logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Thunivu 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی تونیو (صلابت) 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم تونیو دوبله فارسی Thunivu 2023
دانلود فیلم صلابت دوبله فارسی Thunivu 2023

 

 

صلابت (ترجمه: Fortitude) یک فیلم اکشن دزدی به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی H. Vinoth و تهیه‌کنندگی Boney Kapoor است. آجیت کومار در نقش اصلی با مانجو واریر، ساموتیراکانی، جان کوکن، آجی و ویرا در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند.

صلابت با عنوان آزمایشی AK61 (شصت و یکمین فیلم آجیث در نقش اصلی) در فوریه 2022 معرفی شد که سومین همکاری آجیث، وینوث و کاپور پس از Nerkonda Paarvai (2019) و Valimai (2022) بود. عکاسی اصلی در ماه آوریل آغاز شد و در اکتبر در حیدرآباد و بانکوک به پایان رسید. عنوان صلابت در ماه سپتامبر اعلام شد. کارهای پس از تولید در اواخر اکتبر آغاز شد و در دسامبر همان سال به پایان رسید.

صلابت در هفته پونگال در 11 ژانویه 2023 در سینما اکران شد. صلابت نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و یک موفقیت تجاری بود.

رادا، یک گانگستر مخوف، و افرادش با حمایت ACP Ramachandran، قصد دزدی در “Your Bank”، یکی از بزرگترین بانک های خصوصی در چنای را دارند. آنها قصد دارند 500 کرور روپیه در 21 مه، مصادف با مراسم مهمانی فرماندار در محل اقامت وی، سرقت کنند. در روز سرقت، رادا و افرادش بانک را ربودند، اما متوجه شدند که بانک قبلاً توسط مردی مرموز به نام مایکل جکسون و همدستش، کانمانی، ربوده شده است. کماندوها به داخل بانک می‌رسند، اما شکست می‌خورند.

جکسون بعداً با رادا معامله می‌کند تا به او کمک کند در ازای دریافت سهمی از پول، 5000 کرور روپیه سرقت کند، که رادا و افرادش با اکراه موافقت کردند. وقتی رادا متوجه می شود که قفسه بانک فقط 1510 کرور است، تصمیم می گیرند جکسون را بکشند تا شکست بخورند. جکسون اصرار دارد که آنتونی با نام مستعار آنتو، یک پاسبان پلیس به عنوان مذاکره کننده، بسیار خشم راماچاندران را برانگیخته است. او از تغییر صدای مایکل جکسون استفاده می کند و مردم و رسانه ها را فریب می دهد تا او را مایکل جکسون معرفی کنند. راماچاندران سعی می کند جکسون را با یک تک تیرانداز بکشد، فقط برای اینکه او با استفاده از یک بمب در ماشینی که در نزدیکی بانک پارک شده بود، انفجاری انجام دهد.

با افشای این رویدادها به رسانه ها، کمیسر شهر دیالان برای رسیدگی به وضعیت فراخوانده شده است. در حین بازرسی بانک، جکسون مواد منفجره را پیدا می کند که به عنوان کپسول آتش نشانی مبدل شده بود، و استنباط می کند که تیم سومی نیز بدون اینکه او بداند وارد بانک شده است. پلیس یک ون را که در آن کانمانی جکسون را راهنمایی می کند، ردیابی می کند، اما کانمانی ون را نابود می کند و فرار می کند. راماچاندران مردان خود را برای ردیابی کانمانی می فرستد، اما او آنها را می کشد و دخالت راماچاندران در دزدی را برای دایلان فاش می کند، که او را بازجویی می کند و او اعتراف می کند که او به همراه دوست دوران کودکی اش شیام، رئیس شعبه تامیل نادو بانک شما، نقشه سرقت را طراحی کرده اند. 

راماچاندران سعی کرد جکسون را که با نام “شیطان تاریک” شناخته می شود، برای این کار استخدام کند، اما او نپذیرفت. راماچاندران بعداً باند رادا را برای این کار استخدام کرد، بدون اینکه فاش کند که آنها پس از سرقت کشته خواهند شد. رادا و گروهش پس از شنیدن اعترافات راماچاندران از طریق حشرات کاشته شده در پایگاه دایلان، به شیطان تاریک می پیوندند و به آن کمک می کنند. شیام پس از اینکه پلیس از دخالت او مطلع شد از دست پلیس فرار می کند، اما توسط کانمانی دستگیر می شود. در همین حال، دایلان متوجه می شود که والاوان همان کسی است که در زهکشی مواد منفجره کار گذاشته و شروع به جستجوی او می کند. او همچنین متوجه می شود که دارک دیویل و تیمش در واقع چند ماه پیش مرده اند.

راماچاندران با منفجر کردن یک بمب ساختگی تلاش می کند تا ثابت کند که شیطان تاریک زنده است و تنها زمانی کشته می شود که بمب واقعی است و پس از جدا شدن سیم داخل آن منفجر می شود. Dark Devil از Kanmani می آموزد که 25000 کرور روپیه در بانک موجود است. دارک دیویل به دایلان می‌گوید که ملاقاتی بین او و کریش، رئیس بانک شما ترتیب دهد. همانطور که Dark Devil استنباط کرد، تیم سوم که مشخص شد برخی از کارکنان بانک هستند، قبل از حمله به Dark Devil و اسیر کردن او به رادا و تیمش در قفسه حمله کردند. کریش از راه می رسد و فاش می کند که تیم سوم توسط او استخدام شده اند و به آنها می گوید که صندوق بانک را با مواد منفجره با گروگان داخل آن نابود کنند.

