logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Benjamin the Elephant 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم بنجامین فیل 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم بنجامین فیل دوبله فارسی Benjamin the Elephant 2020
دانلود فیلم بنجامین فیل دوبله فارسی Benjamin the Elephant 2020

بنجامین فیل (نام اصلی آلمانی: Benjamin Blümchen ؛ “بنیامین شکوفه”) (1988-2002) یک برنامه تلویزیونی انیمیشن کودکان است که توسط استودیوی Kiddinx در برلین تولید شده است. این نمایش براساس داستان های صوتی الفی دونلی ساخته شده است. [1] این مجموعه صوتی از سال 1977 در حال اجرا است و تا سال 2019 دارای 142 داستان می باشد. در این نمایش ، شخصیت اصلی همنام در باغ وحش نیوتاون ، با دوستان اوتو و استلا اقامت دارد. ماجراهایی که بنجامین درگیر آن می شود اغلب نیاز به نقش در نقش های مختلف ، یادگیری مشاغل جدید یا کشف مکان های جدید و دور دارد.

بنجامین فیل ، بزرگ ، قوی ، نوازشگر و خوش اخلاق است. او عاشق تنبلی در اطراف است. اما وقتی چیزی در اطراف او اتفاق می افتد ، او سه بار روی پاهای خود است و آماده عمل است. او به خاطر “تورو” غیر قابل تردید شهرت دارد. صدا زدن. او بسیار مفید و قابل اعتماد است. خانه بنجامین باغ وحش Neustadt است و مدیر باغ وحش Her Tierlieb ، Karl The Keeper و همه حیوانات خانواده وی هستند. بهترین دوست او از همه پسری به نام اتو است. بنجامین تقریباً هر بعد از ظهر را با او و هر آخر هفته می گذراند و با هم ماجراهای زیادی دارند. با صدای Dave Pettitt (انگلیسی) و Jürgen Kluckert (آلمانی).
اوتو – بهترین دوست بنیامین. او پسری خوب ، مودب ، دوستانه و بسیار منطقی است. از آنجا که اتو برای پسری در سن و سال خود چیزهای زیادی می داند ، قادر است در مواقعی که گیر می کند چیزهایی را برای بنیامین توضیح دهد. اتو تقریباً هر روز بعد از ظهر بعد از مدرسه به بنجامین در باغ وحش می رود. آنها همچنین تقریباً هر آخر هفته و تعطیلات را با هم می گذرانند. هر از گاهی حتی با هم به مسافرت می روند. با صدای M.J. McCann (انگلیسی).
استلا استلینی – همکلاسی اتو و همچنین دوست بنیامین. استلا گونه ای ، پرانرژی ، ماجراجو و بسیار اسپرت است. برخلاف اوتو ، استلا بسیار مستقل است و اغلب کارهایی را به تنهایی شروع می کند. هنگامی که او با بی عدالتی سر و کار دارد یا سرسخت است ، اغلب به دیوارهای آجری می دود. اگر استلا با مشکلی نتوانست پیشرفت کند ، یا مشکلی پیش آمد ، بنیامین و اتو در کنار او هستند تا کمک کنند. استلا اولین حضور خود را تا اواخر سریال انجام نداد.
مدیر باغ وحش ، هر تیرلیب – یک پیرمرد خوش اخلاق و خوش برخورد. او زندگی می کند و به عنوان مدیر باغ وحش نفس می کشد. برای او هیچ چیز مهمتر از بهزیستی حیوانات نیست. او مسئول باغ وحش نوستاد است و از همه ساکنان آن مراقبت می کند گویی فرزندان او هستند. اغلب او را ناراحت می کند که باغ وحش برای تأمین غذا برای همه حیوانات آنقدر که باید درآمد کسب نمی کند. Zoo Director کاملا به بنیامین اعتماد دارد. اگر هرگز به کمک او احتیاج داشته باشد ، همیشه می تواند روی فیل سخنگوی خود حساب کند. با صدای دین گالووی (انگلیسی).

