logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Ambush 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی کمین 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کمین The Ambush 2021
دانلود فیلم کمین The Ambush 2021

Al Kameen (الكمين عربي به معني كمين ) يك فيلم اكشن و جنگي اماراتي به كارگرداني پير مورل و نويسندگي براندون برتل و كورتيس بيرتل است. این فیلم بر اساس داستان واقعی کمین سربازان اماراتی در سال 2018 توسط شورشیان ساخته شده است. از دسامبر 2021، این فیلم پرفروش‌ترین فیلم اماراتی و عربی‌زبان تاریخ در امارات بوده است.

عکاسی اصلی کمین در امارات متحده عربی انجام شد. این فیلم در 25 نوامبر 2021 اکران شد. این فیلم توسط استودیو AGC و Image Nation Abu Dhabi تهیه شده و توسط Vox Distribution توزیع شده است.

2018، در طول جنگ یمن، سربازان نیروهای مسلح امارات متحده عربی مستقر در موکا در یک ماموریت مستقر شدند. در میان یک گشت زنی معمولی، سربازان اماراتی، علی المسماری، بلال السعدی و ال هنداسی توسط جنگجویان شورشی در دره ای گیر افتاده اند. در پاسخ، یک جوخه دیگر از سربازان اماراتی مأموریتی را برای نجات هموطنان خود انجام می دهند.

هری گرگسون ویلیامز موسیقی متن فیلم را ساخته است. فیلمبرداری هواپیمای بدون سرنشین توسط Airscope Drones انجام شده است.

فیلم کمین توسط یک گروه 400 نفره و بازیگران فیلمبرداری شد و آن را به بزرگترین فیلم سینمایی عرب زبان فیلمبرداری شده در شورای همکاری خلیج فارس (GCC) تبدیل کرد. گروه فیلمبرداری شامل تیمی از فیلمسازان و مشاوران فرهنگی اماراتی از جمله کارگردانان حنا کاظم، طلال الاسمانی، علیویه ثانی و علیا القمزی بود. این توسط استودیو AGC و Image Nation ابوظبی تولید شده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کمین The Ambush 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!