logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jiu Jitsu 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم جیو جیتسو سال 2020

دانلود فیلم Jiu Jitsu 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Jiu Jitsu 2020 با دوبله فارسی

جیو جیتسو (انگلیسی: Jiu Jitsu) یک فیلم اکشن فانتزی هنرهای رزمی آمریکایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی و نویسندگی مشترک دیمیتری لوگوتتیس و بازیگرانی چون آلن موسی ، فرانک گریلو ، جوجو چان ، تونی جا و نیکولاس کیج است. این کتاب براساس کمیک بوکی به همین نام در سال 2017 توسط لوگوتتیس و جیم مک گرات ساخته شده است.

در Rotten Tomatoes این فیلم براساس 28 بررسی ، با میانگین امتیاز 3.8 / 10 دارای امتیاز 36٪ است. در Metacritic ، بر اساس 10 منتقد ، میانگین نمره وزنی 27 از 100 را نشان می دهد که این نشان دهنده “بررسی های معمولاً نامطلوب” است.

سیمون آبرامز از RogerEbert.com به این فیلم یک و نیم ستاره جایزه داد. جفری ام. اندرسون از Common Sense Media به این فیلم دو ستاره از پنج ستاره اعطا کرد. تامبی اوبنسون از IndieWire به فیلم درجه بندی کرد و D. Steven Scaife از مجله Slant به یک و نیم ستاره از چهار ستاره فیلم اهدا کرد. کریس بامبری از JoBlo.com با 5 امتیاز از 10 جایزه به فیلم اهدا کرد.

قلعه تنهایی فیلم را توصیف می کند و توصیف می کند: “یک فیلم اردویی اکشن ، سبک دهه 90 و همه چیز در مورد سرگرمی است”. همچنین Flyckering Myth واکنش مثبتی نشان داد ، تام جولیف نوشت: “با بازیگران ستاره ای ، درگیری های بدون وقفه و جهت گیری شیک ، این یک بازگشت جالب است که طرفداران ژانر را راضی خواهد کرد”. چند ضلعی فیلم را چنین تعریف کرد: “بسیار راضی کننده”. دارن موری از Martial Arts Actions Cinema امتیاز 3/5 را داد. برنت مک کایت در ربات Giant Freakin ربات به فیلم امتیاز مثبت داد.

همچنین راب هانتر از School School Rejects فیلم را به طور مثبت تبلیغ کرد و خاطرنشان کرد: “در حالی که از هرگونه جیو-جیتسو غفلت می کند (بعداً اطلاعات بیشتر راجع به آن) اما ضربات اکشن و چند هیجان سرگرم کننده را برای بینندگان ایجاد می کند”.

J. Hurtado از Screen Anarchy این فیلم را نقد منفی کرد و آن را “یک مخلوط افزوده شده Adderall از یک فیلم دانست که می خواهد یک خارش اکشن گونزو را خراشیده کند که با قرار دادن لیست پخش قرص های نمایشی شیرین کاری در YouTube بهتر ایجاد می شود.”

کریستی پوچکو از IGN همچنین به این فیلم یک نقد منفی داد و نوشت: “جیو جیتسو احساس می کند یک فیلم عمیقاً 2020 است زیرا این مجموعه ای از گزینه های WTF است که بدون رحمت ضربه می زند تا اینکه تسلیم شوید و با جریان حرکت کنید یا فقط دیوانه شوید. یا ، سلام ، شاید هر دو. “

جان دفور از هالیوود ریپورتر نیز به این فیلم یک بررسی منفی داد و نوشت که “این فیلم دارای تمام اقدامات اکشن و علمی تخیلی به سختی با انگیزه یک بازی ویدیویی میانی است و خوب ، حداقل کمی از ارزش دراماتیک”.

دن جکسون از فیلم Thrillist نقد مثبتی به فیلم داد و نوشت: “خوشبختانه جیو جیتسو مهمترین جنبه های یک فیلم ناخوشایند را به همین ترتیب بدست می آورد.”

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Jiu Jitsu 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!