کارل نگهبان – دست راست مدیر باغ وحش ، مورد علاقه همه حیوانات باغ وحش است. او با عشق و احتیاط فراوان از آنها مراقبت می کند ، محفظه ها را خوب ترمیم می کند ، نرده ها را تعمیر می کند ، هنگام خراب شدن گرمایش را درست می کند و همچنین غذای حیوان را سفارش می دهد. کارل نگهدارنده کارش را دوست دارد. از جانب کارل است که بنیامین همیشه آخرین اخبار مربوط به باغ وحش و حیوانات را می فهمد. با صدای Dan Gascon (انگلیسی).
گالیور – زاغ رکیک که فکر می کند همه چیز را می داند و می تواند همه کارها را بهتر از دیگران انجام دهد. بدبختی عجیب و غریب اینجا یا آنجا چیزی برای تغییر شخصیت پرتحرک او ایجاد نمی کند. گالیور فقط در نمایش تلویزیونی ظاهر می شود ، جایی که جایگزین راوی می شود. با صدای دیوید لارنس براون (انگلیسی).
کارلا کولومنا – بنجامین با کارلا کولومنا ، یک گزارشگر تا حدودی بیش از حد هیجان انگیز دوست است. همه در نوستاد با خوشحالی او “سلام آنجا!” را می دانند. و “Sensationell!” معروف او (“احساسی!”). او همیشه در دسترس است تا به او کمک کند ، خصوصاً وقتی که موضوع تبلیغات رسوایی ها یا بی عدالتی های شهردار نوستاد باشد. در چنین مواردی ، بنجامین ، کارلا و اتو همه با هم کار می کنند. با صدای دبی مونرو (انگلیسی).
شهردار – به عنوان شهروند اصلی نوستاد و همچنین شخص خود وزن دارد. نام او Bruno Presssack است (A Presssack نوعی سوسیس آلمانی است.) ، اما معمولاً از او به عنوان “شهردار” یاد می کنند. او نسبتاً بیهوده و بلند قامت است و بنابراین غالباً بی انصاف است. با این حال ، بنیامین ، اتو و کارلا همیشه با ایده های هوشمندانه خود می توانند او را وادار به تغییر نگرش کنند. در پایان ، آنها برای هر چیز یک راه حل عادلانه پیدا می کنند. با صدای Doug de Nance (انگلیسی).
وزیر Pichler – دبیر شهردار. اگرچه او همیشه با وظیفه مطابقت دارد ، اما مردی زیرک و با احساس عدالت است. وقتی بنیامین و دوستانش می توانند در برابر شهردار ادعا کنند ، او همیشه مخفیانه خشنود می شود. در چند مورد ، او حتی مخفیانه برنامه های شهردار را تضعیف می کند. با صدای دین گالووی (انگلیسی)
بارون بلوندربوس – اشرافی مغرور. او درست در کنار باغ وحش نیوتاون در ویلایی با زمین های عظیم زندگی می کند. بارون ها با شهردار ارتباط نزدیک دارند و آنها در مورد ارتقا interests منافع خود از یکدیگر حمایت می کنند. بارون چیزهای زیادی برای گفتن در مورد بنیامین فیل ندارد. صدای بلند “تورو” او که اغلب در اطراف دیوارهای باغ وحش طنین انداز می شود ، آرامش و سکوت او را بر هم می زند. با صدای کلارک رابرتسون (انگلیسی).
هینکی و پینکی – دو کلاهبردار از نیوتاون. هینکی قد بلند و لاغر و کمی احمق است ، پینکی چاق و بسیار باهوش است. هر کجا جفت ظاهر شود ، هیچ فایده ای ندارد. اما بنجامین و اتو همیشه در محل حضور دارند و در نهایت می توانند جفت را دستگیر کنند. با صدای بن جفری و کوین توکارسکی (انگلیسی). تا خیلی دیر در سریال ظاهر نشوید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بنجامین فیل دوبله فارسی Benjamin the Elephant 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!