logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
91

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Inside Out 2 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی درون و بیرون 2 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن درون و بیرون 2 دوبله فارسی Inside Out 2 2024

 

درون و بیرون یک انیمیشن آمریکایی محصول سال 2024 است که توسط استودیوی انیمیشن پیکسار برای والت دیزنی پیکچرز تولید شده است. دنباله فیلم Inside Out (2015) به کارگردانی کلسی مان (در اولین کارگردانی بلند خود) و تهیه کنندگی مارک نیلسن، بر اساس فیلمنامه ای توسط مگ لوفاو و دیو هولشتاین، و داستانی که توسط مان و لوفاو طراحی شده بود. ایمی پولر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک، دایان لین، و کایل مک‌لاکلان در فیلم اول با مایا هاوک، کنزینگتون تالمن، تونی هیل، لیزا لاپیرا، آیو ادبیری، لیلیمار، گریس لو، سمیه نورالدین گرین، آدل بازی می‌کنند. اگزارچوپولوس و پل والتر هاوزر به بازیگران می‌پیوندند. این فیلم داستان احساسات رایلی را روایت می‌کند که آن‌ها با احساسات جدیدی همراه می‌شوند که می‌خواهند سر رایلی را تسخیر کنند.

Inside Out 2 که اولین بار در سپتامبر 2022 در نمایشگاه D23 معرفی شد، ایده «پنج تا 27 احساس» مدیر خلاق پیکسار، پیت داکتر را از اولین فیلمی که مان در طول تولیدش برای استفاده از جهان‌سازی «واقعی» مطرح کرد، ارائه می‌کند. تیم سازنده مانند سلف خود با روانشناسان مشورت کرد تا به طور دقیق چگونگی تغییر احساسات نوجوانان در دوران بلوغ را به تصویر بکشد، در حالی که گروهی از نوجوانان را برای به تصویر کشیدن دقیق زندگی نوجوانان مدرن دعوت کرد.

Inside Out 2 در 10 ژوئن 2024 در تئاتر ال کاپیتان لس آنجلس اکران شد و در 14 ژوئن در سینماهای ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 1.649 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت و به پرفروش ترین فیلم تبدیل شد. این فیلم در سال 2024 سومین آخر هفته افتتاحیه داخلی را برای یک فیلم انیمیشن داشت و سریع‌ترین فیلم انیمیشنی شد که از مرز 1 میلیارد دلار عبور کرد و در کنار آن دومین فیلم انیمیشن پرفروش تاریخ، نهمین فیلم پرفروش بود. فیلم تاریخ و پرفروش‌ترین فیلم پیکسار در تاریخ.

دو سال پس از نقل مکان به سانفرانسیسکو، رایلی اندرسن 13 ساله وارد دبیرستان می شود. احساسات شخصی شده او – شادی، غم، ترس، انزجار و خشم – اکنون بر عنصر تازه شکل گرفته ذهن رایلی به نام “احساس خود” نظارت می کند، که خاطرات و احساساتی را در خود جای می دهد که باورهای رایلی را شکل می دهد. Joy با هدف پر کردن حس خود تنها با خاطرات مثبت، مکانیزمی ایجاد کرده است که خاطرات منفی را به پشت ذهن رایلی می‌فرستد.

رایلی و بهترین دوستانش، بری و گریس، به یک کمپ هاکی روی یخ آخر هفته دعوت می شوند، جایی که رایلی امیدوار است برای تیم مدرسه اش، فایرهاوکس، واجد شرایط شود. با این حال، یک «زنگ بلوغ» شب قبل از کمپ به صدا در می‌آید و گروهی از کارگران ذهن به طرز ناشیانه‌ای کنسول احساسات را ارتقا می‌دهند و ستاد مرکزی را به هم می‌ریزد.

احساسات نشان می دهد که رایلی اکنون نسبت به هر ورودی که به کنسول می دهند، بیش از حد واکنش نشان می دهد. چهار احساس جدید – اضطراب، حسادت، خجالت و حسادت – از راه می رسند و بر سر رویکردهایشان با احساسات اصلی درگیر می شوند. به طور خاص، جوی می‌خواهد رایلی در کمپ خوش بگذراند، در حالی که Anxiety بر کسب جایگاهی در تیم و یافتن دوستان جدید تمرکز می‌کند، مخصوصاً پس از اینکه رایلی متوجه شد که بری و گریس در دبیرستان متفاوتی خواهند رفت.

در حالی که جوی کنترل را در دست دارد، رایلی به طور ناخواسته اردونشینان را توسط مدیر سختگیر کمپ، مربی رابرتز، مجازات می کند. اضطراب، تصمیم گیری در مورد اینکه رایلی برای سازگاری با بازیکنان مسن تر باید تغییر کند، حس خود را به پشت ذهن رایلی می اندازد و شادی، غم، ترس، خشم و انزجار را دستگیر کرده و در انبار حافظه پرتاب می کند. سپس اضطراب، حسادت، حسادت و خجالت یک حس جدید تحت سلطه اضطراب ایجاد می کند و رایلی را تشویق می کند تا با بازیکن محبوب هاکی وال اورتیز دوست شود و دوستی او با بری و گریس را تیره کند. شادی، غم، ترس، خشم و انزجار از طاق فرار می کنند. غم و اندوه به دفتر مرکزی باز می گردد در حالی که بقیه برای بازیابی حس قدیمی رایلی می روند.

تحت کنترل اضطراب، رایلی به صورت مخفیانه وارد دفتر مربی رابرتز می شود و از دفترچه یادداشت او متوجه می شود که رایلی برای تبدیل شدن به یک فایرهاوک آماده نیست. احساسات قدیمی حس قدیمی خود را روی کوهی از خاطرات منفی می‌یابند که توسط مکانیسم جوی سپرده شده است. آنها باعث می شوند که یک بهمن آنها را به ستاد بازگرداند، اما این باعث می شود که خاطرات منفی به حس فعلی رایلی سرازیر شود. اضطراب متوجه می‌شود که حسی که برای رایلی ایجاد کرده، نوعی شک و تردید به خود است، که باعث می‌شود رایلی در آخرین مسابقه آزمایشی خود ضعیف عمل کند، به طور تصادفی به گریس آسیب برساند و به جعبه پنالتی فرستاده شود. ترس، اضطراب دیوانه وار کنسول را در یک گردباد کور می کند و باعث می شود رایلی دچار حمله وحشت شود.

با کمک غم و شرمساری اصلاح شده، دیگر احساسات اصلی به ستاد باز می گردند. شادی می یابد که اضطراب هنوز کنترل شده است، اما در حالت فلج است. جوی او را متقاعد می کند که رایلی برای داشتن آینده ای بهتر نیازی به تغییر ندارد. اضطراب فروکش می‌کند و شادی حس اولیه رایلی را باز می‌گرداند، اما حمله پانیک ادامه می‌یابد. پس از آن که اضطراب توبه کننده اعتراف می کند که نمی تواند تعیین کند رایلی کیست، جوی متوجه می شود که همین امر در مورد او نیز صدق می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن درون و بیرون 2 دوبله فارسی Inside Out 2 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!