logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hellboy: The Crooked Man 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پسر جهنمی 4: مرد کج با کیفیت عالی

دانلود فیلم پسر جهنمی 4 دوبله فارسی Hellboy: The Crooked Man 2024
دانلود فیلم پسر جهنمی 4 دوبله فارسی Hellboy: The Crooked Man 2024

 

 

پسر جهنمی: مرد کج، یک فیلم ترسناک ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال 2024 است که بر اساس شخصیت جهنمی کمیک اسب تاریک ساخته شده توسط مایک میگنولا ساخته شده است. این فیلم که توسط Millennium Media، Dark Horse Entertainment، Nu Boyana Film Studios و Campbell Grobman Films تولید شده است، دومین راه‌اندازی مجدد از سری فیلم‌های پسر جهنمی است و چهارمین فیلم لایو اکشن این مجموعه است. کارگردانی آن را برایان تیلور بر اساس فیلمنامه ای که با میگنولا و کریستوفر گلدن نوشته است، با اقتباس از سریال محدود The Crooked Man نوشته میگنولا ساخته شده است. در این فیلم جک کیسی در نقش پسر جهنمی در کنار جفرسون وایت و آدلین رودولف بازی می‌کند. فیلمبرداری در مارس 2023 در بلغارستان آغاز شد و در ماه می به پایان رسید.

پسر جهنمی: مرد کج در 20 ژوئن 2024 در بلژیک اکران شد، قرار است توسط Icon Film Distribution در بریتانیا در 27 سپتامبر 2024 و در استرالیا در 10 اکتبر 2024 در سینما اکران شود و مستقیما اکران شود. -VOD در ایالات متحده توسط Ketchup Entertainment در 8 اکتبر 2024.

در دهه 1950، پسر جهنمی و بابی جو، یک مامور تازه کار BPRD، توسط عنکبوت با روحیه ای که اسیر شده بودند از ریل پرتاب شدند و در نتیجه در روستایی آپالاشیا گیر افتادند. در حالی که به دنبال تلفن می گردند، خانواده کوچکی را پیدا می کنند که توسط جادوگری به نام کورا فیشر تسخیر شده است. در آنجا، مرد جوانی به نام تام فرل برای کورا ضمانت کرد و رفت تا او را در خانه‌اش که زیر یک سحرخیز است پیدا کند. وقتی به خودش برگشت، دیگر شب شده بود و پسر جهنمی و باند توسط جادوگر دیگری سوار بر اسب سفید ملاقات کردند. جادوگر تام فرل را جلب کرد، اما با دیدن اینکه او مشتاق است از شر او خلاص شود، جادوگر فرار کرد اما نه قبل از اینکه اسب را به شکل اصلی خود بازگرداند: پدر تام. تام در حال مرگ از هگز جادوگر، قول داد پدرش را در زمین مقدس کلیسا دفن کند. باند با اضافه شدن کورا سفری را در جنگل آغاز کردند تا به کلیسا برسند. در راه آنها، کورا ناپدید شد، اما وقتی او را پیدا کردند، او در خلسه با یک مار جادویی بود. پسر جهنمی سعی کرد مار را از کورا بیرون بیاورد، اما مار او را گاز گرفت و وقتی خودش از حال رفت، دیدی از یک شیطان محلی داشت که ارتباطی نگران کننده با گذشته اش داشت: مرد کج.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پسر جهنمی 4 دوبله فارسی Hellboy: The Crooked Man 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!