logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با کیفیت عالی 1080p Full HD

 

دانلود فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با لینک مستقیم

دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با کیفیت HD
دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با کیفیت HD

 

نام فیلم : منطقه پرواز ممنوع
کیفیت : بلوری
موضوع : خانوادگی، فانتزی، ماجراجویی
فرمت : MP4
مدت زمان: 98 دقیقه
سال انتشار : 1399


کارگردان :  امیر داسارگر

 

بازیگران : هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین العابدین تقی‌پور، بهار نوحیان، پوریا سلطان زاده، سوده ازقندی، مسعود غزنچایی، یزدان عیدی و…

 

خلاصه داستان : این فیلم روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند. این سه نوجوان در حین آمادگی برای مسابقه با افرادی مواجه می‌شوند که…

 

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع با بازی هادی حجازی فر روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌ های مختلف و مهیجی می‌ شوند.

فیلم منطقه پرواز ممنوع را از جهتی می‌توان جزء معدود فیلم‌های سینمایی دانست که با خیال راحت و بدون نیاز به تبصره زدن و استثنا کردن به نوجوانان دیدنش را پیشنهاد داد. شاید در سال‌های اخیر سینمای ایران کمتر فیلمی را بتوان پیدا کرد که از لحاظ محتوا اینچنین از سلامت و پاکی برخوردار باشد.

فیلم منطقه پرواز ممنوع

برخلاف اتمسفر ناسالمی که عمدتا در فیلم‌های سینمایی وجود دارد، این فیلم نه تنها تا حد زیادی فاقد آن اتمسفر بوده بلکه از مفاهیم انقلابی نیز بهره برده است. مفاهیمی همچون متوقف نشدن در مسیر پیشرفت، ناامید و خسته نشدن از مشکلات، پرداختن به موضوع مدافعان حرم، استفاده از پیامرسان‌های داخلی، توجه نوجوانان به معنویت و نماز و هیأت‌های مذهبی، نمایش خباثت رژیم صهیونیستی و جاسوسی از تأسیسات موشکی و … .

از طرف دیگر این فیلم رفتارهای نوجوانانه را به خوبی شناخته و به تصویر کشیده است. غرور خاص نوجوانی، قهر کردن‌ها، ناراحتی‌ها و چالش با والدین بر سر مسائل مختلف نمونه‌هایی از این رفتارهاست. وجود این موارد باعث می‌شود تصویر واقعی‌تری از جامعه نوجوانان بر روی پرده سینما نقش بندد و مخاطب نوجوان احساس قرابت بیشتری با شخصیت‌های فیلم داشته باشد.

منطقه پرواز ممنوع به لحاظ فنی و تکنیکی نیز دست کمی از فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای ندارد. تدوین مناسب، استفاده به جا از موسیقی متن، استفاده از جلوه‌های ویژه، قاب‌بندی‌های مناسب و گرفتن بازی خوب از بازیگران کم تجربه را می‌توان از جمله ویژگی‌های مثبت فیلم نام برد.

دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با کیفیت HD

برخی موارد نیز از جمله عدم فضاسازی مناسب در بعضی قسمت‌ها، مبهم بودن روند داستان برای مخاطبان کم سن‌تر و تاریک بودن بیش از حد تصویر در بعضی سکانس‌ها نیز از نقاط ضعف تصویری فیلم بود؛ اما در مجموع این فیلم به لحاظ فنی نمره قبولی را گرفته است.

سینمای قهرمان محور یکی از موضوعاتی است که آن را در سینمای ایران کم داریم. خصوصا در شرایط فعلی کشور به شدت به آن نیازمندیم. فیلم منطقه پرواز ممنوع را از این جهت نیز می‌توان تحسین کرد و آن را امیدبخش نمایش فیلم‌های بیشتری در این ژانر به حساب آورد.

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم منطقه پرواز ممنوع با کیفیت HD

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!