logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Gumraah 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی گمراه با کیفیت عالی

دانلود فیلم گمراه دوبله فارسی Gumraah 2023
دانلود فیلم گمراه دوبله فارسی Gumraah 2023

 

 

گمراه (ترجمه: Astray) یک فیلم مهیج جنایی هندی زبان هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی Vardhan Ketkar و تهیه‌کنندگی T-Series Films و استودیوی Cine1 به کارگردانی مراد ختانی است. در این فیلم آدیتیا روی کاپور در نقشی دوگانه به همراه مرونال تاکور و رونیت روی بازی می کنند. این یک بازسازی از فیلم تامیل ۲۰۱۹ تادام است. داستان حول محور تحقیقات قتل است که پس از کشف دو مظنون شبیه به هم توسط پلیس، پیچیده می شود.

عکاسی اصلی در اکتبر 2021 به مناسبت Dussehra آغاز شد. فیلمبرداری در 16 ژوئیه 2022 به پایان رسید. این فیلم در 7 آوریل 2023 در سینماها اکران شد. این فیلم برای سکانس‌های اکشن مورد تحسین قرار گرفت، اما از نظر تجاری ضعیف عمل کرد و به یک بمب گیشه تبدیل شد.

در صحنه آغازین فیلم گمراه ، مردی با یک بارانی زرد وارد خانه ای می شود که باعث می شود ساکنان از ترس فرار کنند. او و مرد قبل از اینکه او را بکشد، لحظه ای به سختی می جنگند. قبل از ترک، قاتل در حال از بین بردن هر سرنخ احتمالی دیده می شود.

بعداً مشخص شد که قربانی صبح روز بعد آکاش ساردانا است. این تحقیق توسط شیوانی ماتور، افسر پلیس جوانی که به اندازه کافی فهیم است که بر اساس سرنخ ها چه اتفاقی افتاده را جمع آوری کند، انجام می شود. خواهر آکاش به بازپرس گفتند که او 2 میلیون از حساب بانکی خانواده برداشته است اما چنین پولی پیدا نشده است. یکی از همسایه ها بعداً می گوید که قاتل در یکی از سلفی های خودش گرفتار شده است. دیرن یاداو، یکی از مقامات عالی رتبه پلیس ACP، آرجون سهگال را به عنوان عامل جنایت می شناسد و از اینکه شانس انتقام گرفتن را دارد، احساس آرامش می کند. برای شروع، او از شیوانی می خواهد که از منظر قتل به تاریخ آرجون نگاه کند. پلیس در نهایت آرجون را دستگیر کرده و شواهدی را در اختیار او قرار می دهد. او یک انحصار ضعیف می دهد و ACP از اینکه ممکن است سرانجام تحقیقات بسته شود، راحت می شود.

اما یک پاسبان مردی به نام سوراج را به دلیل رانندگی در حالت مستی و بی نظمی که به طرز چشمگیری شبیه آرجون است، بازداشت می کند. ACP با دوست وکیل خود صحبت می کند و او به او اطمینان می دهد که وضعیت در دادگاه ناامیدکننده است و آنها بدون هیچ مشکلی وثیقه خواهند گرفت. او فقط می تواند دو روز دیگر قبل از ارائه آنها به دادگاه، خودش را بخرد. مقامات اکنون 48 ساعت فرصت دارند تا مدارک را جمع آوری کنند. هم آرجون و هم سوراج آسیب های یکسانی را نشان می دهند.

آرجون، یک مهندس باهوش، در یک فلش بک با جانهوی دوست داشتنی قرار می گیرد. با این حال، سوراج یک جنایتکار کوچک است که به همراه دوستش چادی، با مرتکب خلافکاری امرار معاش می کنند. سورج یک جنایتکار است، اما زیرکی قانونی او در حد یک وکیل عالی رتبه است. یکی از رئیس‌های اوباش، چادی را می‌دزدد و او را برای باج نگه می‌دارد و برای فریبکاری که او در مورد چادی مرتکب شده بود، 2 میلیون دلار می‌خواهد. سورج آخرین مشت پولش را قمار می کند اما دست خالی بیرون می آید.

