logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hitman: Agent Jun 2020 زبان اصلی و کیفیت عالی

 فیلم هیتمن: مامور جون سال 2020

دانلود فیلم 2020 Hitman: Agent Jun
دانلود فیلم 2020 Hitman: Agent Jun

از کودکی جون (کوون سانگ وو) آرزو داشت کاریکاتوریست شود. پدر و مادرش در یک سانحه رانندگی کشته شدند و او از آن زمان در یتیم خانه زندگی می کند. به دلیل تمایل به جنگ ، بارها مورد توجه منفی قرار می گیرد ، تا اینکه توسط یک پیشاهنگی از یک واحد نخبه کره ای بسیار مخفی کشف و استخدام می شود. در این مدرسه او به عنوان یک قاتل برای کشور کره جنوبی آموزش دیده است ، دنیای خارج از آن چیزی نمی داند. در یک مأموریت او مرگ خود را جعل می کند تا سرانجام بتواند آرزوی کودکی خود را دنبال کند.

به نظر می رسد این رویای کودکی یک تجارت بی سود است. وب کم وی فقط در ستون نظرات مورد تمسخر و تمسخر قرار می گیرد ، همسرش به او توهین می کند که برای هیچ چیز تنبل است و دخترش هیچ احترامی برای او ندارد. وقتی وب کم وی نیز لغو شود ، همه چیز برای او زیاد می شود. او مست می شود و ناخواسته کمیک جدیدی را منتشر می کند: داستان منشأ او در واحد نخبگان. گرچه این مورد در اینترنت جشن گرفته می شود ، اما باعث می شود معاصران ناراحت کننده از آن و وجود واحد آگاه شوند.

Hitman: Agent Jun کمدی اکشن را با فیلم انیمیشن مخلوط می کند و کاملاً قانع کننده است – در ساعت اول. سپس با چندین طعمه و سوئیچ گم می شود ، قسمت های انیمیشن را به پس زمینه هدایت می کند و تعادل بین کمدی و درام را چندین بار از دست می دهد. تا آن زمان ، فیلم با شخصیت های خنده دار ، اغراق آمیز و یک صحنه پردازی جذاب سرگرم می شود. Hitman: Agent Jun یک برنامه فرقه ای نیست ، بلکه فقط یک سرگرمی مناسب است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 2020 Hitman: Agent Jun دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!