logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Five Nights at Freddy’s 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پنج شب در فردی با کیفیت عالی

دانلود فیلم پنج شب در فردی دوبله فارسی Five Nights at Freddy’s 2023
دانلود فیلم پنج شب در فردی دوبله فارسی Five Nights at Freddy’s 2023

 

 

پنج شب در فردی (به انگلیسی: Five Nights at Freddy’s) یک فیلم ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ است که بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی و فرنچایزی به همین نام ساخته شده توسط اسکات کاتون ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی اما تامی، نویسنده فیلمنامه به همراه کاتون و ست کادبک، بر اساس داستانی از کاتون، کریس لی هیل و تایلر مک اینتایر، جاش هاچرسون را در نقش یک نگهبان امنیتی مشکل دار بازی می کند که کار شبانه در یک خانه را می پذیرد. مرکز سرگرمی خانوادگی متروکه، جایی که او متوجه می شود که چهار طلسم انیماترونیک آن زنده می شوند و مستعد قتل هستند. الیزابت لیل، پایپر روبیو، مری استوارت مسترسون و متیو لیلارد در نقش های مکمل ظاهر می شوند.

توسعه اقتباس سینمایی پنج شب در فردی در آوریل 2015 با مشارکت برادران وارنر آغاز شد. روی لی، دیوید کاتزنبرگ و ست گراهام اسمیت قرار بود این فیلم را تهیه کنند و گیل کنان به عنوان کارگردان و نویسنده آن معرفی شد. پس از چند بار تاخیر در تولید، نسخه برادران وارنر دیگر جلو نمی رفت و کنان از پروژه کنار رفت. در مارس 2017، Blumhouse Productions جیسون بلوم به عنوان شرکت تولید جدید معرفی شد و کریس کلمبوس قرار است کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده بگیرد. کلمبوس نیز در نهایت پروژه را ترک کرد و اما تامی به عنوان جایگزین او در اکتبر 2022 اعلام شد. بازیگران اصلی در دسامبر تایید شدند، در حالی که سایر بازیگران اضافه شده در مارس 2023 امضا شدند. با بودجه 20 میلیون دلاری، فیلمبرداری در فوریه 2023 آغاز شد. نیواورلئان و در آوریل به پایان رسید.

پنج شب در فردی در 26 اکتبر 2023 در Peacock اکران شد و روز بعد توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد، در حالی که استقبال تماشاگران عموما مثبت‌تر بود و ۲۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در Freddy Fazbear’s Pizza، یک مرکز سرگرمی خانوادگی که زمانی موفق بود اما اکنون متروکه شده بود، یک نگهبان شبانه ناامیدانه تلاش می‌کند از یک نیروی نامرئی فرار کند اما دستگیر می‌شود و به وسیله شکنجه بسته می‌شود که صورتش را مثله می‌کند و او را می‌کشد.

مدتی بعد، مایک اشمیت، نگهبان مرکز خرید، پس از تعرض به یک پدر سهل انگار که او را با یک آدم ربا اشتباه گرفته بود، اخراج می شود. مشاور شغلی مایک، استیو راگلان، به او پیشنهاد می کند که به عنوان نگهبان شب در رستوران کار کند. اگرچه مایک در ابتدا تمایلی نداشت، پس از اینکه خدمات اجتماعی تهدید می‌کند که خواهر کوچک‌ترش ابی را به عهده می‌گیرد و او را به عمه‌شان جین می‌سپارد، که مایل به پرداخت ماهانه حضانت است، می‌پذیرد.

مایک در اولین شب کارش به خواب می‌رود و در خواب برادرش گرت را می‌بیند. او با پنج کودکی آشنا می شود که شاهد جنایت بودند، اما با نزدیک شدن به آنها فرار می کنند. در شب دوم، مایک همان خواب را می بیند، اما زمانی که قصد دارد با یکی از بچه ها مقابله کند، مورد حمله قرار می گیرد و باعث بیدار شدن او می شود. مایک با افسر پلیس ونسا شلی ملاقات می کند که متوجه زخم های او می شود و روی آنها بانداژ می بندد. ونسا مایک را در اطراف رستوران نشان می دهد و به او می گوید که در دهه 1980 پس از قتل پنج کودک در آنجا بسته شد، اما مظنون و اجساد قربانیان هرگز پیدا نشدند.

