logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Article 370 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ماده 370 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ماده 370 دوبله فارسی Article 370 2024
دانلود فیلم ماده 370 دوبله فارسی Article 370 2024

 

 

ماده 370 یک فیلم اکشن مهیج سیاسی هندی زبان محصول 2024 به کارگردانی آدیتیا سوهاس جمباله است که نویسندگی فیلم را با آدیتیا دار، آرجون داوان و مونال تاکار انجام داده است. این فیلم که توسط جیوتی دشپانده، آدیتیا دار و لوکش دار تهیه شده است، یامی گوتام دار و پریامانی در کنار اسکند تاکور، آشوینی کائول، ویبهاو تاتووادی، آرون گوویل و کیران کارمارکار به ایفای نقش می پردازند. این فیلم در 23 فوریه 2024 در سراسر جهان اکران شد.

منتقدان اجرای Yami Gautam Dhar را ستودند، اما فیلم را به دلیل تحریف حقایق، به تصویر کشیدن روایت هایی که به نفع حزب حاکم بهاراتیا جاناتا به دلیل انتخابات آتی و نادیده گرفتن دیدگاه های کشمیری ها نشان می دهد، مورد انتقاد قرار دادند.

این فیلم در پس‌زمینه لغو وضعیت ویژه جامو و کشمیر (که عموماً به «الغای «ماده 370» اشاره می‌شود) می‌گذرد که در سال 2019 در آغاز دوره دوم ریاست جمهوری نارندرا مودی انجام شد.

دوش شارما از فیلم فیر با 3.5 ستاره از 5 ستاره اعلام کرد که “فیلم ترقه ای از یک فیلم اکشن است و اگر زیاد روی موضع سیاسی آن تمرکز نکنیم، می توان از آن به عنوان یک اکشن هیجان انگیز لذت برد.” آبیشک سریواستاوا از تایمز آو ایندیا نیز امتیاز 3.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و اظهار داشت که “ماده 370 در بیشتر موارد جذاب است” و این فیلم “ثابت می‌کند که تماشای ارزشمندی است و محتوای کافی برای جذب تماشاگران و سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد”. مونیکا راوال کوکرجا از هندوستان تایمز نوشت که “ماده 370 بر یکی از مهم ترین فصول تاریخ ملت ما تاکید می کند. با نوشته ای چشمگیر، روایتی ساده و جهت برجسته، بدون زحمت می تواند پیامی را که قصد دارد ارسال کند.”

Mukund Setlur، نویسنده برای Deccan Herald امتیاز 2.5/5 را به خود اختصاص داد و افزود: “در حالی که عناصر درام و اکشن فراوان هستند، فیلم فاقد هوش و اصالت لازم برای حفظ یک گفتگو است.” کویموی به آن امتیاز 1.5 از 5 داد و اشاره کرد که هدف این فیلم ترویج تبلیغات با نامیدن خود به عنوان داستان است، اما شخصیت های فیلم که نخست وزیر و وزیر کشور را به تصویر می کشند کاملاً شبیه نخست وزیر فعلی نارندرا مودی و اچ ام امیت شاه است. .

Titas Chowdhury از CNN-News18 که آن را یک “درام سیاسی سختگیرانه” نامید، 3.5 از 5 ستاره را به خود اختصاص داد و اظهار داشت که “سازندگان زمان را هدر نمی دهند و در نیمه اول به اصل داستان می پردازند و باعث ایجاد یک تجربه‌ای سریع تا نقطه‌ی پایان، نیمه‌ی دوم فیلم است که به‌نظر می‌رسد. لاچمی دب روی از Firstpost 3 از 5 را دریافت کرد و آن را “روایتی قانع‌کننده که خبر می‌دهد و درگیر می‌کند بدون اینکه آن را شبیه درس تاریخ و مدنی جلوه دهد. ماده 370 داستان واقعی تاریخ شکنجه‌شده کشمیر است که باید اصلاح می‌شد و سازنده آن باید اصلاح می‌شد. فیلم عدالت کامل را در مورد آن رعایت کرد!». آسمیتا پنت از CNBC TV18 نوشت که “فیلم دیدگاهی مبتنی بر موضوع کشمیر ارائه می دهد. عمیقاً در احساسات فرو می رود اما هرگز جریان داستان را قطع نمی کند” و “سازندگان فیلم از هیجان انگیزی برای روایت واقعی واقعی و آغشته به استعداد سینمایی پرهیز کرده اند.”

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماده 370 دوبله فارسی Article 370 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!