logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (13 رای)
65%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی عملیات فورچن: نیرنگ جنگ 2023 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم عملیات فورچن دوبله فارسی Operation Fortune: Ruse de guerre 2023
دانلود فیلم عملیات فورچن دوبله فارسی Operation Fortune: Ruse de guerre 2023

عملیات فورچن: نیرنگ جنگ یک فیلم کمدی اکشن جاسوسی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی گای ریچی و نویسندگی ریچی، ایوان اتکینسون و مارن دیویس است. در این فیلم جیسون استاتهام، اوبری پلازا، جاش هارتنت، کری الوز، باگزی مالون و هیو گرانت به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در مورد یک جاسوس به نام اورسون فورچون (استاتهام) است که باید قبل از اینکه یک فروشنده اسلحه بتواند آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد، یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته سرقت شده را بازیابی کند.

عملیات فورچن: نیرنگ جنگ در 4 ژانویه 2023 در قلمروهای بین المللی اکران شد و در 3 مارس در ایالات متحده اکران شد. قرار است در 7 آوریل به صورت دیجیتالی در Amazon Prime Video در بریتانیا اکران شود.

گروهی از اوباش اوکراینی موفق به سرقت وسیله ای به نام “دسته” می شوند. ارزش آن میلیاردها دلار تخمین زده شده است. دولت بریتانیا ناتان یاسمین را برای بازیابی هندل استخدام می‌کند، قبل از اینکه فروشنده اسلحه میلیاردر، گرگ سیموندز بتواند آن را به بالاترین قیمت پیشنهادی بفروشد. ناتان اورسون فورچون فوق جاسوس را استخدام می کند تا تیمی متشکل از سارا فیدل، جی جی دیویس و دیگران را رهبری کند. این تیم به مادرید سفر می کند و به دنبال پیکی است که قصد دارد هارد دیسک حاوی داده ها را از Handle منتقل کند.

جستجوی آنها توسط رقیب نیتان متوقف می شود که به نظر می رسد او نیز برای بازیابی هندل استخدام شده است. سارا ابتدا محتویات هارد دیسک را کپی می کند. با اطلاع از اینکه سیموندز قصد دارد یک جشن خیریه در کن برگزار کند، تیم تصمیم می گیرد با باج گیری از ستاره سینمای مورد علاقه سیموندز، دنی فرانچسکو، در آن نفوذ کند تا به آنها کمک کند حواس سیموندز را منحرف کنند. سیموندز دنی را تشویق می کند تا مدتی را در ویلای ترکیه ای خود در آنتالیا بگذراند. اورسون به خانه مافیای اوکراین نفوذ می کند تا رایانه های آنها را هک کند و آن را به عنوان یک سرقت پنهان کند. دولت بریتانیا به ناتان هشدار می دهد که Handle یک هوش مصنوعی پیشرفته است که می تواند برای شکست هر سیستم امنیتی در جهان برنامه ریزی شود.

با اطلاع از اینکه تعویض هندل در آنتالیا انجام می شود، تیم به ترکیه سفر می کند. در حالی که سیموندز یادگاری های خود را به دنی نشان می دهد، اورسون و جی جی یکی از خال های سیموندز را در دولت ترکیه پیدا می کنند. اورسون که خود را به عنوان وکیل سیموندز مبدل می‌کند، در جلسه تبادل شرکت می‌کند و آن را نهایی می‌کند، قبل از اینکه مایک و افرادش دخالت کنند، تقریباً همه را بکشند و دسته را بدزدند – که مشخص می‌کند مایک سرکش بوده و مستقل کار می‌کرد.

علیرغم مشکلاتی که تیم برای او ایجاد کرده است، سیموندز مایل است به او کمک کند، زیرا مایک دزدیدن هندل به قیمت حق کمیسیونش به سیموندز تمام شد. او به آنها می گوید که خریداران دو غول بیوتکنولوژی به نام های ترنت و آرنولد بودند که طلا احتکار می کردند و قصد دارند از هندل برای ایجاد یک فروپاشی مالی در سراسر جهان استفاده کنند. اورسون در مواجهه با آنها موفق می شود دسته را پس بگیرد.

در دوحه کار دیگری به تیم پیشنهاد می شود، اما آنها تصمیم می گیرند به تعطیلات بروند. اورسون به آنها می گوید که از درآمد حاصل از سرقت در ویلای اوکراینی ها برای تامین مالی فیلم جدید دنی استفاده کرده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم عملیات فورچن دوبله فارسی Operation Fortune: Ruse de guerre 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!