logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
اولین تریلر از سریال Ted

به تازگی سرویس آنلاین پیکاک اولین تریلر از سریال Ted با صداپیشگی ست مک‌فارلن را منتشر کرده است.

حدود ۹ و نیم سال پس از اکران فیلم Ted 2، حالا قرار است نسخه تازه‌ای از خرس سخنگوی محبوب تد با صداپیشگی ست مک‌فارلن به مخاطبان ارائه شود. این اثر تازه، سریالی پیش‌درآمد است که هفت قسمت دارد و از سرویس آنلاین پیکاک عرضه خواهد شد.

از آنجه که این سریال یک پیش‌درآمد است، قرار است داستان تد و دوستش را در اوایل دوستی‌شان به نمایش در بیاورد. حالا پس از مدت‌ها انتظار، سرویس آنلاین پیکاک تیزری را برای سریال «تد» منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید.

سریال «تد» بیننده‌ها را به چندین دهه قبل باز می‌گرداند، زمانی که جان بنت ۱۶ ساله با بازی مکس برکهولدر نوجوانی بیش نبوده است. با این حال، او تنها نیست و بهترین دوست خودش یعنی تد با صداپیشگی ست مک‌فارلن را در کنار خودش دارد تا از دوران بلوغ عبور کند.

در این تیزر تازه منتشر شده برای سریال «تد»، تد در سال ۱۹۹۳ نامه‌ای را برای خود آینده‌اش می‌نویسد. تد گذشته پر از اشتیاق و خوش‌بینی نسبت به آینده است و این در حالی است که تد در سال ۲۰۲۳ کل چیزهایی که تد فکر می‌کرده رخ می‌دهند و اتفاق نیفتاده را بازگو می‌کند.

ست مک‌فارلن علاوه بر اینکه صداپیشه شخصیت تد است، وظیفه نویسندگی، تهیه‌کنندگی، کارگردانی و مدیریت اجرایی این سریال را در دست داشته است. تمام هفت قسمت سریال «تد» در تاریخ ۱۱ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی (پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین پیکاک عرضه خواهند شد.

منبع: collider

دیدگاهتان را بنویسید!