logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
16
4%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی وینی پو: خون و عسل 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل دوبله فارسی Winnie the Pooh: Blood and Honey 2023
دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل دوبله فارسی Winnie the Pooh: Blood and Honey 2023

 

وینی پو: خون و عسل (به انگلیسی: Winnie-the-Pooh: Blood and Honey) یک فیلم اسلشر مستقل بریتانیایی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریس فریک واترفیلد است. این فیلم به عنوان بازگویی ترسناک کتاب‌های وینی پو اثر A. A. Milne و E. H. Shepard عمل می‌کند و کریگ دیوید داوست در نقش وینی پو و کریس کوردل در نقش پیگلت، با امبر دوگ تورن، نیکولای لئون، ماریا تیلور، ناتاشا رز بازی می‌کنند. میلز و دانیل رونالد در نقش های مکمل. داستان پو و پیگلت را دنبال می‌کند که اکنون به قاتلان وحشی و تشنه‌ی خون تبدیل شده‌اند، وقتی که سال‌ها بعد پس از رفتن به کالج، گروهی از زنان جوان دانشگاه و کریستوفر رابین بزرگسالی را به وحشت می‌اندازند.

این فیلم برای اولین بار در 24 مه 2022 اعلام شد، جایی که به دلیل وجود شخصیتی که به عنوان نماد محبوب دوران کودکی شهرت پیدا کرد و با واکنش‌های متفاوتی مواجه شد، توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرد. این اثر توسط Jagged Edge Productions در همکاری با استودیوی ITN تولید شد و پس از اینکه کتاب وینی پو در سال 1926 در اول ژانویه 2022 به مالکیت عمومی در ایالات متحده وارد شد، توسعه یافت. با بودجه کمتر از 100000 دلار، یک فیلمبرداری ده روزه زیرا این فیلم در جنگل اشداون در شرق ساسکس، انگلستان اتفاق افتاد، که به عنوان الهام بخش چوب صد هکتاری، محیط داستان ها عمل می کند.

در ابتدا برای یک رویداد سراسری یک شبه در سراسر کشور تنظیم شده بود، اما محبوبیت آنلاین آن به یک نمایش بزرگ جهانی در سراسر جهان گسترش یافت. Winnie-the-Pooh: Blood and Honey در 26 ژانویه 2023 در مکزیک به نمایش درآمد و در 15 فوریه 2023 در ایالات متحده و در 10 مارس 2023 در بریتانیا اکران شد. ارزش های تولید، و همچنین فقدان یک داستان منسجم و خلاقیت، از نظر تجاری موفق بوده است و بیش از 4 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه اندک خود فروش داشته است.

در ابتدا برای یک رویداد سراسری یک شبه در سراسر کشور تنظیم شده بود، اما محبوبیت آنلاین آن به یک نمایش بزرگ جهانی در سراسر جهان گسترش یافت. Winnie-the-Pooh: Blood and Honey در 26 ژانویه 2023 در مکزیک به نمایش درآمد و در 15 فوریه 2023 در ایالات متحده و در 10 مارس 2023 در بریتانیا اکران شد. ارزش های تولید، و همچنین فقدان یک داستان منسجم و خلاقیت، از نظر تجاری موفق بوده است و بیش از 4 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر بودجه اندک خود فروش داشته است.

سال‌ها پیش، کریستوفر رابین جوان با گروهی از موجودات انسان‌نما – وینی پو، پیگلت، ایور، خرگوش و جغد – در چوب صد هکتاری ملاقات کرد و با آنها دوست شد. با این حال، زمانی که کریستوفر تصمیم گرفت وارد کالج شود، از بازدید خودداری کرد. بدون کریستوفر برای تغذیه یا راهنمایی آنها، و با فرا رسیدن زمستان، موجودات به گرسنگی شدید فرو رفتند و به کشتن و خوردن Eeyore روی آوردند، که آن‌ها را چنان تحت تأثیر قرار داد که نفرت نسبت به بشریت، به ویژه نسبت به کریستوفر در آنها ایجاد شد. آنها سوگند خوردند که انسانیت خود را رها کنند، به غرایز وحشی خود بازگردند و همیشه سکوت کنند.

پنج سال بعد، کریستوفر که اکنون بالغ شده است، به همراه همسرش، مری، به جنگل صد آکری باز می گردد تا با دوستان قدیمی خود متحد شود، اما مکان را در وضعیتی متروک می یابد. با وجود هشدارهای مری برای ترک، کریستوفر بیشتر تحقیق می کند، اما پیگلت او را غافلگیر می کند و مری را به طرز مرگباری با زنجیر خفه می کند. کریستوفر وحشت زده سعی می کند فرار کند، اما پو و پیگلت او را می گیرند و دوباره به جنگل می کشانند.

