logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Ladybug & Cat Noir: Awakening 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای: بیداری با کیفیت عالی

 

دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای دوبله فارسی
دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای دوبله فارسی

 

لیدی باگ و گربه نوآر: فیلم (به فرانسوی: Miraculous, le film)، همچنین با عنوان معجزه‌آسا: لیدی‌باگ و گربه نوآر، فیلم در برخی از سرزمین‌ها،  یک فیلم موزیکال سه بعدی فرانسوی محصول 2023 به کارگردانی و نویسنده مشترک جرمی زاگ. بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن معجزه‌آسا: قصه‌های لیدی باگ و گربه نوآر، دو نوجوان پاریسی به نام‌های مارینت دوپن چنگ و آدرین آگرست را دنبال می‌کنند که به ترتیب به ابرقهرمان‌های لیدی‌باگ و گربه نوآر تبدیل می‌شوند تا از شهر در برابر ابرشرورها به رهبری هاک محافظت کنند. پروانه.

این فیلم در سال 2018 اعلام شد، اما تولید آن در سال 2019 آغاز شد و تایید شد که داستان منشا این فرانچایز را بررسی خواهد کرد. جرمی زاگ به عنوان کارگردان و نویسنده مشترک بتینا لوپز مندوزا تایید شد. Zag همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده از طریق شرکت ZAG تحت عنوان The Awakening Production، با ON Animation Studios و SND، که دومی نیز به عنوان توزیع‌کننده خدمت می‌کند، فعالیت می‌کند. این دومین فیلم تئاتری است که بر اساس یک سری انیمیشن TF1 TFOU پس از فیلم Totally Spies در سال 2009 ساخته شده است! فیلم. این فیلم با بودجه 80 میلیون یورویی در حال حاضر دومین فیلم پرهزینه فرانسوی ساخته شده است.

Ladybug & Cat Noir: The Movie در 11 ژوئن 2023 در Grand Rex نمایش داده شد و در 5 ژوئیه 2023 توسط SND در فرانسه اکران شد. در سطح بین‌المللی، از همان تاریخ به بعد در مناطق منتخب اکران شد و در 28 ژوئیه 2023 در نتفلیکس در مناطق دیگر اکران خواهد شد. نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد که انیمیشن، تصاویر و سکانس‌های اکشن آن را ستایش کردند، اما داستان و فیلمنامه ساده آن را نقد کردند.

Marinette Dupain-Cheng، یک نوجوان مضطرب اجتماعی، به مدرسه می رود و سعی می کند مورد توجه قرار نگیرد. علیرغم ایجاد دوستی با دانش آموز دیگری به نام آلیا سزر، مارینت خود را ناامیدانه در تلاش برای جلوگیری از خشم دختر ثروتمند کلوئه بورژوا می بیند. در حین تلاش برای فرار، مارینت با مدل آدرین آگرست برخورد می کند و به او علاقه پیدا می کند. آدرین به دلیل درگذشت مادرش امیلی از نظر عاطفی به طرز باورنکردنی از دیگران فاصله گرفته است. پدر آدرین، گابریل، به طور مشابهی که از مرگ او غمگین شده است، از پروانه معجزه‌آسا، جواهری جادویی، استفاده می‌کند تا به پروانه شاهین تبدیل شود، تا بتواند معجزه‌ای را که برای آرزو کردن و بازگرداندن همسرش به آن نیاز دارد، پیدا کند.

وانگ فو، نگهبان جعبه معجزه، ظاهر Hawk Moth را حس می کند، که تصمیم می گیرد لیدی باگ و گربه معجزه آسا را ​​آزاد کند تا آنها فرار کنند. او توسط مارینت از اتوبوس ورودی نجات می یابد، هنوز از چلو فرار می کند، در حالی که متوجه می شود که او سزاوار معجزه است. مارینت به مغازه‌ای گوشه‌ای در یک کوچه می‌رود و تیکی، کوامی خلقت، او را پیدا می‌کند، در حالی که قطب مقابلش، پلاگ، کوامی نابودی، راه خود را به آدرین می‌دهد.

این دو تبدیل به لیدی باگ و گربه نوآر می شوند و در نهایت با یکدیگر برخورد می کنند و با هم کار می کنند تا گارگویل را شکست دهند، یک شرور “کوماتیک” که توسط هاک موث از احساسات منفی خلق شده است. پس از مبارزه، وانگ فو آن دو را دنبال می کند و بر اهمیت چسبیدن آنها به هم تاکید می کند.

مارینت در ابتدا از ادامه دادن لیدی باگ امتناع می ورزد، اما شرورهای بیشتری توسط هاک موت استخدام می شوند و در کارناوال ویران می کنند. مارینت با جمع آوری شجاعت برای مبارزه، یک بار دیگر لیدی باگ می شود و آنها را در کنار Cat Noir شکست می دهد.

ماه ها می گذرد و مارینت قصد دارد احساسات خود را به آدرین اعتراف کند، در حالی که آدرین قصد دارد به لیدی باگ اعتراف کند. با بی اطلاعی از هویت واقعی آنها، هیچ اعتراف به خوبی پیش نمی رود. هاوک موث که شکست خورده است خود را آکوماتیک می کند و آخرالزمانی را در پاریس به راه می اندازد که لیدی باگ و گربه نوآر را وادار می کند وارد عمل شوند. آن دو غرق شده‌اند و لیدی‌باگ گوشواره‌هایش را می‌گیرد، اما مارینت می‌تواند برای مدت کوتاهی قدرت را از بین ببرد و به دور کردن Cat Noir از پروانه هاوک کمک کند. به دلیل آسیب نبرد، هاک موت متوجه می شود که آدرین گربه نوآر است، و خشم خود را متوقف می کند و از بین می رود. آدرین پدرش را می بخشد، در حالی که لیدی باگ قبل از ترمیم آسیب وارد شده به پاریس، پروانه معجزه آسا را ​​به وانگ فو برمی گرداند.

توپ زمستانی می رسد و مارینت از راه می رسد. او آدرین را پیدا می‌کند و نشان می‌دهد که هویت او را می‌داند، آشتی او را در جریان دعوا دیده است و هویت او را نیز فاش می‌کند. آن دو می بوسند.

بعداً، ناتالی سانکور، مدیر آگرستس، به زیرزمین زیر خانه آنها می رود. در زیرزمین جسد مادر آدرین با لباس معجزه آسا طاووس است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای دوبله فارسی Ladybug & Cat Noir: Awakening 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!