logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
48/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی مرد مورچه ای و زنبورک 3: کوانتومانیا با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 دوبله فارسی Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023
دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 دوبله فارسی Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023

 

Ant-Man and the Wasp: Quantumania یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2023 بر اساس کامیکس مارول است که شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ را به نمایش می‌گذارد. این فیلم که توسط استودیو مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، دنباله‌ای بر فیلم‌های Ant-Man (2015) و Ant-Man and the Wasp (2018) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، نویسندگی جف لاونس است و پل راد در نقش اسکات لنگ و اونجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار جاناتان میجرز، کاترین نیوتن، دیوید دستمالچیان، کیتی اوبرایان، ویلیام جکسون هارپر، بیل موری، میشل فایفر، کوری استول و مایکل داگلاس. در این فیلم، لانگ و ون داین به همراه خانواده‌شان به قلمرو کوانتومی منتقل می‌شوند و با کانگ فاتح (مجرز) روبرو می‌شوند.

برنامه های سومین فیلم مرد مورچه ای در نوامبر 2019 تایید شد و رید و راد بازگشتند. Loveness تا آوریل 2020 استخدام شد و توسعه فیلم در طول همه‌گیری COVID-19 آغاز شد. عنوان فیلم و بازیگران جدید در دسامبر 2020 اعلام شد. فیلمبرداری در ترکیه در اوایل فوریه 2021 آغاز شد، در حالی که فیلمبرداری اضافی در اواسط ژوئن در سانفرانسیسکو انجام شد، قبل از شروع تصویربرداری اصلی در پایان جولای در استودیو پاین وود در باکینگهامشر و در نوامبر به پایان می رسد.

مرد مورچه ای در 6 فوریه 2023 در لس آنجلس اکران شد و در 17 فوریه 2023 به عنوان اولین فیلم در فاز پنجم MCU در ایالات متحده اکران شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد که اجراها (به ویژه اجراهای راد، میجرز و فایفر)، جلوه‌های بصری و موسیقی را ستایش کردند، اما از طرح، فیلم‌نامه و تفاوت‌های لحن در مقایسه با قسمت‌های قبلی فرانچایز انتقاد کردند. این فیلم بیش از 474 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است و چهارمین فیلم پرفروش سال 2023 است.

جانت ون داین در طول روزهایی که در قلمرو کوانتومی به دام افتاده بود با مسافری تبعیدی به نام کانگ روبرو می شود. در حال حاضر، پس از نبرد انتقام‌جویان علیه تانوس، اسکات لانگ به خاطره‌نویسی موفق تبدیل شده و با دوست دخترش، هوپ ون داین، به خوشی زندگی می‌کند. کاسی، دختر اسکات که اکنون نوجوان است، به یک فعال سیاسی تبدیل شده است و در نتیجه رابطه او با پدرش تیره است.

هنگام بازدید از والدین هوپ، هنک پیم و جانت، کاسی فاش می‌کند که روی دستگاهی کار می‌کند که می‌تواند با قلمرو کوانتومی ارتباط برقرار کند. جانت با اطلاع از این موضوع وحشت می کند و به زور دستگاه را خاموش می کند، اما پیام دریافت می شود و در نتیجه پورتالی باز می شود که پنج نفر از آنها را به قلمرو کوانتومی می مکد. اسکات و کاسی توسط بومی هایی پیدا می شوند که علیه حاکم خود شورش می کنند، در حالی که هوپ، جانت و پیم برای دریافت پاسخ، شهری گسترده را کاوش می کنند.

