logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم LaRoy, Texas 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی لاروی، تگزاس با کیفیت عالی

دانلود فیلم لاروی، تگزاس دوبله فارسی LaRoy, Texas 2024
دانلود فیلم لاروی، تگزاس دوبله فارسی LaRoy, Texas 2024

 

 

لاروی، تگزاس یک فیلم کمدی جنایی آمریکایی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی شین اتکینسون است و با بازی جان ماگارو، استیو زان، مگان استیونسون، متیو دل نگرو و دیلان بیکر. در 12 آوریل 2024 منتشر شد.

ری فروشگاه سخت افزاری خانوادگی خود را به همراه برادرش جونیور در یک شهر کوچک تگزاس اداره می کند. او چندین عکس از کارآگاه خصوصی اسکیپ می گیرد. این عکس‌ها که در یک مهمانی در متل محلی گرفته شده‌اند، خیانت همسر ری، استیسی-لین را نشان می‌دهند. ری مضطرب از یک مغازه اسلحه فروشی یک هفت تیر می خرد و به آن متل می رود که ری در فکر خودکشی است.

در حالی که ری در ماشین خود نشسته است، غریبه ای سوار خودرو می شود. غریبه ری را با قاتل قراردادی هری اشتباه می گیرد که انتظار می رود در همان زمان او را در متل ملاقات کند. غریبه چندین هزار دلار را به عنوان یک ترور به ری تحویل می دهد که باید روز بعد انجام شود. مرد غریبه آدرس خیابانی را روی کاغذی در میان اسکناس‌ها می‌گذارد تا تنها سرنخی از هویت هدف داشته باشد. در حالی که ری در حال حرکت است، هری از راه می رسد.

ری همچنان از قبول این موضوع که مشکلی در رابطه با ازدواجش وجود دارد، امتناع می کند، به فکر نگه داشتن پول قرارداد برای تامین مالی سالن زیبایی است که استیسی-لین می خواهد افتتاح کند. او بدون اینکه ایده روشنی برای انجام یک قتل قراردادی داشته باشد، به سمت آدرس می‌رود و مردی را که در آنجا زندگی می‌کند به سمت یک میخانه دنبال می‌کند، چنان ناشیانه که بلافاصله “غوغا” می‌کند. مرد، ری را مجبور به سوار شدن به ماشینش می‌کند، جایی که با شلیک ری به مرد، با هم درگیر می‌شوند. ری جسد را کنار جاده می اندازد و به طور تصادفی یکی از عکس های اسکیپ از همسرش را در کنار جسد گم می کند. در راه بازگشت به خانه، ری از همسر جونیور متوجه می شود که استیسی-لین با برادرش رابطه داشته است، اگرچه او آن را باور نمی کند.

پلیس مشخص می کند که مرد کشته شده یک وکیل محلی جیمز بارلو است. عکسی از استیسی لین که در نزدیکی جسد بارلو کشف شد باعث می شود آنها مشکوک به مشارکت او در قتل شوند. غریبه ای که ری را به عنوان قاتل استخدام کرده بود، او را در یک فروشگاه سخت افزار مشغول به کار می بیند. او به ری می گوید که دیشب وارد دفتر بارلو شد و پولی در گاوصندوق نبود. او ری را متهم به دزدیدن مبلغ زیادی از گاوصندوق بارلو می کند و یک روز به ری فرصت می دهد تا پول های دزدیده شده را پس دهد. ری و اسکیپ از دفتر بارلو بازدید می کنند و متوجه می شوند که بارلو درگیر یک پرونده باج گیری برای مشتری خود آدام لدوکس است که یک نمایندگی بزرگ خودرو در شهر را اداره می کند.

در همین حین، هری نواری را که از آن با تلفن همراهش فراخوانده شده بود را پیدا می کند تا مقدمات ضربه زدن به بارلو را فراهم کند. در آنجا او پیشخدمتی را پیدا می کند تا در پرس و جوهایش به او کمک کند. هری پیشخدمت را ملاقات می کند و متوجه می شود که دوست پسرش برای دریافت پول پرداخت با بارلو قرارداد بسته است. هری برای کسب اطلاعات دوست پسر را شکنجه می کند و قبل از اینکه پیشخدمت را تنها بگذارد او را می کشد.

لدوکس به اسکیپ و ری اطلاع می دهد که بارلو پرداخت 250000 دلار را برای او و همسرش به باج گیر انجام می دهد. باج‌گیر تهدید کرد که دزدی‌های لدوکس را فاش می‌کند، که باعث از بین رفتن شهرت نمایندگی آنها به عنوان یک تجارت خانوادگی می‌شود. بعدها همسر لدوکس به اسکیپ و ری در مورد اعتیاد لدوکس به قمار می گوید و اینکه پول پرداختی مال او بوده است. ری به یاد می آورد که بارلو یک کیف همراه داشت، اما آن را داخل بار نبرد. او فرض می‌کند که باید در ماشین بارلو، که پس از شلیک ری به بارلو، یدک‌کش شده باشد، رها شده باشد. اسکیپ و ری ماشین را پیدا می کند و جعبه را با پول داخل آن پیدا می کند. با این حال، با تهدید اسلحه، ری اسکیپ را مجبور می‌کند تا آن را به او بدهد، زیرا او هنوز امیدوار است تا هزینه سالن زیبایی استیسی-لین را تامین کند و ازدواج آنها را درست کند. هنگامی که ری به خانه می رسد، استیسی لین و جونیور او را برای قتل به پلیس تحویل می دهند و کیف را با پول نگه می دارند.

هری در کمین خودروی پلیسی که ری را به زندان کانتی منتقل می کند، می زند و به هر دو پلیس شلیک می کند. ری در جریان تیراندازی موفق به فرار می شود. وقتی او به خانه جونیور می رسد، همسر برادرش به ری می گوید که جونیور او را برای استیسی-لین ترک کرده است. او می‌گوید جونیور سال‌هاست که از فروشگاه سخت‌افزار آنها پول اختلاس می‌کند.

هری اسکیپ را با اسلحه اسیر می کند و از تلفن همراه اسکیپ با ری تماس می گیرد و می خواهد که پول به او برگردانده شود. ری ماشین برادرش را که در یک متل پارک شده بود می بیند. او همسر و جونیور را در حمام پیدا می کند که در آنجا به برادرش شلیک می کند و به استیسی-لین اعلام می کند که می خواهد طلاق بگیرد.

وقتی هری با اسکیپ به متل می‌آید، ری می‌خواهد اسکیپ ابتدا آزاد شود. پس از تبادل آتش با هری، ری اسکیپ را متقاعد می کند که با پول پرونده را در دست بگیرد و بدون او برود. در حالی که هر دو مرد در یک اتاق متل کوچک با اسلحه‌های گرم خود روبه‌رو می‌شوند، ری می‌پرسد که آیا هری حاضر است شهر را ترک کند که ری اجازه دهد او برود – هری نمی‌پذیرد که مهم‌تر است کارهای آغاز شده را به پایان برسانیم. سپس هر دوی آنها با شلیک گلوله به شکم یکدیگر را مجروح کردند.

فیلم با توقف خودروی خود با اکراه به استیسی-لین و پذیرفتن پیشنهاد او با تردید به پایان می رسد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لاروی، تگزاس دوبله فارسی LaRoy, Texas 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!