logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Gully Boy 2019 با دوبله فارسی (

بزودی )

دانلود فیلم Gully Boy 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Gully Boy 2019
دانلود فیلم Gully Boy 2019

 نام فارسی : گالی بوی

[codein_imdb]

 

 

مراد احمد (رانور سینگ) ، دانشجوی سال آخر دانشگاه ، در زاغه های درویوی بمبئی زندگی می کند. پدر بدخواه او ، آفتاب شاکر احمد (ویجی راز) ، همسر دوم بسیار جوانتر را به خانه می آورد ، بسیار در حیاط خانواده. مراد جذابیت موسیقی رپ را پرورش می دهد. دوست دختر دیرینه و کاملاً صاحب او ، Safena Firdausi (آلیا بات) در حال آموزش جراح بودن است و به طور معمول با او مخفیانه ملاقات می کند.

پس از مجروح شدن پدرش مجبور به کار پاره وقت به عنوان یک راننده ، موراد شروع به نوشتن می کند ، و اشعار خود را از نابرابری هایی که در هنگام کار مشاهده می کند ، مطلع می کند. وی با آشنایی با رپر محلی Shrikant “MC Sher” Bhosle (Siddhant Chaturvedi) که وی در جشنواره کالج خود در حال اجرای برنامه بود ، به اجرای اشعار خود در برنامه های زیرزمینی و نبردهای رپ و در نهایت بارگذاری ویدئویی در یوتیوب کشید.

شاکت دانشکده برکلی Sheta “Sky” مهتا (کالکی کوچلین) نوازنده در حال تکامل ، پس از دیدن این ویدئو به مراد و شر می رسد و پیشنهاد همکاری با یک آهنگ جدید را می دهد. فیلم همراه ، که در درویوی فیلمبرداری شده ، به سرعت محبوب می شود. مراد لحظه ای صمیمی را با Sky به اشتراک می گذارد ، که بعداً در مورد آن به ایمن دروغ گفت. وقتی Safena فهمید ، با خرد کردن یک بطری آبجو روی سرش ، به خشونت واکنش نشان می دهد.

در نتیجه ، او را پلیس وارد می کند اما بازداشت نمی شود زیرا آسمان علیه او متهم نمی شود. سرانجام مراد به دلیل برخورداری از برخورد خصمانه با Safeena از هم پاشید. از آنجا که خشونت آفتاب نسبت به او ، برادر و مادرش تشدید می شود ، مراد تصمیم می گیرد به همراه مادر و برادرش از خانه خارج شود و تمام وقت برای عموی خود عاطق خان (ویجی موریا) کار کند.

بعداً ، وقتی آسمان احساسات عاشقانه خود را برای او ابراز می کند ، او را از آنجا که هنوز عاشق Safena است و تصمیم می گیرد با او آشتی کند ، رد می کند. مراد و شر وارد مسابقه می شوند تا در کنسرت بمبئی خود برای ناس باز شوند و مراد پس از یک نبرد موفق رپ به فینال راه پیدا می کند. اعتماد به نفس مراد از تعامل با تقدیر طرفداران رپ از عملکردهای او رشد می کند و او سرانجام وقتی که شور و اشتیاق او را کم می کنند ، در برابر آفتاب و عاطق ایستادگی می کند. او بعداً با Safeena دوباره به خانه برمی گردد. او برای پیروزی در این مسابقه ادامه می یابد و به یکی از برترین خوانندگان هند تبدیل می شود. این فیلم به پایان می رسد که دوستان ، خانواده و Safena هنگام آغاز اجرای کار با خوشحالی او را تماشا می کنند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هندی Gully Boy 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!