logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Captive State 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم Captive State 2019 با دوبله فارسی ( بزودی )

دانلود فیلم Captive State 2019
دانلود فیلم Captive State 2019

نام فارسی : حالت اسیر

[codein_imdb]

 

Captive State یک فیلم هیجان انگیز جنایات علمی تخیلی 2019 آمریکایی به کارگردانی روپرت وات است و به نویسندگی مشترک ویات و اریکا بیینی است. این فیلم جان گودمن ، اشتون ساندرز ، جاناتان مایورز ، ماشینی کلی و ورا فارمیگا را بازی می کند و پیرو جوانی است که در توطئه شرکت می کند تا در مقابل نژاد بیگانه ای که به زمین حمله کرده و به سختگیری نظامی اقدام کرده است ، شرکت کند. این محصول در 15 مارس 2019 توسط ایالات متحده توسط Focus Features در ایالات متحده منتشر شد. این انتقادات منتقدان را دریافت کرد و یک بمب آفیس بود که فقط 8 میلیون دلار در برابر بودجه 25 میلیون دلاری خود جمع کرد.

در سال 2019 ، شیکاگو پس از حمله جهانی فرازمینی ، تحت قانون نظامی قرار می گیرد. هنگامی که خانواده Drummond تلاش می کند از شهر فرار کند ، سد یک سد می گذرند اما با بیگانگان روبرو می شوند که والدین را تبخیر می کنند اما فرزندانشان گابریل و راف را زنده می کنند.

تا سال 2027 ، جهان “قانونگذار” بیگانه را تسلیم كرده و تحت حكومت خود قرار داده است. انسانها برای ساختن “مناطق بسته” ، زیستگاه های زیرزمینی برای بیگانگان با دسترسی فقط توسط مقامات عالی دولت دستگیر می شوند.

گابریل دراموند (اشتون سندرز) ، که در محله فقیرنشین پیلزن زندگی می کند ، با فرمانده شعبه ویژه پلیس شیکاگو ، ویلیام مالیگان (جان گودمن) ، که قبل از حمله با پدر گابریل بود ، روبرو می شود. مولیگان بر این باور است كه برخلاف آنچه به مردم گفته شده ، گروه مقاومت ققنوس خنثی نشده است ، اما گابریل هیچ اطلاعاتی را به او ارائه نمی دهد.

گابریل با یکی از اعضای ققنوس برای فروش یک سیگار نورد دستی حاوی اطلاعات مخفی دریافت شده از یک همکار ملاقات می کند. این مرد او را به پارک ویکر می برد و در آنجا با برادرش رافه (بزرگان) رهبر مقاومت دیدار می کند. راف سیگار رمزگذاری شده را برمی دارد و گابریل را ترغیب می کند تا از آنجا خارج شود که ققنوس قصد دارد به رالی وحدت آتی در Soldier Field حمله کند. با عجله به آپارتمان خود و با عجله بسته بندی ، گابریل دوباره با مالیگان روبرو می شود که وی را تحت نظر داشت. گابریل از مولیگان فرار می کند و در زیر زمین پنهان می شود.

کد سیگار به تیم Rafe اجازه می دهد تا به سیستم نظارتی شیکاگو و الگوهای استقرار واحدهای اجرای قانون دسترسی پیدا کند. راف و سایر اعضای ققنوس با استفاده از یک دستگاه انفجاری بیگانه در برابر بیگانگان هنگام ورود ، به راهپیمایی وحدت حمله می کنند. این حمله در ابتدا موفقیت آمیز به نظر می رسد ، اما متعاقباً این شهر در پاسخ توسط نیروهای امنیتی محبوس شده و مجدداً سوار شده است. در اثر حمله ، بیگانگان شکارچیانی را از خارج از جهان به جستجوی عاملان می رسانند و راف و همدستانش آنیتا (کیتلین ایوالد) و دانیل (بن دانیلز) را پیدا می کنند. آنیتا تبخیر شده است و دانیل برای جلوگیری از اسیر ، قرص سیانید مصرف می کند ، اما راف قبل از اینکه سیانید مصرف کند توسط مالیگان شلیک و دستگیر می شود.

گابریل از پنهان شدن بیرون می آید اما در طی یورش پلیس در بازداشت به سر می برد. مولیگان به وی نشان می دهد كه برادرش به دلیل شكنجه اطلاعات شكنجه می شود و او را متقاعد می كند كه به امید دیدار با رهبر فرضی شماره یك ، از طریق شبکه ققنوس پیام ارسال كند. گابریل سرانجام به جین دوئه ، روسپی در حال اداره فاحشه خانه در پیلسن منجر می شود ، که وی را به اسم تصدیق می کند و گابریل را گیج می کند. پلیس به خانه حمله کرد و دایی کشته شد.

تحقیقات بعدی نشان می دهد که دوئه برای ثبت مکالمه با اعضای شعبه ویژه و جمع آوری اطلاعات طبقه بندی شده ، به محل زندگی خود اشکال کرده است. نوارها نشان می دهند كه كمیسر پلیس یوجین ایگو (کوین دون) اطلاعات حساس درباره ورود بیگانگان به سرباز میدانی را منتشر كرد كه به ققنوس اجازه داد استراتژی حمله خود را توسعه دهد. ایگو به همراه رافه و بسیاری دیگر از خارج از کشور تبعید می شوند و مالیگان با اعلام تهدید شیکاگو خنثی شده و به سمت کمیساریای وظیفه معرفی می شود.

ملاگان به طور خصوصی با گابریل دیدار می کند ، با گابریل ابراز تاسف کرد که نقشه رافف شکست خورد. مولیگان ، با بازیابی جعبه ای که قبلاً از Doe دریافت کرده بود ، تلفن بلک بری را فاش کرد ، کارت حافظه را به گابریل داد و اظهار داشت که شکست این طرح بود. گابریل محتوای کارت را مرور می کند – ویدئویی که دوش کودک خود را نشان می دهد و جین دایی را در همان مدرسه به عنوان مادرش تدریس می کند. در حمام او بود که با چند عضو ققنوس در حال حاضر به مالیگان معرفی شد ، و این ویدئو بسته می شود که مالیگان پیامی را برای گابریل به جا می گذارد و از وی برای حمل مشعل ققنوس الهام می گیرد.

در همین حال ، ملاիգان برای دیدار با نمایندگان قانونگذار در زیر زمین پاک شده است. در هنگام نزول ، ماده نامرئی مواد منفجره قدرتمند بیگانه او را احاطه می کند ، و نشان می دهد که او بخشی از مقاومت است و کل این طرح “شکست خورده” ترتیب داده شده است تا به او اجازه دهد ضربه ای مهلک به قانونگذار وارد کند.

در طی اعتبارات ، نقشه ای مبنی بر نابودی منطقه بسته با موفقیت ، با اعتصابات اعتراض و اعتراضات دیگر در شهرها در سرتاسر جهان روبرو شد و این نشان می دهد که تشویق افتتاحیه به “جرقه مسابقه و آتش زدن جنگ” منجر به بشریت شده است. تلاش برای سرنگونی ظالمان بیگانه خود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Captive State 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!