logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم هریت دوبله فارسی Harriet 2019

دانلود فیلم Harriet 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم هریت 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

دانلود فیلم Harriet 2019 دوبله فارسی

دانلود فیلم هریت Harriet 2019

ژانر : اکشن | بیوگرافی | درام

محصول : 2019 آمریکا

امتیاز: 10/6.2

زبان: دوبله فارسی

کارگردان : Kasi Lemmons

بازیگران : Cynthia Erivo, Leslie Odom Jr., Joe Alwyn

خلاصه داستان : داستان فیلم درباره‌ی یک مبارز شجاع به نام هریت تابمن می‌باشد ، داستان مبارزه و فرار او از برده‌داری و همچنین آزادی چندین برده از طریق راه‌آهن و…

تریلر

هریت یک فیلم بیوگرافی آمریکایی در سال 2019 در مورد هریت توبمن استثمارگر است. به کارگردانی کاسی لیمونز ، که فیلمنامه را با گرگوری آلن هووارد نوشت ، سینتیا اریوو را به عنوان توبمن ، با لسلی اودوم جونیور ، جو آلوین ، و ژانل مونو در نقش های پشتیبان بازی می کند.

بیوگرافی درباره هریت تومن سالها در این آثار بود که چندین بازیگر زن از جمله ویولا دیویس از شایعه ستاره بودن خبر دادند. اریوو در فوریه 2017 بازیگران شد و سال بعد قسمت اعظم بازیگران و خدمه به آن پیوستند. فیلمبرداری از اکتبر تا دسامبر 2018 در ویرجینیا اتفاق افتاد.

هریت در تاریخ 10 سپتامبر 2019 جشنواره جهانی فیلم خود را در جشنواره بین المللی تورنتو برگزار کرد و تئاتر از اول نوامبر 2019 توسط ایالات متحده به واسطه Focus Features منتشر شد. این بررسی ها به طور کلی از طرف منتقدین ، ​​که عملکرد اریوو را تحسین می کردند و فیلم صمیمانه اما فرمول را می دیدند ، دریافت کرد. اریوو برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جوایز اسکار ، گلدن گلوب و انجمن بازیگران فیلم شد. و برای نوشتن ترانه “ایستادن” ، اریوو و جوشوا برایان کمپبل نامزدهای اسکار و گلدن گلوب دریافت کردند.

در 1840s مریلند ، یک کشور برده ، Araminta “Minty” راس به تازگی ازدواج کرده است با یک آزادگان ، John Tubman ، اما هنوز هم یک برده خود را در مزرعه Brodess ، همراه با مادر و خواهر خود ، در حالی که دو خواهر دیگر به برده دیگری فروخته شده بود. صاحب جنوب. پدر او ، همچنین یک آزادگان ، در مورد آزادی خود به آقای برودس نزدیک می شود ، همانطور که پدر بزرگ خود Brodess موافقت کرده بود که مادر مینی را آزاد کند ، هریت “ریت” راس و خانواده اش وقتی 45 ساله شدند. حتی اگر ریت اکنون 57 ساله باشد ، آقای. برادس تأکید می کند که آنها همیشه برده خواهند بود و نامه ای را که جان وکیل استخدام کرده بود ، اشک ریخت. گیدئون ، پسر بزرگسالی برودس ، مینیتی را به دلیل دعا برای خدا برای گرفتن آقای برودس ، مسخره می کند و می گوید خدا به نماز بردگان اهمیتی نمی دهد. کمی بعد از آن آقای برودس می میرد و گیدئون را نگران می کند ، که تصمیم دارد به عنوان مجازات ، مینیتی را بفروشد. مینیتی که از وقتی که به عنوان دختر در سرش اصابت کرد ، دچار “جادوها” می شود ، تصور دارد که خودش فرار به آزادی می کند و تصمیم می گیرد که فرار کند.

