logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Once Upon a Snowman 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی انیمیشن روزی روزگاری آدم برفی سال 2020

دانلود انیمیشن 2020 Once Upon a Snowman - Frozenبا دوبله فارسی
دانلود انیمیشن 2020 Once Upon a Snowman با دوبله فارسی

مهربانانه در مقایسه با اتفاق عجیبی که ماجراجویی منجمد اولاف 20 دقیقه ای قبل از کوکو پیکسار در سینماها داشت ، پایین آمد و یک بار آدم برفی هر کاری را که کوتاه کوتاه کرکی ، نسبتاً فراموش نشدنی انجام می دهد ، انجام می دهد. می رسد ، به شما قند زیادی می دهد ، و سپس با سوت دور می زند.
Once Upon a Snowman اساساً یک تاریکی هفت دقیقه ای از نور و سر و صدا است که “Rosencrantz & Guildenstern Are Deads” اولف دوست داشتنی درست همانطور که توسط السا به یک موجود زنده تبدیل شده و سپس او را در حالی که در طی چند دقیقه در حاشیه زندگی می کند دنبال می کند از اولین فیلم Frozen.

در طول شماره “Let It Go” ، هر چقدر هم که تلاش کند “Into the Unknown” بازی Frozen 2 جایگزین شود ، جادوی السا آدم برفی کودکی او را بیدار می کند. اولاف در محیط جدید خود دست و پا می زند ، با احساس کامل دست و پنجه نرم می کند و می خواهد هدف (و نام) خود را بداند ، یک بحران کوچک وجودی “متولد شده ، هرگز پرسیده نشده” را تجربه می کند. داستان یک حواس پرتی زیبا است که بچه ها از آن لذت خواهند برد ، اگرچه چیزی به حماسه کلی نمی افزاید. این به معنای واقعی کلمه “پشت صحنه” تعقیب گرگ ها از فیلم اصلی است.

با تأخیر در ساخت فیلم The Falcon and the Winter Soldier از مارول ، دیزنی + از لحاظ محتوا ، طناب هایی را برای کشش سنگین در اختیار داشته است. یک ضربه سریع که برای حفظ و نگهداری IP Frozen و چرخش آن طراحی شده است ، Once Upon a Snowman اولین محتوای Frozen است که به طور واضح برای سایت بخارپز ایجاد شده است بنابراین قبل از بازگشت سریال The Mandalorian ، یک پیش غذای خوب و آشنا را ایجاد می کند.

و اولاف (جاش گاد) به عنوان یک شخصیت ، تقریباً در همین مدت زمان اجرا در بهترین حالت خود قرار دارد. اگر هدف شما تأثیر مطلوب اولاف است ، بهتر است طولانی تر از این نباشد. او با اوکن (کریس ویلیامز) چت می کند ، بینی اولیه (سوسیس) پیدا می کند ، از یک گرگ گرسنه گرسنه می دود و سپس معنای واقعی … اولاف ، حدس می زنم. اگر تریلر را تماشا می کنید قبلاً یک ششم این را دیده اید. این یک موفقیت کاملاً خوب است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن 2020 Once Upon a Snowman با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!