logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
50% (2 رای)
80

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kingdom of the Planet of the Apes 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی پادشاهی سیاره میمون ها با کیفیت عالی

دانلود فیلم پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024
دانلود فیلم پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024

 

 

Kingdom of the Planet of the Apes یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی وس بال بر اساس فیلمنامه ای از جاش فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و پاتریک آیسون است که توسط جو هارتویک جونیور، یافا، سیلور و جیسون تهیه شده است. نی. این به عنوان دنباله جنگ برای سیاره میمون ها (2017) عمل می کند و چهارمین قسمت از مجموعه راه اندازی مجدد سیاره میمون ها است. در این فیلم اوون تیگ در نقش اصلی در کنار فریا آلن، کوین دوراند، پیتر میکون و ویلیام اچ میسی ایفای نقش می کند.

ساخت فیلم جدید سیاره میمون ها در آوریل 2019 و پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی آغاز شد و بال در دسامبر همان سال به عنوان نویسنده و کارگردان پیوست. بسیاری از فیلمنامه در طول همه‌گیری COVID-19 در سال 2020 نوشته شده است، با شروع بازیگری در ژوئن 2022، پس از تکمیل فیلمنامه. تیگ برای نقش اصلی در ماه اوت انتخاب شد و عنوان فیلم و سایر بازیگران در ماه‌های بعد مشخص شد. عکاسی اصلی در اکتبر 2022 در سیدنی آغاز شد و در فوریه 2023 به پایان رسید.

Kingdom of the Planet of the Apes قرار است توسط استودیوی قرن بیستم در ایالات متحده در ۲۴ می ۲۰۲۴ منتشر شود.

نسل‌ها پس از وقایع جنگ برای سیاره میمون‌ها (2017)، تمدن‌های میمون‌ها از واحه‌ای که سزار میمون‌های همکار خود را به آن هدایت می‌کرد، پدید آمده‌اند، در حالی که انسان‌ها به حالت وحشی بازگشته‌اند. زمانی که پروکسیموس سزار، رهبر میمون‌ها، آموزه‌های سزار را منحرف می‌کند تا سایر قبیله‌ها را در جستجوی آخرین ردپای فناوری‌های انسانی به بردگی بگیرد، نوآ، شامپانزه‌ای معمولی، سفری دلخراش را در کنار جوانی به نام مای آغاز می‌کند تا آینده میمون‌ها و انسان‌ها را تعیین کند. یکسان

در اکتبر 2016، مت ریوز، کارگردان فیلم Dawn of the Planet of the Apes (2014) و War for the Planet of the Apes (2017) گفت که ایده‌هایی برای چهارمین فیلم از سری راه‌اندازی مجدد سیاره میمون‌ها دارد. در اواسط سال 2017، زمانی که War اکران شد، ریوز و یکی از نویسندگانش، مارک بامبک، علاقه بیشتری به دنباله‌ها ابراز کردند. ریوز گفت که شخصیت استیو زان، میمون بد، دنیای نخستی‌ها را «بسیار بزرگ‌تر» از گروه میمون‌های سزار ایجاد کرد، و افزود که میمون‌هایی وجود دارند که «بدون بهره‌مندی از رهبری سزار بزرگ شده‌اند» و نشان می‌دهد که اگر میمون‌های سزار درگیری به وجود می‌آید. باید با چنین بیگانگانی روبرو شود. Bomback احساس کرد که “احتمالاً فقط یک فصل بزرگ دیگر برای گفتن باقی مانده است”، که توضیح می دهد چگونه سزار “این شخصیت موسی در جهان میمون ها شد”. او پیشنهاد کرد که فیلمسازان دیگری ممکن است روی دنباله آن کار کنند و ممکن است صدها سال پس از جنگ اتفاق بیفتد. با وجود این، او تصریح کرد که هیچ صحبتی در مورد دنباله بالقوه انجام نشده است و ابراز تمایل خود را برای “نفس کشیدن و اجازه دادن به همه چیز کمی استراحت”.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پادشاهی سیاره میمون ها Kingdom of the Planet of the Apes 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!