مینی به جان می گوید که پشت سر بماند ، زیرا اگر فرار با او را گرفت ، آزادی خودش را از دست می دهد ، اما قصد دارد بعداً با او ملاقات کند. گیدون او را به سمت یک پل روی رودخانه دنبال می کند ، جایی که قول می دهد او را نفروشد ، اما به هر حال می پرید و می گوید آزاد زندگی خواهد کرد یا خواهد مرد. تصور می شود Minty غرق شده است اما با موفقیت آن را از طریق راه آهن زیرزمینی به فیلادلفیا می برد ، با کمک کوکرها و ساقط کننده های دیگر. در فیلادلفیا ، وی با ماری بوچانون ، دختر شیک یک برده آزاد شده متولد می شود که آزاد متولد شد و اکنون صاحب خانه شبانه روزی است ، و ویلیام استیل ، یک جبهه خوان و نویسنده. ویلیام او را تشویق می کند که نام جدید رایگان بگیرد و خودش را بعد از مادرش هریت صدا می کند. بعد از چند ماه اقامت در فیلادلفیا ، بر خلاف توصیه های ماری و ویلیام ، هریت تصمیم به بازگشت به جان گرفت. او با موفقیت این کار را برای اقامتگاه جان تنها برای یافتن اینکه او ازدواج مجدد کرده است ، می داند که معتقد است که وی مرده است ، و در انتظار یک کودک با همسر جدید خود است.

ویرانگر ، هریت تصمیم گرفت خانواده خود را آزاد کند ، اما خواهرش از ترک دو فرزندش امتناع می ورزد. هریت همچنان به بازگشت ، هدایت ده‌ها برده را به عنوان هادی در راه‌آهن زیرزمینی به آزادی هدایت می کند و افسانه ای درباره شخص مسئول ، که ملقب به موسی است ، شروع به رشد می کند. با این حال ، هنگامی که قانون برده فراری تصویب شود ، بردگان فراری در معرض خطر بازگرداندن حتی از کشورهای آزاد هستند. گیدئون وقتی فهمید که او “موسی” است ، به ویژه وقتی صاحبان برادرش خواستار این هستند که وی را برای آزاد کردن هریت برده های خود جبران کند ، جبران می شود. گیدئون او را همراه با شکارچی برده بزرگ بزرگ ، که ماری را می کشد ، به فیلادلفیا تعقیب می کند. هریت به کانادا فرار می کند.

در کانادا ، هریت اصرار دارد که راه آهن زیرزمینی باید ادامه یابد. او همچنان به بردگان فراری کمک می کند تا تمام راه خود را به کانادا فرار کنند ، اگرچه خواهرش قبل از اینکه بتواند او را نجات دهد ، می میرد. با گذشت زمان ، مزرعه Brodess در حال خراب شدن مالی است. خانم برودس قول داد كه هریت را گرفت و از فرزندان خواهرش به عنوان طعمه استفاده كرد. اما تیم هریت خواهر و برادرهای گیدون را غرق می کند و آخرین برده های برودس باقیمانده را بازیابی می کند. در یک رویارویی نهایی ، Bigger Long باد شدید به ضرب گلوله کشته شد ، اما هریت اجازه می دهد تا گیدئون زنده بماند و از وی درباره دیدگاه خود درباره علت گیدئون که توسط جنگ داخلی آمریکا شکست خورده است ، خبر می دهد.

در یک مقاله نامه آمده است که وی شخصاً بیش از 70 برده را در راه‌آهن زیرزمینی آزاد کرد و به عنوان یک جاسوس اتحادیه در طول جنگ داخلی بازگشت و منجر به 150 سرباز سیاه پوست شد که بیش از 750 برده را آزاد کردند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Harriet 2019 دوبله فارسی

نظرات

  1. سید صمد
    سید صمد

    عالیه حرف ندارن سایت

    • mohsen1385
      mohsen1385

      ممنونم دوست عزیز. امیدوارم که راضی باشین

دیدگاهتان را بنویسید!