logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bad Boys: Ride or Die 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پسران بد 4: سوار یا بمیر با کیفیت عالی

دانلود فیلم پسران بد 4 دوبله فارسی Bad Boys: Ride or Die 2024

 

 

پسران بد: سوار یا بمیر (به انگلیسی: Bad Boys: Ride or Die) یک فیلم کمدی اکشن پلیسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۴ با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس است. چهارمین قسمت از سری فیلم‌های پلیسی رفیق پسران بد و دنباله فیلم پسران بد برای زندگی (2020) به کارگردانی عادل و بلال و نویسندگی کریس برمنر و ویل بیل ساخته شده است. جو پانتولیانو، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونیز، ژاکوب سیپیو، جان سالی و دی جی خالد نقش‌های خود را از قسمت‌های قبلی تکرار می‌کنند. تاشا اسمیت در نقش ترزا برنت به جای ترزا رندل که نقش این شخصیت را در سه فیلم آخر بازی می کرد، به بازیگران می پیوندد. داستان به دنبال کارآگاهان میامی مایک لوری و مارکوس برنت است که سعی می کنند نام کاپیتان فقید خود، کنراد هاوارد را پس از اینکه به دروغ متهم به توطئه شده است، پاک کنند.

پسران بد در 22 مه 2024 در کوکاکولا آرنا در دبی اکران شد و در 7 ژوئن در ایالات متحده اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان روبرو شد و بیش از 214 میلیون دلار در سراسر جهان در برابر یک محصول فروش داشته است. بودجه 100 میلیون دلاری آن را به دهمین فیلم پرفروش سال 2024 تبدیل کرد.

چهار سال پس از مرگ ایزابل آرتاس، کارآگاه مایک لوری با فیزیوتراپیست خود کریستین ازدواج می کند. در طول مراسم، شریک زندگی او، کارآگاه مارکوس برنت، دچار یک حمله قلبی خفیف می شود و به کما می رود، جایی که او رویایی از کاپیتان فقید آنها، کنراد هاوارد را تجربه می کند، که به او می گوید وقت او نیست.

وقتی مارکوس از خواب بیدار می شود، معتقد است که نمی تواند بمیرد. اندکی بعد، گزارش شده است که کاپیتان هوارد با کارتل های مواد مخدر مرتبط بوده است. با وجود لکه دار شدن پس از مرگ کاپیتان هاوارد، مایک و مارکوس مصمم هستند تا با کمک کاپیتان ریتا سکادا و دوست پسر جدید ریتا، نامزد شهرداری، آدام لاکوود، بی گناهی او را ثابت کنند.

زمانی که توطئه‌گران سعی می‌کنند به کامپیوتر کاپیتان هاوارد دسترسی پیدا کنند، ویدیویی از او برای مایک و مارکوس فرستاده می‌شود که به آنها در مورد فساد در داخل بخش هشدار می‌دهد. هاوارد از عبارت “بطری کوکا” به عنوان رمز استفاده می کند و مشخص می شود که او اطلاعاتی را به هکری به نام فلچر داده است، زیرا هاوارد احساس می کرد که مسئولیت بیشتری نسبت به مارکوس و مایک دارد.

شرکا برای بازیابی “فایل ها” به باشگاه فلچر می روند. معلوم می شود که این یک کد QR است که در هنر دیوار پنهان شده است، که دومین ویدیوی دقیق تر از کاپیتان هاوارد را باز می کند. با این حال، گروهی از قاتل ها آنها را به باشگاه می کشانند و فلچر را می کشند.

شکار آنها برای حقیقت آنها را به پسر مایک، آرماندو آرتاس می رساند که به خاطر قتل هاوارد زندانی است. آرماندو ادعا می کند که هاوارد فاسد نبوده، اما می دانست که چه کسی بود، و اصرار داشت که دلیل کشته شدن او این بود که کاپیتان هوارد نزدیک بود سازمان را سرنگون کند. او پیشنهاد می کند که به شناسایی مسئول قتل هاوارد کمک کند.

هنگامی که مایک و مارکوس آرماندو را به میامی منتقل می‌کنند، توطئه‌گران با یورش به هواپیما، موفق به کشتن خلبان و نگهبانان می‌شوند که منجر به سقوط هلیکوپتر و ترک مایک، مارکوس و آرماندو به عنوان فراری می‌شود. هنگامی که توطئه گران جایزه ای را انجام می دهند، این سه توسط گروه های مجری قانون و جنایتکار شکار می شوند. دختر کنراد، مارشال ایالات متحده جودی هاوارد، از آرماندو به خاطر قتل پدرش قسم می خورد که انتقام می گیرد.

با کمک اعضای تیم AMMO، دورن و کلی، آرماندو، مایک و مارکوس حقیقت پشت قتل و تنظیمات مربوط به یک تکاور سابق ارتش تبدیل به مامور DEA، جیمز مک گراث را کشف می کنند. مک گراث توسط کارتل دستگیر شده بود و تا زمانی که همکارانش را رها کرد، شکنجه شد. او از آن زمان با آنها کار می کند. او در کنار لاکوود، ربودن کریستین و کالی، دختر جودی را سازماندهی می‌کند. مک گراث افراد خود را می فرستد تا خانواده مارکوس را بدست آورند، اما داماد تفنگدار دریایی او، رجی، همه آنها را می کشد. ریتا، دورن و کلی لاک وود را پس از افشای همکاری با مک گراث دستگیر می کنند.

تیم با استفاده از لاک وود به عنوان طعمه، در یک درگیری شدید با مردان مک گراث در یک شهربازی با تم تمساح سابق برای نجات گروگان ها شرکت می کند، جایی که در نهایت لاک وود توسط تمساح به هلاکت می رسد. مایک مک گراث را که کریستین و مارکوس را با اسلحه گروگان گرفته است، پیدا می کند و با او مقابله می کند. مک گرات سپس یک اولتیماتوم به مایک ارائه می کند: او باید کریستین یا مارکوس را برای مرگ انتخاب کند. مایک، با اشاره به این باور جدید مارکوس که “نمی‌تواند بمیرد”، به مارکوس در جلیقه ضد گلوله‌اش شلیک می‌کند. هرج و مرج به کریستین و مارکوس اجازه می دهد قبل از اینکه مایک مک گراث را بکشد آزاد شوند. در میان هرج و مرج، جودی آرماندو را پیدا می کند و آماده می شود تا او را به بازداشتگاه برساند، اما کالی ظاهر می شود و به مادرش می گوید که آرماندو جان او را نجات داده است. جودی که به خاطر اقدام قهرمانانه اش سپاسگزار است، به آرماندو رحم می کند و به او اجازه می دهد که فرار کند.

پس از اینکه آنها و هاوارد از همه اتهامات پاک شدند، مایک و مارکوس با پختن غذا در یک کباب عمومی به همراه رجی جشن می گیرند، که در نهایت احترام مایک و مارکوس را به دست آورده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پسران بد 4 دوبله فارسی Bad Boys: Ride or Die 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!