logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Human Capital 2019 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Human Capital 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سرمایه انسانی 2019 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Human Capital 2019

نام فارسی : سرمایه انسانی

[codein_imdb]

این فیلم دارای رتبه 58 از 100 ، بر اساس 5 منتقدان ، نشانگر “آمیخته به بررسی های مثبت” است. پشت لنز توضیح می دهد که “به لطف اجراهای قدرتمند و پر از احساسات عاطفی” فیلم “نتیجه ای آشکار سازنده مواد منفجره را به عنوان یک سوزش آهسته می سازد. استفن سایوتو اظهار داشت كه این فیلمدرام عالی” با “بازیگر برتر پرواز” است. فوربز همچون استفان سایوتو و پشت لنزها ، بازیگری فوق العاده بازیگران را یادآوری می کند ،

“این یک درام رضایت بخش با اجراهای مداوم و قوی است که با اعتماد به نفس ، شخصیت های مختلف را دوست ندارد.” پام پاول اظهار داشت که این فیلم “[یک] داستان اخلاقی پیچیده و جذاب است.” فیلم Yap خاطرنشان می کند که این “یک فیلم مشاهده گر و پرتنش است که صحت و سقم قلب های خودمان را بررسی می کند.” همچنین از فیلم به عنوان “هوشمند” و “جذب” یاد شده است. در فیلم و داستان ، عبارت “موضوع روایی” معمولاً برای توصیف نحوه بافته شدن قطعات نقشه به کار می رود.

“سرمایه انسانی” یک درام باهوش و خوب بازیگر است که به ما اجازه می دهد موضوعات آن را در حالی که به جلو و عقب خم می شوند ، ببینیم ، رمز و راز آن مانند گذشته آشکار می شود. راجر مور خاطرنشان می کند که این فیلم “یک درام باهوش و خوب بازیگر است که به ما امکان می دهد موضوعات آن را در حالی که به جلو و عقب خم می شوند ببینیم ، رمز و راز آن را همانطور که انجام می شود رونمایی می کند.

“مایرز به همراه بازیگران و خدمه خود. جیمز وگ بررسی می گوید ، این داستان هشدار دهنده از عواقب غیر منتظره را درک کرد که وقتی از فرصت های “خیلی خوب برای درست بودن” استفاده می کردند یا به دیگران اجازه می دادند سقوط کنند ، مهم نیست که چقدر بیگناه باشند. ” اسکریپنت می افزاید: “… سرمایه انسانی به طور ماهرانه داستان خود را در یک رمز و راز دستگیر می کند که بیشتر توسط اجراهای استثنایی مطرح می شود.”

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Human Capital 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!