logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن مومیایی ها با دوبله فارسی Mummies 2023 WEB-DL

کارتون مومیایی ها ۲۰۲۳ با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن مومیایی‌ها Mummies 2023
دانلود انیمیشن مومیایی‌ها Mummies 2023

 

مومیایی‌ ها (به اسپانیایی: Momias)، یک فیلم کمدی کامپیوتری اسپانیایی به زبان انگلیسی است که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی خوان خسوس گارسیا گالوشا (در اولین کارگردانی بلند خود) بر اساس فیلمنامه‌ای از خاویر لوپز باریرا و جوردی گاسول و داستانی از گاسول ساخته شده است. صداپیشگی جو توماس، النور تاملینسون، سلیا ایمری، هیو بونویل و شان بین در این فیلم وجود دارد.

مومیایی که در ابتدا برای اکران در سال 2021 برنامه ریزی شده بود، در اسپانیا و در سینماهای منتخب در ایالات متحده در 24 فوریه 2023 اکران شد.

این فیلم درباره سه مومیایی از عالم اموات است که سفری را آغاز می‌کنند و در جستجوی حلقه‌ای قدیمی متعلق به یک خانواده سلطنتی مصر باستان که توسط باستان‌شناس جاه‌طلب لرد کارنابی از مقبره‌ای دزدیده شده بود، به لندن امروزی می‌روند. مومیایی‌ها در چند موقعیت خنده‌دار به سر می‌برند، زیرا تلاش می‌کنند تا لندن قرن بیست و یکم را درک کنند و با آن تطبیق دهند و در یک تضاد فرهنگی آشکار.

کارتون مومیایی ها (Mummies) با عنوان اصلی (Momias) انیمیشنی ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی به کارگردانی خوان ژسوس گارسیا گالوشا (Juan Jesús García Galocha) محصول کشور اسپانیا است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ Warner Bros. Entertainment España و 4Cats Pictures و Anangu Grup تولید و منتشر شد؛ نویسندگی انیمیشن مومیایی ها را نیز جوردی گاسول و خاویر لوپز باریرا به صورت مشترک، برعهده داشته و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون شان بین، النور تاملینسون، سلیا ایمری، هیو بونویل، جو توماس، دن استارکی، آنا استر آلبورگ، اسکار باربران، سانتیاگو ویندر، جاوم سولا، آلیکس استادلا و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ انیمیشن مومیایی ها اولین بار در تاریخ 24 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros در سینماهای آمریکا و اسپانیا اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود؛ در انیمیشن مومیایی ها می‌بینید در طی یک سری اتفاقات ناگوار، سه مومیایی به لندن امروزی آمده و در جستجوی حلقه‌ای قدیمی متعلق به خانواده سلطنتی که توسط باستان‌شناس جاه‌طلب، لرد کارنابی، دزدیده شده، سفری جذاب و خنده‌دار را آغاز می‌کنند؛ تهیه کنندگی انیمیشن مومیایی ها را جوردی گاسول، لیلیان گونزالس، نیل لاندو، تونی نوولا، ویکتور پرال، مارک سابه و پدرو سولیس گارسیا به صورت مشترک برعهده داشته و موسیقی متن آن نیز اثری از فرناندو ولاسکز می‌باشد؛

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن مومیایی‌ها Mummies 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!