logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال زخم کاری 2: بازگشت قسمت سیزدهم با لینک مستقیم

دانلود قسمت 13 فصل دوم سریال زخم کاری با کیفیت عالی

دانلود قسمت اول 1 سریال زخم کاری فصل دوم
دانلود قسمت اول 1 سریال زخم کاری فصل دوم

 

 

زخم کاری سریالی پرطرفدار بود که در 14 خرداد 1400 از سرویس فیلیمو شروع به پخش شد و در 19 شهریور 1400 پس از 15 قسمت به پایان رسید. این سریال موفق شد نظرات مثبتی از اکثر منتقدان دریافت کند و با میانگین 20 میلیون بازدید تبدیل به پرتماشاگرترین سریال شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه مجموعا نامزد هفت جایزه در جشن حافظ شد و توانست 4 عنوان را برنده شود. از این‌رو سازندگان با توجه به پایان باز فصل اول، تصمیم به ادامه سریال زخم کاری گرفتند.

 

زخم کاری: بازگشت دنباله فصل اول، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان ساخته شده است. نویسندگان این اثر میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و خود آقای مهدویان هستند.

توجه: اگر فصل اول را تماشا نکرده‌اید، این قسمت بخشی از داستان را برای شما اسپویل خواهد کرد.

این قسمت را به خلاصه سریال زخم کاری 2 بازگشت اختصاص می‌دهیم. البته برای حفظ جذابیت سریال، هنوز جزئیات کاملی از داستان آن ارائه نشده است.

داستان فصل اول از آنجایی تمام شد که مالک با ضربات متعدد چاقو توسط خاندان ریزآبادی زخمی شد. حال در فصل دوم دوباره مالک را خواهیم داشت. مردی که تقریبا فاتحه‌اش را در پایان فصل اول خوانده بودیم، باز خواهد گشت. درحالی که از مافیای فرزندان عمو خبر دارد، از خاندان ریزآبادی زخم خورده و از نارویی که خورده حسابی شوکه است. مالک باید از خاکستر خود برخیزد و اینبار با شعله‌های انتقام، تمام کسانی که به او زخمی کاری زدند را به آتش بکشد.

بازیگران سریال زخم کاری ۲

این بخش را به معرفی بازیگران این اثر اختصاص می‌دهیم. در فصل دوم سریال زخم کاری: بازگشت، شاهد بازگشت نقش‌های اصلی سریال یعنی جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی هستیم. اما چند بازیگر جدید نیز در لیست فصل دوم از جمله: کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک (در نقش سیما) در این سریال حضور دارند و همچنین تعدادی چهره تازه را نیز قرار است ببینیم.

خبر شوکه کننده اما برای طرفداران شخصیت منصوره با بازی خانم هانیه توسلی است. این بازیگر پیش از این اعلام کرد در گروه بازیگران سریال زخم کاری بازگشت حضور نخواهد داشت و دلیل آن را خستگی و بی‌انگیزگی عنوان کرد. البته سازندگان تمایل همکاری با این بازیگر را داشته و دارند اما نام او در لیست هنرپیشگان حضور ندارد. حال مشخص نیست برای منصوره، که از قضا شخصیتی بسیار کلیدی است، جایگزینی خواهد آمد یا داستان بدون حضور او دنبال خواهد شد. در ادامه با بیوگرافی کوتاهی از اصلی‌ترین هنرپیشه های سریال زخم کاری 2 اثر آشنا شوید تا هرچه یادتان رفته به خاطرتان بازگردد.

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که در زخم کاری فصل دوم خواهیم دید، کمدین محبوب ایرانی یعنی مهران غفوریان است. او بازیگری را با سریال لبخند سوم آغاز کرد و به مرور با حضور در آثار طنز مختلف، مسیر تبدیل به یکی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را طی کرد. سریال زیر آسمان شهر محصول سال 1380 را شاید بتوانیم سکوی پرتابی برای غفوریان بدانیم که شهرت زیادی را برایش به ارمغان آورد.

مهران غفوریان اخیرا فعالیت زیادی در شبکه نمایش خانگی داشته. او در سال 1399 در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی به ایفای نقش پرداخت و سپس در آثار دیگری چون شبهای مافیا، خاتون، نیسان آبی، جوکر، نوبت لیلی، پدر گواردیولا و ناتو حضور پیدا کرد.

نقد سریال زخم کاری دو

هنوز این اثر پخش نشده است پس طبیعتا نمی‌توانیم آن را نقد کنیم اما به نکاتی اشاره خواهیم کرد. این بار فقط شاهد حضور آقای مهدویان به عنوان نویسنده نیستیم و تیمی از نویسندگان را برای این اثر می‌بینیم. از سوی دیگر موفقیت کم نظیر زخم کاری، انتظارها را بر این می‌گذارد که نمرات سریال زخم کاری دو نیز مانند فصل اول بالا باشند.

حال آیا تیم سازندگان می‌توانند موفقیت فصل پیشین را دنبال کنند یا سریال زخم کاری بازگشت مانند برخی از سریال‌ها دچار افت کیفیت خواهد شد؟ این سوالی است که دیدن فصل دوم به آن پی خواهیم برد.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود قسمت سیزدهم 13 سریال زخم کاری فصل دوم 2: بازگشت

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!