کریش همچنین شیطان تاریکی را مجبور می‌کند تا خود را نشان دهد، جایی که شیطان تاریک نشان می‌دهد که او و هم‌تیمی‌هایش مانند یک خانواده با خوشبختی در کنار هم زندگی می‌کردند. پس از انجام دزدی در بانکوک، اعضای شیطان تاریک، جیجو و آچارا قصد ازدواج داشتند. همه آنها به دره آراکو، آندرا پرادش سفر کردند تا ازدواج خود را ترتیب دهند و جشن بگیرند، اما توسط مهاجمانی که کریش و شیام فرستاده بودند، در کمین قرار گرفتند، زیرا می ترسیدند نقشه سرقت خود را برای دیگران فاش کنند. جیجو و آچارا کشته شدند، اما دارک دیویل و کانمانی موفق به فرار شدند و قاتلان مرگ خود را برای بقیه پول معامله خود جعل کردند. این دو به خانه یک زوج مسن رسیدند که زخم‌هایشان را مرهم می‌کردند و درباره پسرش کاوین، یک کارمند صادق بانک، فاش کردند که می‌خواست پول را به افرادی که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاری می‌کردند برگرداند.

با این حال، کاوین توسط کریش کشته شد و به نظر می رسید که یک اوباش این کار را در طول یک حمله انجام داده اند. با اطلاع از این موضوع، دارک دیویل و کانمانی تصمیم گرفتند کریش و مقامات بانک را به دست عدالت بسپارند. پس از افشاگری، شیطان تاریک کرش و تیمش را شکست می‌دهد، جایی که او را مجبور می‌کند تا در مورد کلاهبرداری مالی خود با مبلغ 25000 کرور روپیه، که در صندوق سرمایه‌گذاری مشترک سرمایه‌گذاری شده بود، و جنایاتی که مقامات بانک علیه مردم مرتکب شده‌اند، فاش کند. شیام که برای پوشیدن جلیقه بمب‌گذاری ساخته شده بود به دایلان فرستاده می‌شود، جایی که او همه چیز را در مورد سرقت و دخالت کریش در آن فاش می‌کند، قبل از اینکه با تماس تلفنی کانمانی کشته شود.

شیطان تاریک همچنین رئیس صندوق سرمایه گذاری مشترک هارشا را می آورد که توسط کانمانی با اسلحه ربوده شد و سونیل دوتا که توسط مردان شیطان تاریک از موریس ربوده شد و همچنین مسئول سرقت اطلاعات از سرور پشتیبان NSE در بورس اوراق بهادار هند بود. سونیل اعتراف می کند که در 10 شرکت متعلق به کریش سرمایه گذاری کرده است و فاش می کند که 25000 کرور روپیه در قفسه صندوق مخفی بانک است. کریش با کمک یک خال در رسانه ها، شیطان تاریک و تیمش را به دروغ به عنوان تروریست معرفی می کند و پخش زنده تلویزیونی را قطع می کند. دایلان از راجش می‌فهمد که قبل از رسیدن کماندوها و کنترل اوضاع، همه افراد در بانک به جز کریش کشته می‌شوند و دایلان تعلیق می‌شود.

در بانک، شیطان تاریک با کمک رادا و افرادش قفسه مخفی را باز می کند، اما متوجه می شود که پول پول تقلبی است. شیطان تاریک، کرش، سونیل و هارشا را در قفسه مخفی حبس می کند، قبل از اینکه کریش فاش کند که پول در 25 کانتینر از 1500 کانتینر کشتی او انباشته شده است، که او با احتیاط آنها را به عنوان یک ویدیو ضبط می کند. کماندوها آتش گشودند و بانک به شدت آسیب دید. کریش، سونیل و هارشا در قفسه مخفی توسط مواد منفجره کشته می شوند. کانمانی با یک ماشین آتش نشانی مملو از RDX می آید و تهدید می کند که آنها را منفجر می کند، مگر اینکه گروگان ها آزاد شوند و کماندوها را مجبور به توقف آتش می کند. او به همراه دارک دیویل، با نقاب‌هایی که بر چهره دارند، با کمک مردم فرار می‌کنند و به یک قایق می‌رسند و قصد دارند از طریق دریا فرار کنند، در حالی که رادا و گروهش نیز در هرج و مرج متعاقب فرار می‌کنند.

تعقیب و گریز آغاز می شود که در آن Dark Devil، Kanmani و بقیه تیمشان با استفاده از M2 Browning به کماندوها و گارد ساحلی شلیک می کنند. با این حال گلوله می گیرند و به دریا می افتند. بعداً رسانه ها ویدیویی را که دارک دیویل به طور محتاطانه ضبط کرده پخش می کنند و تعلیق دایلان لغو می شود. در همین حال، شیطان تاریک و کانمانی مرگ خود را جعل می کنند و با استفاده از اسکوترهای دریایی فرار می کنند و به قایق خود می رسند و در آب های بین المللی مستقر می شوند. دایلان و تیمش سوار بر هلیکوپتر می‌شوند و به کشتی می‌روند و در آنجا 25000 کرور روپیه پیدا می‌کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم صلابت دوبله فارسی Thunivu 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!