مدتی بعد، گروهی از دانشجویان دانشگاه – ماریا، جسیکا، آلیس، زوئی و لارا – طبق پیشنهاد درمانگر ماریا، کابینی را در جنگل صد هکتاری کرایه می‌کنند تا او بتواند از یک تجربه تعقیب‌کننده آسیب‌زا حرکت کند. تینا، یکی دیگر از دوستان ماریا، در مسیر رسیدن به کابین گم می شود و پو او را به یک کارخانه متروکه تعقیب می کند، جایی که او را با یک هیزم شکن خرد می کند. بعداً، پو که کریستوفر را زندانی کرده است، در خانه درختی خود، به طرز وحشیانه ای با دم ایور او را شلاق می زند و بقایای اسکلتی مری را در گوشه ای قرار می دهد تا کریستوفر را در خون او بباراند.

با فرا رسیدن شب، پو و پیگلت با کابین روبرو می شوند. آنها به کمین می پردازند و لارا را می گیرند و او را به جاده ای می برند که پیگلت او را می سنجاق می کند در حالی که پو به آرامی ماشینی را روی سر لارا می راند و جمجمه او را خرد می کند. ماریا و جسیکا با شنیدن این هیاهو به بیرون رفتند تا جسد لارا را پیدا کنند و به آلیس و زوئی هشدار دهند. دخترها مورد حمله پو قرار می گیرند و از هم جدا می شوند. پیگلت وارد می شود و آلیس را بیهوش می کند و زوئی را با کوبیدن صورتش با پتک به داخل می کشد. ماریا و جسیکا شاهد ربودن آلیس توسط پو و پیگلت هستند و تصمیم می گیرند برای نجات او به جنگل بروند.

در خانه درختی پو، ماریا و جسیکا آلیس، کریستوفر و گروگان دیگری به نام شارلین را آزاد می کنند که شوهرش دارل قبلاً توسط پیگلت به قتل رسیده است. به دنبال انتقام پس از زخمی شدن شدید پیگلت، چارلین پیگلت را احضار می کند تا او را بکشد، اما پو او را تسلیم می کند و پیگلت او را تا سر حد مرگ می کشد. پو ماریا و جسیکا را به داخل جنگل تعقیب می کند، اما آلیس پشت سر می ماند تا پیگلت را از پشت تحت سلطه خود درآورد، متعاقباً او را به زنجیر می بندد و سپس با پتک خودش به طرز مرگباری او را به رگبار می زند. پو، که فریادهای پیگلت را شنید، کمین می‌کند و آلیس را با چاقو از دهان بازش به دیوار می‌کوبد.

ماریا و جسیکا به سمت جاده می دوند، جایی که ماشینی را که توسط چهار مرد محلی – لوگان، تاکر، جان و کلت – هدایت می شد متوقف می کنند تا کمک بگیرند. علیرغم تلاش مردان برای پایین آوردن او، پو به راحتی آنها را به صورت جداگانه می کشد تا اینکه ماریا سعی می کند با ماشین او را زیر بگیرد. پو سوار ماشین می شود و او با درختی تصادف می کند و هوشیاری خود را از دست می دهد. پس از بیدار شدن، او شاهد بریدن سر جسیکا توسط پو است. پو تلاش می کند تا ماریا را بکشد تا اینکه کریستوفر در حال رانندگی ماشین دیگری ظاهر می شود و پو را بین دو ماشین له می کند و ظاهراً او را می کشد.

کریستوفر سعی می کند به ماریا کمک کند، اما پو، که به سختی جان سالم به در برده بود، ظاهر می شود و او را در حالی که با نوک چاقو نگه می دارد، می گیرد. کریستوفر از پو التماس می کند که او را به جای او بکشد و می پرسد که چرا او به یک قاتل تبدیل شده است. سپس پو سکوت خود را می شکند و به کریستوفر می گوید “تو رفتی” قبل از اینکه گلوی ماریا را برید. پس از تماشای مرگ او در آغوشش، یک کریستوفر آسیب دیده، که متوجه می شود دوست سابقش اکنون غیرقابل کمک است، می بیند که پو مکرراً قبل از فرار از جنگل به جسد ماریا چاقو می زند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل دوبله فارسی Winnie the Pooh: Blood and Honey 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!