هوپ، جانت و پیم با لرد کریلار، متحد سابق جانت ملاقات می‌کنند، که فاش می‌کند که از زمان رفتن او همه چیز تغییر کرده است، [b] و او اکنون برای کانگ، حاکم جدید قلمرو کوانتومی کار می‌کند. این سه نفر مجبور به فرار می شوند و کشتی کریلار را می دزدند. در همین حال، جنتورا، رهبر شورشیان به لانگ ها گفته است که دخالت جانت با کانگ به طور غیرمستقیم مسئول به قدرت رسیدن او است. شورشیان به زودی مورد حمله نیروهای کانگ به رهبری M.O.D.O.K قرار می گیرند که مشخص می شود دارن کراس است که از مرگ ظاهری خود به دست اسکات جان سالم به در برده است.

در کشتی کریلار، جانت به هوپ و پیم اعتراف می‌کند که چرا دیگر نمی‌خواسته کاری با قلمرو کوانتومی داشته باشد. کانگ ادعا کرد که او و جانت هر دو می توانند از قلمرو کوانتومی فرار کنند، اگر او به او کمک کند تا هسته قدرت چندوجهی خود را بازسازی کند. پس از اینکه آنها موفق به تعمیر آن شدند، جانت چشم اندازی از کانگ را می بیند که تمام خطوط زمانی را فتح و نابود می کند. کانگ فاش می‌کند که او از ترس توسط مدل‌هایش تبعید شده است، که باعث شد جانت علیه او روی بیاورد. جانت که همسان بود، از ذرات Pym خود برای بزرگ‌تر کردن هسته قدرت استفاده کرد. کانگ پس از به دست آوردن مجدد قدرت خود، در نهایت قلمرو کوانتومی را فتح کرد.

لانگ‌ها نزد کانگ برده می‌شوند، او از اسکات می‌خواهد که به بازگرداندن هسته‌ی قدرتش کمک کند وگرنه کسی را خواهد کشت. سپس اسکات به محل هسته برده می شود و کوچک می شود. او تقریباً در دریایی از انواع خود غرق می شود، اما هوپ از راه می رسد و به او کمک می کند تا هسته قدرت را بدست آورد. با این حال، کانگ از معامله خودداری می کند، جانت را دستگیر می کند و کشتی او را با هنک در آن نابود می کند. پیم پس از نجات توسط مورچه هایش، که آنها نیز به قلمرو کوانتومی کشیده شده بودند، به سرعت تکامل یافتند و فوق هوشمند شدند، به اسکات و هوپ کمک می کند تا به سمت کانگ بروند. کیسی جنتورا را نجات می دهد و آنها قیام علیه کانگ و ارتشش را آغاز می کنند. در طول مبارزه، Cassie کراس را متقاعد می کند که طرف خود را عوض کند و با کانگ مبارزه کند، اگرچه او جان خود را فدا می کند.

جانت در حالی که او، پیم، هوپ و کاسی از داخل یک خانه پرتال می پرند، هسته قدرت را تعمیر می کند، اما کانگ به اسکات حمله می کند و تقریباً او را تسلیم می کند، تا زمانی که هوپ برمی گردد، و همراه با اسکات، هسته قدرت را با ترکیبی از Pym Particles و کانگ را در آن بکوبید و او را به فراموشی بسپارید. Cassie دوباره درگاه را در انتهای خود باز می کند تا اسکات و هوپ به خانه برگردند. در حالی که اسکات با خوشحالی زندگی خود را از سر می گیرد، شروع به فکر کردن به آنچه در مورد مرگ کانگ به او گفته شد شروع یک اتفاق وحشتناک بود، اما آن را کنار می گذارد.

در یک صحنه میانی، گونه های متعددی از کانگ به رهبری ایمورتوس، مرگ یکی از خود را تحسین می کنند و قیام چندجهانی خود را برنامه ریزی می کنند. در یک صحنه پس از اعتبار، لوکی و موبیوس ام. موبیوس در سال 1901 بر روی زمین با گونه کانگ دیگری به نام ویکتور تایملی روبرو می شوند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مرد مورچه ای 3 دوبله فارسی Ant-Man and the Wasp: Quantumania 2023

نظرات

  1. 09389093384
    09389093384

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید!