logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
دووین جانسون مانع معرفی Black Adam در قسمت اول Shazam شده است
دووین جانسون مانع معرفی Black Adam در قسمت اول Shazam شده است

دووین جانسون مانع معرفی Black Adam در قسمت اول Shazam شده است.

«دووین جانسون» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستارگان فیلم‌های اکشن به زودی یک فیلم ابرقهرمانی در دنیای دی‌سی خواهد داشت. این کشتی‌گیر سابق نزدیک به یک دهه قبل برای بازی در نقش شخصیت شرور «بلک آدام» (Black Adam) مذاکره کرد و قرار بود در فیلم «شزم!» ( Shazam! ) سال ۲۰۱۹ معرفی شود.

«بلک آدام» و «شزم» در کتاب‌های کامیک دی‌سی دشمن قسم‌خورده یکدیگرند و قدرت‌هایشان را از یک منبع می‌گیرند و رویارویی آن‌ها در یک فیلم برای مخاطبین غافلگیرکننده نخواهد بود. اما جانسون در قسمت اول «شزم» ظاهر نشد و مدیران استودیوی برادران وارنر را تشویق کرد فیلمی جداگانه برای «بلک آدام» بسازند.

جانسون در مصاحبه با «ونیتی فر» توضیح می‌دهد که چرا سعی کرده ابتدا در فیلمی جداگانه نقش «بلک آدام» را بازی کند: «وقتی اولین پیش‌نویس فیلمنامه به دست ما رسید، ترکیبی از «بلک آدام» و «شزم» بود: دو داستان پیشینه در یک فیلم. هدف این بود – بنابراین یک غافلگیری کامل به شمار نمی‌آمد. اما وقتی آن را خواندم، از ته دل می‌دانستم که «نمی‌توانیم به این شکل بسازیمش. به «بلک آدام» بی‌مهری بزرگی کرده‌ایم.»».

دووین جانسون سپس با مدیران دی‌سی تماس می‌گیرد تا پیشنهادش را مطرح کند. او توضیح می‌دهد که «بلک آدام» و «شزم» شخصیت‌هایی با تفاوت‌های بنیادین‌اند و معرفی همزمان آن‌ها در یک فیلم کم‌لطفی به هر دوی آن‌هاست. او معتقد بود که رویارویی آن‌ها در پس از معرفی‌شان در فیلم‌های جداگانه غنای بیشتری پیدا می‌کند.

جانسون می‌گوید: «گفتم باید نظرم را در میان بگذارم. استقبال نمی‌شد چون همه فکر می‌کردند: «فیلمنامه عالی است، بیایید فیلم را بسازیم.» گفتم واقعاً فکر می‌کنم که باید «شزم» را بسازید، فیلمی جداگانه با لحنی که می‌خواهید. اما فکر می‌کنم این شخصیت را باید جدا کنید.»

فیلم «بلک آدام» ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید!