logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
62%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jungle Cruise 2021 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم خارجی جنگل کروز 2021 با کیفیت عالی 4K 1080p

دانلود فیلم 2021 Jungle Cruise جنگل کروز دوبله فارسی
دانلود فیلم 2021 Jungle Cruise جنگل کروز دوبله فارسی

کروز جنگلی (به انگلیسی: Jungle Cruise) یک فیلم ماجراجویی فانتزی آمریکایی محصول سال 2021 به کارگردانی Jaume Collet-Serra از فیلمنامه ای است که توسط Glenn Ficarra ، John Requa و Michael Green نوشته شده است. این بر اساس جاذبه پارک معروف والت دیزنی طراحی شده است. این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز تهیه شده است ، دواین جانسون ، امیلی بلانت ، ادگار رامیرز ، جک وایتهال ، جسی پلمونز و پل جیاماتی را بازی می کند و ناخدا یک قایق کوچک رودخانه ای را دنبال می کند که یک دانشمند و برادرش را در جنگل به دنبال جنگل می برد. درخت زندگی.

برنامه های یک فیلم بلند بر اساس سفر دریایی در جنگل در سال 2004 آغاز شد ، این پروژه تا سال 2011 خاموش بود ، سپس آن نسخه از بین رفت و جانسون در سال 2015 پیوست. بلانت و بقیه بازیگران در سال 2018 در یک نسخه بازسازی شده ، با فیلمبرداری پیوستند. از ماه مه تا سپتامبر همان سال در هاوایی و آتلانتا ، جورجیا برگزار می شود. بودجه کروز جنگلی که یکی از گران ترین فیلم هایی است که تا به حال ساخته شده ، 200 میلیون دلار بوده است. پس از یک سال پس از تولید و یک سال تأخیر بیشتر به دلیل همه گیری COVID-19 ، Jungle Cruise در ایالات متحده در 30 ژوئیه 2021 به طور همزمان در سینماها و به صورت دیجیتالی از طریق Disney+ با Premier Access ، با موسیقی ساخته شده توسط جیمز ، در ایالات متحده اکران شد. نیوتن هوارد.

کروز جنگلی بیش از 204 میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسانده است و آن را به دهمین فیلم پرفروش سال 2021 تبدیل می کند. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد ، آنها شیمی جانسون و بلانت و ارزش های سرگرمی را تحسین کردند ، اما از فیلمنامه و فراوانی CGI انتقاد کردند. دنباله ای در حال توسعه است و جانسون و بلانت قرار است نقش های خود را دوباره بازی کنند.

در سال 1556 ، دون آگوئر فاتحان اسپانیایی را برای جستجوی درخت لاگریماس د کریستال [b] درخت به آمریکای جنوبی هدایت می کند ، گلهایش بیماری را درمان می کند ، جراحات را درمان می کند و نفرین ها را بر می دارد. پس از مرگ اکثر فاتحان ، قبیله پوکا میچونا بازماندگان را با گلهای درخت شفا می دهد. رئیس قبیله از فاش کردن مکان درخت امتناع می کند ، بنابراین آگوئر او را با چاقو می زند و روستا را می سوزاند. رئیس در حال مرگ به فاتحان فحش می دهد و آنها را جاودانه می کند و نمی توانند چشم از رودخانه آمازون بردارند. جنگل هر کسی را که بخواهد برود باز می گیرد. هنگامی که درخواست مک گرگورز برای جستجوی درخت رد می شود ، انجمن سلطنتی معتقد است که درخت یک افسانه است و دانشمندان زن پست تر هستند. خواهر مک گرگور ، لیلی ، سر پیکان را می دزدد و از شاهزاده یوآخیم ، یک پادشاه بلندپرواز آلمان که به دنبال درخت است ، فرار می کند.

با رسیدن به برزیل ، لیلی و مک گرگور برای سوار شدن به آمازون به یک قایق و راهنما نیاز دارند. آنها کاپیتان فرانک ولف را استخدام می کنند ، که کروزهای جنگلی کم هزینه ای را ارائه می دهد که با خطرات جعلی و کلمات پیچیده تزئین شده است. فرانک در ابتدا رد می کند و می گوید سفر بسیار خطرناک است ، اما با دیدن نوک پیکان تجدید نظر می کند. فرانک موتور قایق بازپس گرفته خود را پس می گیرد و این سه نفر پس از فرار از یوآخیم ، که آنها را در یک قایق زیر تعقیب می کند ، ترک می کنند.

