logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Capone 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم کاپون 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی
دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی

 

 

کاپون یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی در سال 2020 است که توسط جوش ترانک ساخته و کارگردانی و تدوین شده است و تام هاردی به عنوان گانگستر ناشناس آل کاپون بازی کرده است. [2] این فیلم پس از صدور 11 سال مجازات در زندان در ایالات متحده ، در كاپون قرار دارد ، زیرا وی در حالی كه در فلوریدا زندگی می كند ، دچار نوروسیفیلیس و زوال عقل می شود. لیندا کاردنینی ، جک لاودن ، نوئل فیشر ، کایل مک لاچلان و مت دیلون نیز در نقش های نقش اصلی بازی می کنند.

دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی

اولین بار در اکتبر 2016 اعلام شد ، تولید روی این فیلم تا مارس 2018 آغاز نشده و تا ماه مه در لوئیزیانا ادامه داشته است. در ابتدا با هدف انتشار نسخه تئاتری ، این فیلم در تاریخ 12 مه 2020 توسط Vertical Entertainment به صورت تقاضا منتشر شد. این فیلم از منتقدین انتقادات متفاوتی دریافت کرد که عملکرد هاردی نیز یک واکنش قطبی دریافت کرد.

هنگامی که ترسناک ترین چکمه شیکاگو بود ، آل کاپون برای فرار مالیاتی به زندان فرستاده می شود. در سن 40 سالگی ، به دنبال نزدیک به یک دهه حبس ، وی پس از اینکه دیگر تهدیدی تلقی نشود ، آزاد می شود ، ذهن وی از نوروسیفیلیس می چرخد.

دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی

کاپون که اکنون به همراه خانواده خود در Palm Island ، فلوریدا بازنشسته شده است ، تحت نظر فدرال باقی مانده است ، زیرا فکر می کنند او ممکن است جنون خود را جعل کند. مجبور به فروش بسیاری از وسایل خود برای پرداخت بدهی های خود ، Capone شروع به توهم می کند و کنترل عملکردهای حرکتی خود را از دست می دهد. او اذعان می کند که 10 میلیون دلار پنهان کرده است ، اگرچه نمی تواند به خاطر بیاورد که در آن کجاست.

او پس از درگیری جسمی با همسرش مای ، به محافظان کاپون می گوید که همه را از او دور نگه دارند. در همین حال ، کاپون از پشیمانی مردانی که وی کشته و اعمال خشونت آمیزی که وی به عنوان رئیس جرم انجام داده بود ، چشمگیر است. ظرفیت ذهنی او رو به زوال است و اکنون ذهن کودک را در خود دارد.

کپون سرانجام با گناه بسته شد و اطراف خود را بیگانه کرد ، سرانجام در ژانویه سال 1947 در سن 48 سالگی درگذشت. خانواده وی نام آنها را تغییر می دهند و پولی که به گفته او مخفی شده بود هرگز بهبود نیافته است.

 فیلم دوبله فارسی Capone 2020

در اکتبر سال 2016 اعلام شد که تام هاردی به عنوان آل کاپون در فونزو بازی می کند ، این کارگردانی ، نویسندگی و ویرایش آن توسط جوش ترانک انجام می شود. این فیلمبرداری در ابتدا در تابستان سال 2017 آغاز شد و هاردی اعلام كرد كه بعضی از مواقع در سال 2018 منتشر خواهد شد. بعداً در همین ماه ، لیندا کاردنینی ، مت دیلون ، کایل مک لاچلان ، کاترین ناردوچی ، جک لاودن ، نوئل فیشر و تیلدا دل تورو به جمع بازیگران پیوستند.

دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی

فیلمبرداری در 19 مارس 2018 در نیواورلئان آغاز شد و تا 15 مه ادامه یافت.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کاپون Capone 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!