logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن The House 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی خانه 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن خانه دوبله فارسی The House 2022
دانلود انیمیشن خانه دوبله فارسی The House 2022

خانه (به انگلیسی: The House) یک انیمیشن استاپ موشن بریتانیایی محصول ۲۰۲۲ است که توسط اندا والش نوشته شده است و سه داستان متفاوت را روایت می‌کند که جهان‌ها و شخصیت‌های مختلف را در بر می‌گیرد، اما همگی در یک خانه اتفاق می‌افتند.

گلچین توسط استودیو نکسوس در لندن برای نتفلیکس تهیه شده است و سه داستان به ترتیب توسط دو نفری اما د سواف و مارک جیمز رولز، نیکی لیندروت فون باهر و پالوما بائزا کارگردانی شده است. کارگردانان برای داستان بخش مربوطه خود، با یوهانس نیهولم به عنوان یکی از نویسندگان قسمت دوم، اعتبار دارند.

میبل، یک دختر جوان، با پدرش ریموند، مادرش پنی و خواهر تازه متولد شده ایزوبل در فقر نسبی زندگی می کند. ریموند مست و تحریک شده از احساس شکست، یک شب در جنگل با معمار مرموز آقای ون شون بیک روبرو می شود و پیشنهاد ون شون بیک را می پذیرد تا به خانه مجلل جدیدی که برای آنها ساخته شده نقل مکان کند.

پس از نقل مکان خانواده، میبل متوجه چندین چیز عجیب و غریب در مورد خانه و بازسازی آن توسط کارگران می شود، اما به نظر می رسد که والدین او مسحور خانه و تجملات آن شده اند. با گذشت زمان، ریموند به طور فزاینده ای شیفته شومینه خانه می شود، شومینه خانه را روشن نمی کند، در حالی که پنی زمان بیشتری را صرف استفاده از پرده های خیاطی می کند. به نظر می‌رسد میبل به تنهایی متوجه شده است که چگونه چیدمان خانه به طرز بی‌معنی تغییر می‌کند.

یک شب با کاوش در خانه، میبل و ایزوبل خود را در پیچ و خم هایی که به آن تبدیل شده است گم می کنند و یا نمی توانند به نزد والدین خود بازگردند، به طور تصادفی به آقای توماس کارمند ون شون بیک برخورد می کنند که اعتراف می کند که او صرفاً یک بازیگر است و طبق فیلمنامه ای که ون ارائه کرده است. Schoonbeek. در همین حال، با پیشنهاد آقای توماس، ریموند بالاخره می تواند با استفاده از اموال قدیمی خانواده به عنوان ماده سوزان، آتش روشن کند. هنگامی که خواهرها سرانجام با والدین خود ملاقات می کنند، متوجه می شوند که ریموند و پنی تبدیل به مبلمان شده اند. ریموند روی صندلی جلوی شومینه و پنی روی پرده. همانطور که آتش شومینه گسترش می یابد و اتاق را به آتش می کشد، والدین ظاهراً از خلسه خود بیدار می شوند و دختران خود را ترغیب می کنند که فرار کنند. خواهران میبل و ایزوبل پس از فرار در حالی که والدینشان زنده زنده می سوختند، خانه سیگاری را تماشا می کنند.

داستان The House در دنیایی می گذرد که با موش های انسان نشین پر شده است و خانه ای که در داستان اول نشان داده شده است اکنون در یک خیابان شهری توسعه یافته مستقر است و در شرف فروش است. سازنده ای که روی بازسازی خانه کار می کند از نظر مالی با مشکل مواجه است و آینده مالی او به فروش خانه بستگی دارد. او اخیرا خدمه ساخت و ساز خود را به منظور کاهش هزینه ها اخراج کرد و بنابراین باید تمام کارها را خودش انجام دهد. او به زودی متوجه می شود که خانه توسط سوسک ها و لاروها هجوم آورده است، و اقدامات شدیدی را برای خلاص شدن از شر آنها انجام می دهد، بی فایده است.

در روز بازدید، مهمانان تحت تأثیر خانه قرار نمی گیرند. اگرچه تماشا با فاجعه کامل به پایان می رسد، زوجی با شکل عجیب باقی می مانند و علاقه شدیدی به خرید خانه ابراز می کنند. توسعه‌دهنده که نمی‌خواهد فروش را با الزام نکردن رفتار عجیب زوج به خطر بیاندازد، به آنها اجازه می‌دهد شب بمانند. در طی چند روز آینده، زوج عجیب و غریب به طور محکم در خانه مستقر می شوند، اشکالات به قوت خود باز می گردند، و بانک همچنان خواستار بازپرداخت وام تجاری توسعه دهنده است. سازنده تصمیم می‌گیرد از زیاده‌روی این زوج، که بدن‌هایشان به ترتیب به شکل سوسک و لارو است، دست بردارد، تنها برای بسیاری از اعضای خانواده زوج که می‌خواهند وارد خانه شوند.

در پایان هوشیاری، توسعه‌دهنده عکس می‌گیرد و زوج را با اسید بوریک تهدید می‌کند که او را می‌کشد، اما او در نهایت یک لقمه را استنشاق می‌کند و غش می‌کند. توسعه دهنده زنده می ماند، اما به یک حالت به ظاهر کاتاتونیک کاهش می یابد. این زوج عجیب و غریب سرانجام توسعه دهنده را از بیمارستان می گیرند و او را به خانه می آورند، جایی که تمام خانواده زوج برای او یک مهمانی خوش آمد گویی می کنند، بسیاری از آنها اکنون اندام های اضافی مشابه باگ ها دارند. صحنه آخر خانواده را نشان می دهد که داخل خانه را خراب می کنند، از دیوارها بالا می روند و مانند حشرات همه چیز را می جوند. توسعه‌دهنده پس از بازگشت به هوش حیوانی، برای مدت کوتاهی از بقایای اجاق بیرون می‌آید تا زباله‌ها را بخورد و سپس از درون اجاق به سوراخی در دیوار برگردد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن خانه دوبله فارسی The House 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!