logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Virus 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ویروس 2019 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم ویروس دوبله فارسی Virus 2019
دانلود فیلم ویروس دوبله فارسی Virus 2019

“ویروس” یک فیلم به زبان مالاییایی است. این تریلر پزشکی تحقیقاتی ، یک نسخه داستانی از وقایع واقعی را ارائه می دهد. این حماسه از افراد شجاع است که در مواجهه با سختی و خطر زندگی ، تحت کنترل و کمک به همه گیری بیماری در ایالت قرار گرفته اند.

کارگردان عاشیق اب اطمینان می دهد که این 3 کلمه “ترس” ، “جنگ” ، “بقا” در پوستر فیلم همیشه در هر صحنه حضور دارند. او این کار را با ترکیبی از یک امتیاز پیش زمینه قابل توجه ، فیلمنامه و بازیگری مبتنی بر بازیگران گروه آن انجام می دهد که شامل Parvathy Thiruvothu ، Kunchacko Boban ، Tovino Thomas ، Asif Ali ، Indrajith Sukumaran و Revathi است. هیچ بازیگری به عنوان چراغ نوری که دیگران در آن راهپیمایی می کنند ارائه نمی شود.

دانلود فیلم Virus 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Virus 2019 با لینک مستقیم

فیلمنامه های محسین پاراری ، شرفو و سوهاس یادآوری می کند که فقط پزشکانی نبودند که مورد توجهشان واقع شده باشند. این امر به عموم مردم ، رانندگان آمبولانس ، کارگران بهداشت نیز اجازه می دهد تا لحظه خود را در کانون توجه قرار دهند و از نظر کمی قهرمان شوند. این تأکید دارد خطی که یک پزشک به گروه رانندگان مردد گفته است ، “شما شرور نیستید ، همه شما قهرمان هستید.”

“ویروس” به همه شخصیت ها پشت پرده می دهد. این به ما کمک می کند تا با تلاش هایشان در تلاش برای حل معضل ، همدلی کنیم. این فیلم جنبه اطلاعات غلط در مورد بیماری را بررسی می کند. من زمان این صحنه را دوست دارم همانطور که در ابتدای فیلم قرار نگرفته است. این احساس به من می دهد که از آن به عنوان جنبه مهم کار شده است و فقط چیزی که مورد استفاده قرار نمی گرفت ، زیرا مجبور بود در فیلم باشد

دانلود فیلم Virus 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم Virus 2019 با لینک مستقیم

امتیاز Sushin Shyam بسیار جالب است. این حس وحشت را ایجاد می کند که در سراسر مخاطب چسبیده است. بعد از یک صحنه عادی که نشان می دهد یک خانواده در خانه به خانه برگشتند ، ضربات گلزنی Shyam را در همان ابتدا به دست آورد. این به ما کمک می کند تا بعد از بیان شوک در چهره بازیگر ، شدت آن را درک کنیم. وقتی تعجب می کنیم این چیست ، عنوان فیلم در حالی که موسیقی بیشتر به درون ما می چرخد روی صفحه نمایش چشمک می زند. موسیقی مشکوک با ضرب و شتم های شیطانی تکان می خورد که می تواند شما را از درون سرد کند.

“ویروس” به نام “محتوای پادشاه است” پیروی می کند. این فیلم نسبتاً قدم بر فیلمنامه قوی خود متکی است. اجراهای پایه توسط گروه بازیگران شما را مجذوب خود می کند. بخش هایی از مخاطبان ممکن است بخش تحقیقاتی را بسیار خسته کننده برای تماشای خود بدانند و شاید برای ویرایش دقیق تر امیدوار باشند. با این حال ، 152 دقیقه زمان اجرای آن به سازندگان کمک می کند تا عدالت را برای یک واقعه زندگی واقعی انجام دهند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ویروس دوبله فارسی Virus 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!