DNA یافت شده در صحنه جرم با هر دوی آنها مطابقت دارد و نشان می دهد که آرجون و سوراج در حال حاضر دوقلوهای همسان هستند، اما شواهد به دست آمده توسط پلیس معمولا فریبنده است. هر دو شروع به تعریف داستان خود می کنند. ازدواج والدین آنها با شکست مواجه شده است و مادرشان در قمار به دنبال آرامش است که در نهایت منجر به جدایی زوج و در نهایت طلاق می شود. در حالی که آرجون به اندازه سوراج احساسات شدیدی نسبت به مادرش ندارد، عکس آن نیز صادق است. چون وکیل است، پدر بچه‌ها را می‌برد و مادرشان را از دیدنشان باز می‌دارد. به همین دلیل، مادر آنها افسرده می شود و در نهایت به جان خود می پردازد. پس از آن نقطه، آنها به جهات مختلف می روند.

شیوانی به دلیل سوابق جنایی و حقایق ضعیف خود مطمئن است که سوراج عامل این جنایت است. پاسبان قدیمی به شیوانی می گوید که ACP برای انتقام از آرجون آماده است، زیرا هشت سال پیش، آرجون به دختر ACP کمک کرد تا با معشوقش فرار کنند و ACP سعی کرد تمام دستگاه های قانونی را علیه آرجون بکشد، اما دخترش در دادگاه به نفع آرجون شهادت داد. اکنون شیوانی و ACP در تلاش هستند تا با مخفی نگه داشتن یکدیگر، یکدیگر را قاب بگیرند تا برای آرجون و سوراج یک حقایق محکم ایجاد کنند. شش ماه بعد، دادگاه هنوز مطمئن نیست که یکی از آنها این جنایت را انجام داده است، اما آنها همچنین نمی توانند هر یک از آنها را به دلیل داشتن حقایق محکم محکوم کنند.

چند هفته بعد، شیوانی پرونده مفقودی جانوی را دریافت می کند. وقتی دوست جانوی کمی حفاری می کند، متوجه می شود که جانوی درست قبل از ناپدید شدنش به یک جلسه کلاسی رفته است. بعداً همان روز، او پیامی از جانوی دریافت می‌کند که می‌گوید او و آرجون دیگر با هم نیستند و در عوض با کسی جز آکاش ازدواج می‌کند. از آنجایی که او حقایق آرجون را جعل کرده است، دیگر نمی تواند مخالفت کند که این جنایت برای منافع مالی انجام شده است.

پس از اطلاع از پیام های جانوی، آرجون تصمیم گرفت با آکاش مقابله کند، همانطور که آرجون فاش کرد. پس از یک مشاجره کوتاه، آرجون آکاش را مجبور می کند تا حقیقت را در مورد ارتباطش با جانهوی بگوید. آنها در کالج قرار ملاقات داشتند، اما آکاش به او می گوید که همه چیز درست نشد. او در دیدار دوباره به او نزدیک شد، اما او از او اجتناب کرد. سپس در اتاق هتلش پس از پاشیدن نوشیدنی به او تجاوز کرد. او بیش از حد مواد مخدر مصرف می کند و در اثر تجاوز جنسی می میرد. آکاش پس از آن 2 میلیون به پلیس می پردازد تا پرونده را متوقف کند. آرجون از روی عصبانیت آکاش را می کشد و سپس از صحنه فرار می کند.

پس از شنیدن اینکه آرجون به جرم قتل دستگیر شده است، سوراج به او گفت که صحنه را پاکسازی کرده و شواهدی را برای منحرف کردن توجه پلیس از خودش جاسازی کرده است. سوراج به او اطمینان داد که آرجون محکوم نخواهد شد زیرا او این جنایت را مرتکب نشده است. آرجون خانه ای را که از زمان جدا شدن آنها در آن زندگی می کند به سورج می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم گمراه دوبله فارسی Gumraah 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!