logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود رایگان فیلم A Hidden Life 2019 با کیفیت بالا Full HD

 

دانلود فیلم A Hidden Life 2019 زیرنویس فارسی

 

دانلود فیلم یک زندگی پنهان 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم A Hidden Life 2019

نام فارسی : یک زندگی پنهان

[codein_imdb]

یک زندگی پنهان (سابقاً با عنوان Radegund) یک فیلم درام تاریخی حماسی 2019 است که توسط ترنس مالیک کارگردانی و کارگردانی شده است ، با بازیگران آگوست دیهل ، والری پاکنر و ماتیاس شوآنرتس با مایکل نیکویست و برونو گانز در اجراهای نهایی خود. این فیلم زندگی Franz Jägerstätter ، یک کشاورز اتریشی و کاتولیک فداکار را نشان می دهد که از جنگ نازی ها در جنگ جهانی دوم خودداری کرد. عنوان این فیلم از کتاب Middlemarch جورج الیوت گرفته شده است.

این فیلم در ماه مه 2019 در جشنواره فیلم کن حضور داشته و تئاتر در 13 دسامبر 2019 در ایالات متحده به نمایش درآمده است. این فیلم نهایی بود که با نام Fox Searchlight Pictures منتشر شد قبل از اینکه Walt Disney Studios نام شرکت را تغییر دهد. به تصاویر Searchlight در تاریخ 17 ژانویه ، 2020.

اتریش ، 1939. کشاورز دهقانی Franz Jägerstätter (آگوست دیهل) ، متولد و پرورش یافته در روستای کوچک سنت Radegund ، در هنگام شروع جنگ ، زمین خود را کار می کند. این زوج با Franziska (فنی) (والری پاکنر) ازدواج کرده و اعضای مهم جامعه روستایی محکم هستند. آنها با سالهای گذشت که با ورود سه دختر این زوج مشخص شده است ، زندگی ساده ای را پشت سر می گذارند. فرانتس به آموزش اصلی فراخوانده شده و ماهها از همسر و فرزندان محبوب خود دور است.

سرانجام ، هنگامی که فرانسه تسلیم می شود و به نظر می رسد جنگ به زودی پایان می یابد ، وی از آموزش باز می گردد. او به همراه مادر و خواهرزاده رسی (ماریا سیمون) ، او و همسرش زمین را پرورش داده و فرزندان خود را در میان کوهها و دره های اتریش فوقانی پرورش می دهند. بسیاری از صحنه ها برش و جمع آوری یونجه و همچنین رودخانه گسترده مسافرخانه را به تصویر می کشند. با ادامه جنگ ، ججرستر و دیگر مردان توانا در این روستا برای جنگ فراخوانده می شوند. اولین شرط آنها سوگند با بیعت با آدولف هیتلر و رایش سوم است.

علیرغم فشارهای شهردار و همسایگان مزرعه اش ، که او و خانواده اش را به طور فزاینده ای خدشه دار می کنند ، و از اسقف سالزبورگ ، جگرستستر امتناع می ورزد. کشتی گیر با آگاهی از این که تصمیم وی به معنای دستگیری و حتی مرگ است ، جگرگرستر در عشق و پشتیبانی فانی قدرت پیدا می کند. یوگگرستر را به زندان می برد ، ابتدا در انس ، سپس در برلین و ماه ها در انتظار دادگاه است. او و فانی در دوران حبس خود نامه هایی به یکدیگر می نویسند و به یکدیگر قدرت می بخشند. فانی و دخترانشان به دلیل تصمیم همسرش برای نبرد ، قربانی خصومت در حال رشد در روستا هستند. سرانجام فانی قادر به دیدار همسرش در برلین است.

بعد از ماهها حبس وحشیانه ، پرونده وی به دادگاه می رود. وی مقصر شناخته شده و به اعدام محکوم شده است. علی رغم فرصت های بسیاری برای امضای سوگند وفاداری ، و وعده کار غیر مبارز ، ججرستر همچنان به اعتقاد خود ایستادگی می کند و در اوت سال 1943 توسط رایش سوم اعدام می شود ، در حالی که همسر و سه دخترش زنده مانده اند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم A Hidden Life 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!