logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Onward 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان انیمیشن به پیش ۲۰۲۰ با کیفیت عالی و حجم کم

 

دانلود انیمیشن ” Onward 2020 ” با سه کیفیت عالی و متوسط

دانلود فیلم Onward 2020

[codein_imdb]

توضیحاتی درمورد این فیلم جدید :

انیمیشن به پیش یکی از مهم ترین انیمیشن های سال 2020 به کارگردانی دن اسکنلون و صدا پیشگی بزرگانی همچون کریس پرت ، تام هالند و آکتیویا اسپنسر می باشد ، این پویا نمایی قرار است همراه با جلو های ویژه روز دنیا ساخته شود. این انیمیشن بزرگ محصول دو کمپانی والت دیزنی پیکچرز و پیکسار می باشد که خود نشان دهنده حجم بزرگ این پروژه است.

دو الف کوچک که برادر هستند ، با یکدیگر سفری طولانی را آغاز می کنند تا ببینند آیا هیچ سحر و جادویی در دنیا باقی مانده است یا نه آن ها وارد سفری خطرناک و پر دردسر می شوند و در این سفر با افرادی ملاقات می کنند که انتظارش را ندارند ولی …

به بعد یک فیلم خیالی شهری با انیمیشن رایانه ای در سال 2020 آمریکایی است که توسط استودیوی Pixar Animation Studios برای Walt Disney Pictures ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی دن اسکنلون ، تهیه شده توسط کوری رائه از فیلمنامه ای است که توسط اسکنلون ، جیسون هدرلی و کیت بونین نوشته شده است و صدای تام هلند ، کریس پرات ، جولیا لوئیس-دریفوس و اوکتاویا اسپنسر را به تصویر می کشد. این فیلم که در دنیای خیالی حومه شهر واقع شده است ، دو برادر جن را دنبال می کند که در جستجوی مصنوعی هستند که پدر مرحومشان را باز می گرداند.

این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در بیست و یکم فوریه سال 2020 به نمایش در آمد و در 6 مارس در ایالات متحده اکران شد. این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدین دریافت کرد و 104 میلیون دلار کل دنیا را بدست آورده است. کاستی های مالی این فیلم در مقایسه با سایر فیلم های پیکسار به همه گیر کوراو ویروس 2019-20 منتسب شد ، که منجر به بسته شدن سالن های تئاتر در سراسر جهان شد. مانند چندین فیلم دیگر که در ماه مارس اکران شد ، دو هفته پس از اکران تئاتر آن به صورت دیجیتالی عرضه شد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Onward 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!