logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Wretched 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم رنجور با کیفیت بالا و ریگان

دانلود فیلم رنجور The Wretched 2019
دانلود فیلم رنجور The Wretched 2019

 

نام فارسی : رنجور

 

ظن یک نوجوان نسبت به اعمال فوق طبیعی در یک شهر توچال در دریاچه در این داستان ترسناک و تعطیلات تابستان که به زیبایی تبدیل شده بی احتیاط است.

در حالی که خون آشام ها و زامبی ها مورد علاقه فیلم های ترسناک همیشه سبز هستند ، هنرهای تصویربرداری به ویژه با آن پسر عموی لیگ بوش ، روحیه درخت قاتل مهربان نبوده اند. دو مورد از معلومات نسبتاً معدود شناخته شده توسط فیلم های بد فیلم به این امر واقف هستند: در سال 1957 ویژه فیلم “از جهنم آمد” در سال 1957 وجود داشت که در آن بازیگری که در حال پوشیدن لباس های بزرگ با چوب بود ، قربانیان را با مرگ فشرد. شاخه ها؛ و “نگهبان” ، 1990 ، یک هیجان انگیز از نفس جنگلی – چوبی ، که کارگردان بسیار بد ویلیام فریدکین را برانگیخت ، از هرگونه یادداشت آن در خاطرات شغلی و در عین حال جامع خود چشم پوشی کرد.

دانلود فیلم رنجور

خوشبختانه ، هیچ موردی از سوی سازندگان یا بینندگان “The Wretched” وجود نخواهد داشت ، دومین ویژگی برجسته برت و درو تی. پیرس (با عنوان “برادران پیرس”) که سرگرم کننده در یکپارچهسازی با سیستمعامل مبهم است ، “پسران گمشده” – نوع وحشت نوجوان. عدم وجود ارزش marquee در اصطلاحات بازیگران یا حق رای دادن ممکن است آن را به قالبهای خانه منتقل کند. با این وجود ، این کابوس پولی و متوسط ​​، مرتب و مرتب ، بیشتر طرفداران ژانر را خوشحال می کند ، در حالی که نویسندگان-کارگردانان را برای کارهای بزرگ استودیویی آماده اعلام می کند.

مطمئناً جدی تر از “Deadheads” قبلی کارگردانان ، یک کمدی زامبی-دوست داشتنی که احتمالاً آشفته است ، اما با این وجود ، این تلاش پیشرفته هر چیزی را جدی نمی گیرد ، از جمله نژاد نوجوان پیشرو. هفده ساله بن (جان پاول هوارد) قصد دارد برای تابستان در یک اجتماع تفریحی دریاچه به پدر لیام (جیمسون جونز) بپیوندد. اما این یک تعطیلات نیست: بن ظاهراً از زمان جدایی والدینش ، وارد عمل به آدم ربایی شدیدی شده که منجر به بازوی شکسته شده است (و این تغییر نظارت والدین). او باید در بندر در کنار پدر کار کند و در غیر این صورت بینی خود را از دردسر دور نگه دارد.

دانلود فیلم رنجور

با شروع کمی صعب العبور ، بن واکنشی نشان نمی دهد که پدر در حال حاضر شخص دیگری را مشاهده می کند (آزی تسپای به عنوان سارا) ، سپس یک شام مقدماتی برنامه ریزی شده را برای مهمانی با نوجوانان محلی رد می کند. دومی که اکثراً ثروتمند هستند ، هرچند که او با کارگران مارینا مالوری (پیپر کوردا) جرقه می زند – چشم اندازی که به طور موقت وقتی که او را در حال گذر از یک گذرگاه مستی دمیده است ، منفجر می شود.

به نظر می رسد این اشتباهات زمانی کم اهمیت تر می شوند که بن متوجه شود با زوج هیپستر (زارا مالر ، کوین بیگلی) اجاره خانه بزرگتر در کنار هم اتفاق می افتد. ما قبلاً دیده ایم که همسر ابی و پسر دیلون (بلین کروکارل) ناخودآگاه توجه چیزهای شبیه به wraith را که در زیر یک درخت زندگی می کنند جلب کرده اند در حالی که آنها در حال پیاده روی بر روی تپه های جنگلی هستند. آن شب کودک خانواده از گهواره خود ناپدید می شود. صبح روز بعد ، ابی متفاوت است و دیلون با همسایه بن وحشت می کند. صبح روز پس از آن ، دیلون نیز از دست رفته است. عجیب تر این است که والدینش اکنون کاملاً انکار می کنند که اصلاً فرزندی به دنیا آورده اند یا دارند.

تلاش های بن برای هشدار دادن دیگران به این وضعیت به عنوان دروغ یا توهم رد می شود. به روش دیگر ، این اثبات شده است که او باید روی مواد مخدر باشد. فقط مالوری مایل است در ابتدا به شوخی بپردازد. با این حال ، به طور فزاینده شوخی نیست ، زیرا آنها می دانند که ممکن است با روحیه بدخواهی برخورد کنند که بتواند افراد را در اختیار داشته باشد (و از یک “میزبان” به دیگری منتقل شود). همچنین نوعی فراموشی را ایجاد می کند که باعث می شود قربانیان عزیزان خود را فراموش کنند که پس از ادعای این “پوست درخت” آنها را ادعا کرده اند – ایده ای جذاب که فیلمنامه Pierces می توانست بیشتر از آن ساخته شود.

دانلود فیلم رنجور

فیلم رنجور با دقت بسیار دقیق و دقیق اجرا نمی شود ، اما با چنان سرعتی پیش می رود ، بی نظیری واقعاً وقت برای تسویه حساب ندارد. این فیلم با موفقیت بسیاری از چیزها را با هم مخلوط می کند ، از شهر ساحلی توریستی. تنظیم “آرواره” به یک فانتزیماجراجویی فانتزی نوجوان ، احساس می کند که محتوای ترسناک (بدون تضعیف) باعث تغییر چشمگیر “آن” ، “شب وحشت” و پیشینیان بیشمار می شود. اگر اصالت اینجا مناسب نیست ، محکومیت و لهستانی فیلم باعث می شود که یک گناه جزئی باشد.

فیلم رنجور به طور خلاصه ، نگاهی اجمالی از شیاطین در وضعیت جنجالی و بومی خود را نشان می دهد ، این فیلم عمدتاً از تصاویر خیالی جلوگیری می کند و خشونت آشکار می کند. در عوض ، آن را برای یک رویکرد دوستانه تر از تعلیق هیچکاک انتخاب می کند که صدای آن توسط وحشت رو به افزایش قهرمان ، و همچنین جدی بودن عدم موفقیت وی در متقاعد کردن هر کس دیگری از آنچه اتفاق می افتد ، انتخاب می کند. با اجراهای دلپذیر که ما را درگیر یک روایت عاری از احساسات می کند ، ممکن است خیلی ترسناک نباشد ، اما یک لحظه کسل کننده دارد.

عکسبرداری در جوامع توچال در شمال شرقی دریاچه میشیگان ، “لجن” (عنوانی که به خصوص قابل توجه نیست که جایگزین “Hag” شده است) در لنزهای صفحه گسترده کنور مورفی خوش تیپ و به اندازه کافی جوی است. (او همچنین یک داستان کوچک دیگر در شهر کوچک امسال شلیک کرد ، با نام مستعار SXSW با نام “میکی و خرس”.) یک بسته بندی پیشرفته با طراحی و فناوری توسط نمره قوی دیوین برروز پوشانده شده است.

 

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رنجور The Wretched 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!