logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
97

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Hit Man 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی هیتمن با کیفیت عالی

دانلود فیلم هیتمن (آدمکش) دوبله فارسی Hit Man 2024
دانلود فیلم هیتمن (آدمکش) دوبله فارسی Hit Man 2024

 

 

Hit Man یک فیلم کمدی سیاه رمانتیک آمریکایی محصول 2023 به تهیه کنندگی و کارگردانی ریچارد لینکلیتر است که با همکاری گلن پاول فیلمنامه را بر اساس مقاله مجله ماهانه تگزاس در سال 2001 توسط اسکیپ هالندزورث نوشته است. در این فیلم بازیگرانی چون پاول، آدریا آرجونا، آستین آملیو و رتا به ایفای نقش می پردازند و یک پیمانکار پلیس مخفی نیواورلئان را دنبال می کند که به عنوان یک قاتل قابل اعتماد ظاهر می شود و سعی می کند یک زن نیازمند را نجات دهد.

فیلم Hit Man در هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز در تاریخ 5 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در تاریخ 24 مه 2024 در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد، قبل از پخش جریانی آن توسط نتفلیکس در 7 ژوئن، با تحسین منتقدان.

گری جانسون یک استاد ملایم روانشناسی و فلسفه در دانشگاه نیواورلئان است که همچنین به طور مخفیانه با اداره پلیس نیواورلئان همکاری می کند تا در عملیات نیش زدن مخفیانه کمک کند. هنگامی که جاسپر، پلیسی که قاتل های جعلی را به تصویر می کشد تا از مظنونان اعترافات قتل در ازای اجاره و پرداخت پول بخواهد، به دلیل خشونت پلیس تعلیق می شود، گری ناخواسته وارد این نقش می شود.

گری به سرعت خود را در جمع آوری درخواست ها طبیعی می بیند و تا آنجا پیش می رود که مظنونان را از قبل تحقیق می کند و برای هر یک شخصیت هیتمن منحصر به فرد طراحی می کند. او شخصیتی با اعتماد به نفس و کاریزماتیک مردی به نام رون را برای زنی متاهل ناراضی به نام مدیسون، که در تلاش است شوهر بدسرپرستش را بکشد، اتخاذ می کند. گری به سرعت هم دلسوز و هم جذب او می شود، در نهایت از پول امتناع می ورزد و به او پیشنهاد می دهد از آن برای شروع مجدد زندگی اش استفاده کند، که باعث ناامیدی جاسپر و دیگر همکاران گری، کلودت و فیل شد. گری بعداً بدون اینکه هویت واقعی خود را برای او فاش کند، با مدیسون رابطه جنسی برقرار می کند. گری برای حفظ ظاهر قاتل بودن، به او نشان می دهد که چگونه از تفنگ استفاده کند و به او دستور می دهد که قلب را هدف بگیرد.

یک شب پس از باشگاه، گری و مدیسون با ری، شوهر سابق مدیسون، برخورد شدیدی دارند که با کشیدن اسلحه گری برای عقب نشینی از او به پایان می رسد. در اواخر همان شب، این زوج با جاسپر روبرو می شوند که به با هم بودن آنها مشکوک است. ری خشمگین سعی می کند مدیسون را بکشد و ناخودآگاه با گری تماس می گیرد. با شناختن گری به عنوان دوست پسر مدیسون، ری با عجله از نیش بیرون می آید و اعلام می کند که خودش او را خواهد کشت. گری به مدیسون اطلاع می‌دهد و سعی می‌کند او را از خانه‌اش خارج کند، اما او ترس او را رد می‌کند و بیان می‌کند که ری شجاعت ادامه دادن را ندارد. گری بعداً برای بحث در مورد قتل ری به کار فراخوانده می شود و متوجه می شود که او با گلوله هایی مانند تفنگ مدیسون به قلبش شلیک شده است. گری با مدیسون روبرو می شود و او به قتل اعتراف می کند و باعث می شود گری هویت واقعی خود را در وحشت فاش کند.

پس از اخراج شدن توسط مدیسون، گری به پلیس باز می گردد، پلیس شواهد خود را نشان می دهد که او در حال ساخت است، پس از اینکه متوجه شد که ری بیمه نامه عمر خود را قبل از مرگ افزایش داده است. جاسپر که از رابطه گری و مدیسون با خبر است و از اینکه گری شغل او را گرفته حسادت می کند، به گری پیشنهاد می کند که با استفاده از شخصیت رون از او اعتراف کند. گری با سیم به خانه مدیسون می‌رسد و وانمود می‌کند که از او بازجویی می‌کند در حالی که به او سرنخ‌های بازیگری تایپ شده در تلفنش می‌دهد. جنایت آنها پلیس را متقاعد می کند که او بی گناه است، اما جاسپر بعداً به خانه مدیسون می آید و از او و گری باج می گیرد تا پول ارثی مدیسون از بیمه نامه عمر ری را به او بپردازند تا مبادا هر دوی آنها را به خاطر قتل ری به زندان بفرستد. مدیسون نوشیدنی جاسپر را مصرف می کند و باعث می شود که او بیهوش شود و گری یک کیسه پلاستیکی روی سر او می بندد و قصد دارد مرگ او را به عنوان یک خودکشی به نمایش بگذارد. داستان چندین سال بعد به جلو می رود و گری و مدیسون را به تصویر می کشد که اکنون با دو فرزند ازدواج کرده اند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هیتمن (آدمکش) دوبله فارسی Hit Man 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!