logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم StarDog and TurboCat 2020 با لینک مستقیم

دانلود انیمیشن StarDog and TurboCat 2020 با دوبله فارسی (بزودی)

دانلود فیلم StarDog and TurboCat 2019

[codein_imdb]

یک اقدام جدید هیجان انگیز از استودیوی برنده جوایز Red Star 3D ، StarDog و TurboCat – یک انیمیشن کاملاً خانوادگی تولید شده در انگلستان با یک بازیگران صدای ستاره بزرگ – در ماه دسامبر به سینماهای انگلستان بازدید می کند!

معرفی جهان به یک جفت جدید از ابرقهرمانان دوست داشتنی ، لوک ایوانز ، نیک فراست ، Gemma Arterton و بیل نگی در این ماجراجویی خنده دار و احساسات خوب – حکایت از دوستی ، قهرمانی و اعتقاد به ظرفیت انسانی به خوبی که حفظ را تضمین می کند. تمام خانواده این کریسمس را سرگرم کردند.

StarDog و TurboCat توسط استودیوی انیمیشن Red Star 3D شفیلد با سرمایه گذاری در Screen York York تولید شده است.

سگ وفادار بودی (نیک فراست) توسط صاحب دانشمند خود در سال 1969 به فضا پرتاب شد و در حال حاضر در یک شهر کوچک در حالی که حیوانات خانگی به طرز بی رحمانه ای توسط پولیس متنفر حیوانات دور می شوند ، زمین های امروزی را خراب می کند. ناامید به مالکیت مجدد با صاحب خود ، بادی گربه میلیونر نابغه فلیکس (لوک ایوانز) را به خدمت می گیرد تا به او در یک ماجراجویی دیوانه وار در سراسر شهر کمک کند. اما وقتی آنها با خرگوش کاسیدی (Gemma Arterton) و سازمان ناپسند او از فعالان حقوق حیوانات G.U.A.R.D. روبرو می شوند ، بادی و فلیکس مجبور می شوند با پک مقابله کنند و قهرمان هایی شوند که باید …

ستارگان StarDog و TurboCat لوک ایوانز (زیبایی و جانور) ، نیک فراست (تاریخ وحشتناک: فیلم ، داغ فازی) ، جما آرترون (بهترین آنها ، برخورد تایتان ها) و بیل نیگی (عشق در واقع) ، و به نویسندگی و کارگردانی توسط بن اسمیت. StarDog و TurboCat در دو قالب 2D و 3D منتشر خواهند شد ..

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم StarDog and TurboCat 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!