در کابین فرانک ، لیلی متوجه عکس ها و طرح هایی از اختراعات مدرن و همچنین نقشه ها ، نقشه ها و تحقیقات در مورد اشک های ماه می شود. او فرانک را متهم می کند که به دنبال درخت است ، اگرچه او اصرار دارد که مدتها پیش تسلیم شده است. قبیله پوکا میچونا ، با لباس مبدل به عنوان آدمخوار ، گروه را به عنوان یکی از خطرات قلابی فرانک که او نتوانست به موقع آن را لغو کند ، تصرف می کند. لیلی عصبانی است و در صداقت فرانک شک دارد. رئیس قبیله نمادهای نوک پیکان را ترجمه می کند و مکان درخت را آشکار می کند و این که فقط در زیر یک ماه خونین شکوفا می شود.

در همین حال ، یوآخیم فاتحان متحجر را در داخل یک غار قرار می دهد و آنها را با تغییر مسیر رودخانه آزاد می کند ، در صورتی که اگر نوک پیکان را برای او بازیابی کنند ، نفرین خود را بردارند. اسپانیایی ها به قبیله حمله کردند و فرانک را به ضرب چاقو کشتند. لیلی با نوک پیکان فرار می کند. هنگامی که او از مرز نفرین عبور می کند ، انگورها اسپانیایی های تعقیب کننده را می گیرند و آنها را به داخل جنگل می کشانند.

در شوک هوتونز ، صبح روز بعد یک فرانک کاملاً احیا شده پیدا می شود. فرانک فاش می کند که او یکی از فاتحان نفرین شده است که زمانی برای نجات دختر مریض آگوئر در یک اعزام شریف بودند ، اما به روستا حمله کردند. فرانک برای دفاع از قبیله ، دیگر فاتحان را پس از سالها مبارزه ، دور از رودخانه ای که تبدیل به سنگ شده بود ، به دام انداخت. او سپس قرن ها بدون موفقیت به جستجوی درخت پرداخت ، زیرا این اثر توسط دختر رئیس قبیله آن زمان محافظت می شد. بعداً در موزه لندن برای دکتر آلبرت فالز نگهداری می شود.

لیلی و فرانک به آبشار لا لونا روتا [c] ادامه می دهند و در آنجا معبد غرق شده ای را کشف کرده و بر می دارند. در همین حال ، یواخیم مک گرگور را تسخیر می کند و او را مجبور می کند مکان لیلی را فاش کند. فرانک ، لیلی ، مک گرگور ، آلمانی ها و اسپانیایی ها همگی در معبدی که درخت را در خود جای داده است همگرا می شوند. کشف شد که نوک پیکان در واقع یک قفسه به شکل قلب است که حاوی یک سنگ قیمتی است. پس از قرار دادن گوهر و قفسه در تنه ، درخت خفته در زیر ماه خونین شکوفا می شود. با درگیری ، لیلی یک گل را بازیابی می کند. آلمانی ها غرق می شوند ، یوآخیم خرد می شود و فرانک با قایق خود تصادف می کند تا رودخانه را مسدود کند و او و اسپانیایی ها را متحجر می کند. لیلی ، با درک احساسات واقعی خود نسبت به فرانک ، گل را فدا می کند تا نفرین خود را برداشته و مرگ و میر او را بازگرداند. فرانک ، که می خواست به زندگی خود پایان دهد ، تصمیم می گیرد که زندگی خود را با لیلی ادامه دهد. آخرین پرتو ماه یک گل را شکوفا می کند و اجازه می دهد تحقیقات لیلی ادامه یابد.

پس از بازگشت موفقیت آمیز آنها به انگلستان ، لیلی به عنوان استاد کامل در کمبریج مشغول به کار می شود و انجمن سلطنتی به او پیشنهاد می دهد که عضویت کامل خود را داشته باشد ، اما وی رد می کند و فرانک را در لندن راهنمایی می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 2021 Jungle Cruise جنگل کروز دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!