logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Malevolent 2018 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی فیلم Malevolent نفرین شده سال 2018

دانلود فیلم Malevolent 2018 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Malevolent 2018 با دوبله فارسی

نام فارسی : نفرین شده

 

 

Malevolent فیلمی ترسناک بریتانیایی 2018 به کارگردانی اولاف دو فلور یوهانسون از فیلمنامه بن کتای و اوا کنستانتوپولوس است که براساس رمان هووش توسط کنستانتوپولوس ساخته شده است. این فیلم بر روی تیمی از هنرمندان کلاهبرداری قرار دارد که از برخوردهای ماوراء الطبیعه جعلی پول در می آورند. در حین انجام تکلیف در یک خانه کشور ، تیم بیشتر از آنچه برای آنها چانه زنی می کنند و یکی یکی ، آنها شروع به از دست دادن واقعیت می کنند.

این فیلم با بازی فلورانس پاگ ، بن لوید-هیوز ، اسکات چمبرز ، جورجینا بوان ، جیمز کاسمو و سلیا ایمری بازی می کند. در 5 اکتبر 2018 توسط نتفلیکس منتشر شد.

فیلم Malevolent نفرین شده

در سال 1986 اسکاتلند ، آنجلا و جکسون دو خواهر و برادر آمریکایی هستند که با یک تیم کوچک از محققان ماوراء الطبیعه ، کلاهبرداری متوسط ​​جعلی را برای مشتریانی که معتقدند خانه هایشان خالی از سکنه هستند ، اجرا می کنند. این تیم از شهرت مادر فقیر خواهران و برادران برای ارتقاء قدرتهای آنجلا به عنوان یک رسانه استفاده می کند. جکسون به دلیل بدهی که به کوسه های وام بدهکار دارد ، کلاهبرداری ها را بر عهده دارد.

فیلم Malevolent نفرین شده

در طی آخرین تکلیف آنها ، حوادث عجیب و غریبی رخ می دهد ، آنجلا نگران نگرانی از موازی با مادرش است که صداهایی را شنیده و خودکشی کرده است ، زیرا او افرادی را دید که در آنجا نبودند. یک مشتری جدید ، خانم گرین ، از آنها می خواهد تا جلوی “جیغ” دختران را بگیرند. آنجلا خیلی آشفته است و درخواست را رد می کند. او به تاریخچه خانه تماس گیرنده می پردازد و می فهمد که فرزندان فرزند صاحبخانه سالها پیش با دهان بسته شده خود را مرده پیدا کردند و پسرش مورد سرزنش قرار گرفت. جکسون با وجود عدم تمایل از خواهرش ، به پرداخت پول برای پرداخت کوسه های وام نیاز دارد ، اما با این کار موافقت می کند.

آنها طرحی را برای تنظیم خانم گرین تدوین می کنند. آنجلا روحیه دختران قاتل را می بیند و آنها را به سمت بال شرقی ، جایی که کف فرو می ریزد ، دنبال می کند. آنها مکانی را که دختران نگهداری شده اند کشف می کنند.

فیلم Malevolent نفرین شده

 

خانم گرین به جکسون اطلاع می دهد که آنها شکست خورده اند و او معتقد است که آنها هنرمند کلاهبرداری هستند. جکسون پس از تذکر خانم گرین ، اشاره کرد که وی در قتل دختران نقش داشته است ، خودش کار را شروع می کند و سرانجام تصمیم به ترک کار می گیرد. آنها بث ، تکنسین و دوست دختر جکسون را بیهوش می دانند که دهانش بسته شده است. در تلاش برای فرار با دیگران ، جکسون ماشین را سقوط می کند ، و بت را به قتل رساند.

فیلم Malevolent نفرین شده

خواهر و برادرها اسیر می شوند زیرا خانم گرین زبان جکسون را قطع می کند ، دندان های خود را چکش می زند و دهانش را قبل از اینکه به پسرش ، هرمان سفارش دهد ، دستور داد که او را بکشد. فیلمبردار آنها الیوت هنگامی که خانم گرین در آنجلا شروع به کار کرد ، می تواند هرمان را بکشد. روحیه دختران مرده ظاهر می شود و آنجلا از آنها کمک می کند تا به آنها کمک کند. آنها شروع به فریاد زدن می کنند ، خانم گرین را به اندازه کافی دور می کند تا آنجلا بتواند خودش را آزاد کند و او را بکشد. قدم زدن به جاده برای کمک ، آنجلا شبح جکسون را می بیند که قبل از سرگردان شدن به دنبال بث است.

آنجلا و الیوت به بیمارستان منتقل می شوند. از طریق تلفن به پدربزرگش ، آنجلا به او می گوید ، “من تنها نیستم” چون سایه تاریک از روی او می گذرد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Malevolent 2018 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!