در همین حال، جین باندی را استخدام می‌کند که شامل مکس، پرستار بچه ابی می‌شود تا رستوران را خراب کنند تا مایک را اخراج کنند و به گرفتن حضانت جین از ابی سرعت ببخشند. هنگامی که مایک شیفت خود را ترک می‌کند، باند وارد می‌شود، اما طلسم‌های انیماترونیک رستوران – فردی فازبیر، بانی، چیکا، فاکسی و آقای کاپ کیک – زنده می‌شوند و کل گروه را سلاخی می‌کنند. ناپدید شدن مکس مایک را مجبور می کند تا ابی را به شیفت بعدی خود بیاورد.

در شب سوم، انیماترونیک ها زنده می شوند و با ابی دوست می شوند، اما نسبت به مایک بی اعتماد هستند. او متوجه می شود که انیماترونیک توسط ارواح کودکان گم شده تسخیر شده است، که رهبر آنها، یک پسر جوان بلوند، به طور مداوم از یک “خرگوش زرد” یاد می کند. در شب چهارم، ابی به طور تصادفی مجروح می شود، زمانی که او، مایک و ونسا در حال پیوند با انیماترونیک هستند. ونسا متوجه می شود که مایک در تلاش است تا رباینده گرت را شناسایی کند و به او هشدار می دهد که دیگر ابی را به رستوران نیاورد. مایک جین را مجبور می‌کند تا از ابی پرستاری کند، زیرا او در طول روز به رستوران برمی‌گردد و قرص‌های خواب‌آور مصرف می‌کند.

در شب پنجم، بچه‌ها در رویای بعدی مایک ظاهر می‌شوند، سناریویی جایگزین ماجرای ربوده شدن گرت، و به او می‌گویند که در ازای ابی می‌تواند برای همیشه با گرت بماند. مایک در ابتدا پیشنهاد آنها را می پذیرد، اما زمانی که نظرش تغییر می کند، مورد حمله فاکسی قرار می گیرد و بسته به وسیله شکنجه از خواب بیدار می شود. او با برداشتن پین هایی که سلفش شل کرده بود از دستگاه فرار می کند و با عجله رستوران را ترک می کند. در همین حال، فردی زرد رنگ آسیب دیده، [a] که توسط پسر بلوند تسخیر شده بود، جین را می کشد و ابی را با تاکسی به رستوران برمی گرداند.

ونسا مایک را پیدا می کند و جراحات او را درمان می کند. پس از اینکه مایک خواب خود را توضیح می دهد، ونسا فاش می کند که او دختر ویلیام افتون، قاتل زنجیره ای است که گرت و پنج کودک را با مخفی کردن بدن آنها در انیماترونیک به قتل رساند و روح آنها تحت کنترل او است. مایک که متوجه می شود انیماترونیک ها قصد کشتن ابی را دارند، با تجهیزات لازم برای از کار انداختن آنها به رستوران می رود. مایک فردی و بانی را از کار می اندازد و چیکا را از کشتن ابی منع می کند اما توسط آقای کیک کیک مورد حمله قرار می گیرد و از ابی که توسط فاکسی تعقیب می شود جدا می شود تا اینکه ونسا او را نجات می دهد. انیمیشن‌های انیماترونیک در نهایت غیرفعال می‌شوند، اما توسط «خرگوش زرد» [b] دوباره فعال می‌شوند، زیرا او قبل از اینکه مایک را بیهوش کند، خود را استیو نشان می‌دهد که هویت واقعی او ویلیام است.

ابی تصویری از ویلیام می کشد که بچه های گم شده را می کشد تا انیماترونیک ها را از نفوذ خود رها کند. ونسا سعی می کند ویلیام را از ادامه نقشه اش باز دارد، اما او او را با چاقو می زند. قبل از اینکه ویلیام بتواند کار مایک را تمام کند، ابی نقاشی خود را به انیماترونیک ها نشان می دهد و آنها به او می پردازند. آقای کیک کوچک بخشی از کت و شلوار ویلیام را گاز می گیرد و باعث ایجاد مکانیسم های فنری داخلی آن می شود که به طور مرگباری او را زخمی می کند. همانطور که انیماترونیک او را به اتاق پشتی می کشاند، مایک و ابی ونسا زخمی را از رستوران در حال فروپاشی بیرون می آورند. او پس از آن به کما می رود و به بیمارستان منتقل می شود. مایک همچنان به مراقبت از ابی ادامه می دهد و آنها زندگی عادی خود را از سر می گیرند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پنج شب در فردی دوبله فارسی Five Nights at Freddy’s 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!