logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
55
50%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Blood 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خون با کیفیت عالی

دانلود فیلم خون دوبله فارسی Blood 2023
دانلود فیلم خون دوبله فارسی Blood 2023

 

 

خون یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی برد اندرسون و نویسندگی ویل هانلی است. در این فیلم میشل موناگان و اسکیت اولریخ به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم آمریکایی دوویل در 5 سپتامبر 2022 به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ 27 ژانویه 2023 توسط Vertical Entertainment در سینماها اکران شد.

جس، یک معتاد و پرستار که در حال بهبودی است، با دخترش تایلر و پسر کوچکش اوون، پس از اینکه بالاخره حضانت فرزندانش را به دست می‌آورد، به خانه‌ی مزرعه قدیمی‌اش برمی‌گردند. تایلر و اوون متوجه می شوند که دریاچه مجاور اطراف یک درخت مرده کاملاً خشک شده است، اما مقداری گل سیاه و ضخیم که پر از لاشه حیوانات است. سگ خانواده، پیپن، همزمان ترسیده و به سمت درخت کشیده شده است. مدتی بعد، پیپن به داخل جنگل فرار می کند. پیپین چند روز بعد برمی گردد، با رفتاری تهاجمی نسبت به اوون و درخششی در چشمانش. هنگامی که اوون به آن نزدیک می شود، سگ به طرز وحشیانه ای او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد تا اینکه جس موفق به کشتن آن می شود. اوون سریعاً به بیمارستان منتقل می شود و به کما می رود.

وقتی اوون از خواب بیدار می شود، از خوردن غذا امتناع می کند و ادعا می کند که غذا بوی عجیبی می دهد. وقتی جس او را تنها می‌گذارد، تشنج می‌کند، که باعث می‌شود پزشکان مشکوک شوند که او به یک پاتوژن از پیپن مبتلا شده است. پس از آن، جس متوجه می شود که اوون مستقیماً از کیسه IV خود خون می نوشد. او دیوانه وار آن را از او می گیرد، اما از دیدن بهبودی معجزه آسا او شوکه می شود. بعداً، اوون از مادرش برای خون بیشتر درخواست می کند و ادعا می کند که به آن نیاز دارد. جس امتناع می کند، اما پس از بدتر شدن وضعیت اوون، تسلیم می شود. او شروع به سرقت پلاسما از بیمارستان خود می کند و مخفیانه به اوون می دهد.

 

اوون در نهایت برای مراقبت در خانه مرخص می شود، اما او شروع به رفتار عجیب می کند. او درخواست می‌کند که خونش گرم شود و وقتی بیمارستان جس متوجه پلاسمای دزدیده شده می‌شود، عرضه او تمام می‌شود. او تلاش می کند تا گرسنگی اوون را با خون حیوان سیر کند، اما متوجه می شود که فقط خون انسان علائم او را درمان می کند. او شروع به تغذیه او با خون خود می کند، به تدریج دچار کم خونی می شود، که باعث می شود شوهر سابق جس، پاتریک، مشکوک شود که او مصرف مواد مخدر خود را از سر گرفته است.

در همین حال، جس در حال معالجه یک زن بیمار لاعلاج به نام هلن بوده است که به جای تحمل درمان های مزاحم که دریافت می کند، آرزوی مرگ را دارد. هنگامی که او مرخص می شود، جس به او پیشنهاد می کند قبل از مصرف مواد مخدر و ربودن او، سوار شود. او هلن را در زیرزمین می بندد و توضیح می دهد که قصد دارد از خون او برای درمان بیماری اوون استفاده کند. وضعیت اوون به تدریج بدتر می‌شود، پوستش رنگ پریده‌تر می‌شود، چشم‌هایش در تاریکی شروع به درخشش می‌کنند، و او به مقادیر بیشتر و بیشتری خون نیاز دارد.

 

یلر هلن را کشف می کند، اما جس او را متقاعد می کند که ساکت بماند. بعداً هلن موفق به فرار می شود، اما گردنش را روی سیم خاردار بیرون از ملک باز می کند. اوون او را پیدا می‌کند و از او تغذیه می‌کند، حتی زمانی که مادرش می‌خواهد جلوی او را بگیرد، پرخاشگری نشان می‌دهد، که باعث وحشت جس می‌شود. تایلر شروع به افزایش نگرانی در مورد رفتار اوون می کند و درخت مرده را بررسی می کند. در آنجا، او زمزمه هایی را می شنود که از سوراخ چوب بیرون می آید. جس تغذیه اوون به خون خود را از سر می گیرد، اما متوجه می شود که تشنگی او تقریباً رفع نشدنی است.

پاتریک با خدمات محافظت از کودک وارد می شود، با این باور که جس دوباره استفاده کرده و از کودکان غافل شده است. اوون در حالت خلسه تقریباً به پسر نوزاد پدرش حمله می کند، اما تایلر مانع او می شود. تایلر و اوون با فهمیدن اینکه وضعیت او بدتر می شود، با دوچرخه دور می شوند، در حالی که اوون مجبور می شود برای محافظت از خود در برابر حساسیت ناگهانی به نور، کاپوت بپوشد. تایلر سعی می کند به سمت درخت سر بزند تا آن را از بین ببرد، و در نتیجه هر کاری که برای برادرش انجام داده است، اما اوون ناگهان هیولا تر می شود و به او حمله می کند. تایلر به سمت درخت می دود و اوون تقریباً با او جشن می گیرد، اما جس در آخرین لحظه از راه می رسد و مداخله می کند.

اوون سعی می کند به مادرش حمله کند و تایلر به مادرش می گوید که هیولا دیگر اوون نیست. جس سعی می‌کند راهی برای خروج پیدا کند، اما اوون در یک لحظه شفاف‌سازی، به او می‌گوید که قبل از تسلیم شدن در نهایت به بیماری‌اش، کاری را که درست است انجام دهد. اوون به طور کامل به یک خون آشام تبدیل می شود و جس او را در گل و لای غلیظ اطراف درخت غرق می کند. مرگ اوون مانند یک تصادف به نظر می رسد و جس حضانت تایلر را از دست می دهد. در یکی از ملاقات هایش، تایلر به مادرش می گوید که هرگز به کاری که انجام داده شک نکند. بعداً، جس درخت مرده را می سوزاند.

بعداً در طول یک شب، جس یک سگ جدید به نام جریکو دارد، که او در حیاط جلویی با آن بازی می کند، همانطور که اوون با پیپین بازی می کرد. جریکو با پرتاب بیش از حد توپ، در حالی که به دنبال توپ می‌رود، ناگهان می‌ایستد و به نظر می‌رسد که به چیزی نادیده خیره شده است، در اعماق جنگل، در همان جهتی که درخت از خانه‌اش بود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خون دوبله فارسی Blood 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!