logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم I See You 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم دارم میبینمت 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دارم میبینمت
دانلود فیلم دارم میبینمت

 

نام فارسی : دانلود فیلم دارم میبینمت

[codein_imdb]

 

 

جاستین واتر 10 ساله هنگام سوار شدن با دوچرخه خود در یک پارک محلی ربوده می شود. گرگ هارپر (جان تننی) در این پرونده کارآگاه سرب ساخته شده است. شواهدی در قالب چاقوی جیب سبز یافت می شود که این پرونده را به یک سری آدم ربایی های قبلی مرتبط می کند که منجر به محکومیت مرد دیگری سال ها قبل شده است. خانواده هارپر نشان می دهد كه براساس یك رابطه همسرش جکی (هلن هانت) درگیر مشكلات خاص خود بوده است.

حوادث اسرارآمیز باعث گرفتار خانه می شود. تمام ظروف نقره ای و لیوان قهوه مورد علاقه جکی از بین می روند و یک تعمیرکار پنجره توسط شخصی در داخل خانه در حالی که خانواده دور است اجازه می دهد. عاشق پیشین جکی ، تاد (سام ترامل) ، وارد خانه می شود و هنگامی که لیوان قهوه جکی از پشت بام سقوط می کند ، مجروح می شود. جکی او را در زیرزمین پنهان می کند تا بتواند کانر را به مدرسه ببرد. در حالی که به زیرزمین می نگریم ، تاد توسط یک فرد ناشناس ناگهان بالای سر اصابت می کند و جکی به خانه می آید تا او را مرده پیدا کند. او وحشت می کند و تصور می کند که کانر تاد را کشته است. او و گرگ بدن را به منطقه ای جنگلی می کشند و بدن خود را دفن می کنند ، به این امید که به کانر البیایی دهند.

کانر فیلم هایی از “قورباغه” را نشان می دهد ، روشی که در آن افراد در خانه ای بی صاحب از مالکان پنهان می شوند و در هنگام تنها بودن در خانه آزادانه به حرکت در می آیند و توسط یک چهره در ماسک قورباغه مورد حمله قرار می گیرند. گرگ و جکی دریافتند که کانر با یک چاقوی جیب سبز در نزدیکی وان قرار گرفته است. جکی کانور را به بیمارستان رانندگی می کند در حالی که گرگ خانه را جستجو می کند و با تبر به وسیله شکل قورباغه مورد حمله قرار می گیرد.

سپس این فیلم به مرور زمان پرش می کند و فاش می کند که اتفاقات اسرارآمیز در خانه توسط دو نفر به نام های مندی (لیبی بارر) و آلک (اوون Teague) که در خانه هارپر “مشروب فروشی” ایجاد شده اند ، ایجاد می شود. میندی ، مترجم باتجربه ، سعی می کند از مشخصات بسیار اندکی برخوردار باشد تا او هرگز گرفتار نشود ، در حالی که الک ، نویسنده تازه وارد ، تصمیم می گیرد که می خواهد خانواده را باور کند که آنها مجنون می شوند. نشان داده شده است که هر اتفاق مرموز در فیلم توسط الک ، از جمله مفقود شدن ظروف نقره و ناتوانی تاد ایجاد شده است. با این حال ، در حالی که تاد در زیرزمین است ، میندی شاهد گرگ است که او را می کشد و به هشدار Alec می رود ، فقط او را می بیند که کانر را در وان حمام ناتوان می کند. او با آلک بحث می کند ، که به اشتباه او را از پله ها پایین می کشد و او را می کوبد. الک او را در ماشین گرگ پنهان کرد. گرگ و جکی کانر را در وان پیدا می کنند و جکی او را به بیمارستان می برد. بعد از ترک جکی ، گرگ ماشین شخصی خود را می گیرد و میندی را با خود می برد بدون اینکه متوجه شود.

میندی در ماشین بیدار می شود و یک کیسه چاقوی جیب سبز و پیراهن جاستین واتر را پیدا می کند و متوجه می شود که گرگ آدم رباینده است. پارک گرگ در جنگل ، جایی که مندی یک تریلر قدیمی با همه بچه های ربوده شده در قفسه های آرایش پیدا کرده است. همانطور که مندی سعی می کند آنها را آزاد کند ، گرگ او را کمین می کند و با او به خانه باز می گردد. او او را وادار به ایستادن قبل از شلیک مرده می کند ، سپس پزشکان صحنه را معلوم می کنند که او به او حمله کرد و او را در دفاع از خود به قتل رساند. الک توجه گرگ را به خود جلب می کند و با تبر به او حمله می کند. گرگ الک را به بیرون می کشد ، اما او می لرزد و اسلحه گرگ را می گیرد. با اینكه او هویت گرگ را آدم ربایی می داند ، آلك چهره خود را به گرگ نشان می دهد كه ظاهرا او را می شناسد. گرگ تلاش می کند تا خودش را توضیح دهد ، اما الک این را روشن می کند که قبل از شلیک و کشتن گرگ اهمیتی نمی دهد. شریک گرگ اسپیتسکی وارد الک می شود و شلیک می کند ، اما الک زنده می ماند و این دو یکدیگر را می شناسند.

پسران از تریلر نجات یافته و کیفهای گرگ حاوی شواهد پلیس پیدا شده است. جکی و کانر برای پیدا کردن خانه خود با اتومبیل های پلیس و آمبولانس ها مجلل شدند. فلاش بک ها از یک آلک کوچکتر و یک دوست که با گرگ روبرو هستند ، نشان داده شده است که یک چاقوی جیب سبز را به آلک دست می دهد ، همانطور که در حال حاضر آلک – یک قربانی قبلی گرگ – به یک آمبولانس منتقل می شود. این توضیح می دهد که چرا در اوایل فیلم ، آلک آن خانه خاص را برای مسواک زدن انتخاب کرد و از مینی التماس کرد که با او بیاید.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دارم میبینمت دوبله فارسی I See You 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!