logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود انیمیشن The Angry Birds Movie 2 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 2019
دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Angry Birds Movie 2 2019

نام فارسی : پرندگان خشمگین 2

[codein_imdb]

 

جزیره پرنده ها و خوک ها در انیمیشن The Angry Birds Movie 2 با همدیگر متحد می شوند تا علیه جزیره سومی که کاملا یخ زده است اقدام کنند و حرکت خود را شروع کنند. زتا به همراه نیروهایش در این جزیره حضور دارند و پرندگان و خوک ها با همکاری همدیگر وارد این مکان می شوند و سعی دارند که به صورت مخفیانه عملیاتی را سازمان دهی کنند و او و نیروهایش را متوقف کنند. این سفر سرتاسر هیجان است و فضای کمدی و شاد انیمیشن وارد فازهای جدیدی می شود. شاهد اتفاقات بیشتری در طول این قسمت هستیم و اتفاقات پیش بینی نشده ای در آن اتفاق می افتد. کمپانی سونی پیکچرز دومین قسمت از انیمیشن فیلم پرندگان خشمگین را با آب و تاب بیشتری عرضه کرده است و اشتباهات اولین قسمت را تکرار نمی کند.

تولید دنباله فیلم Angry Birds فیلم در اوت سال 2016 آغاز شد و هدف از این امر بهبود سریال بر فیلم اول است. ایده های جدید برای این فیلم با این فرض تصور شد که پرندگان و خوک ها برای نجات خود با یکدیگر همکاری می کنند ، که به طور معمول در اکثر بازی های Angry Birds اتفاق نمی افتد. شخصیت های جدید این فیلم در مارس 2019 به همراه اعضای جدید بازیگران معرفی شدند. Heitor Pereira بازگشت تا آهنگسازی فیلم را با هنرمندانی چون Kesha و Luke Combs آهنگهای سازنده این فیلم را ترسیم کند

سه سال پس از وقایع فیلم اول ، Red اکنون با جزیره چاک و بمب از جزیره پرنده محافظت می کند. خوک ها ، به رهبری پادشاه لئونارد مادبورد ، پس از بازسازی جزیره Piggy ، در جنگ وحشیانه ای با پرندگان قرار دارند. سرانجام ، یك توپ یخ غول پیكر از یك جزیره در نزدیكی به نام جزیره عقاب به دریا در نزدیكی Piggy Island برخورد كرد و خوك ها را مجبور كرد تا با پرندگان به دنبال آتش بس. زتا ، رهبر جزیره عقاب ، از محیط یخ زده خود تغذیه می شود و می خواهد با شلیک توپ های یخی از یک سلاح فوق العاده ، دو جزیره را اشغال کند تا ساکنان آنها را وادار به تخلیه کند. در همین حال ، سه جوجه دریایی که یکی از آنها ترنس و دختر ماتیلدا زو هستند ، قصد دارند با استفاده از سه خواهر و برادر تخم مرغ زو دوباره نبرد را دوباره برقرار کنند ، اما تخم مرغ ها به طور تصادفی به دریا می روند. آنها بادبان را بازیابی می کنند ، اما نهنگ آنها را به یک ابر فرو می برد. آنها می توانند پس از فرو بردن زو به هوا ، آنها را پایین بیاورند تا دوباره آنها را جابجا کنند.

از آنجا که این تیم با زیر دریایی به جزیره عقاب سفر می کند ، رد به پرندگان دیگر اطمینان می دهد که دیگر نیازی به تخلیه ندارند. هنگامی که در آنجا بود ، میت عقاب اعتراف می کند که زتا زمانی نامزد او بود ، اما او را به دلیل ترسو بودن قبل از پرواز ، او را رها کرد. سرخ اصرار دارد که به تنهایی بجنگد اما سیلور تصمیم می گیرد به جای او دنبال کند. آنها فقط برای اسیر کردن پایگاه از دهان سلاح استفاده می کنند. اعضای تیم دیگر خود را مانند یک عقاب پنهان می کنند و برای دستیابی به پایگاه ، کارت اصلی را می گیرند.

در جای دیگر ، سرانجام این سه جوجه تخم مرغ در یک جزیره کوچک که توسط یک مار محافظت می شود ، پیدا می کنند. آنها آن را شکست داده و قصد بازگشت به جزیره پرنده را دارند ، اما به اشتباه وارد جزیره پیگگی می شوند و توسط سه خوک مورد استقبال قرار می گیرند.

از آنجا که رنگ قرمز و نقره در معرض تورم قرار می گیرند ، زتا به آنها می گوید برنامه خود را برای شلیک توپ های یخی پر از گدازه در هر دو جزیره ، سپس توپ تازه به روز شده خود را نشان می دهد. سرخ با ابراز تأسف از گفتن پرندگان برای تخلیه ، تمایل خودخواهی خود را برای دوست داشتن همه به سیلور ، که او را راحت می کند و هر دو را آزاد می کند ، تصدیق می کند. این دو نفره با بقیه تیم دوباره به هم می پیوندند و سرخ رهبری را به سیلور واگذار می کند ، که برنامه ای برای از بین بردن اسلحه تنظیم می کند.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود دوبله فارسی انیمیشن پرندگان خشمگین The Angry Birds Movie 2 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!