logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی وینی پو: خون و عسل 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل 2 دوبله فارسی Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 2024
دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل 2 دوبله فارسی Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 2024

 

Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 (با نام وینی پو: خون و عسل ۲) یک فیلم اسلشر مستقل بریتانیایی محصول ۲۰۲۴ به کارگردانی ریس فریک-واترفیلد و نویسندگی مت لزلی است. این دومین قسمت از دنیای کودکی پیچ خورده (TCU) و دنباله ای بر وینی پو: خون و عسل (2023) است که به عنوان بازگویی ترسناک کتاب های وینی پو اثر A. A. Milne و E. H. Shepard عمل می کند. در این فیلم اسکات چمبرز در نقش کریستوفر رابین و رایان اولیوا در نقش شخصیت اصلی و تالولا ایوانز، ترزا بانهام، پیتر دسوزا-فیگونی، الک نیومن و سایمون کالو در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. داستان پو را دنبال می‌کند که در شهر دوران کودکی کریستوفر رابین وارد یک حمله مرگبار می‌شود تا از او به دلیل افشای وجودش به دنیا انتقام بگیرد.

پس از موفقیت فیلم خون و عسل، کارگردان فریک-واترفیلد به دنباله ای ابراز علاقه کرد که در نهایت در نوامبر 2022 چراغ سبز شد. این فیلم از عناصر فراداستانی و فیلم در یک فیلم استفاده می کند زیرا چمبرز، اولیوا و ادی مک کنزی جایگزین بازیگران اصلی نیکلای می شوند. لئون، کریگ دیوید داوست و کریس کوردل به ترتیب در نقش های کریستوفر رابین، وینی پو و پیگلت.

Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 در 18 مارس 2024 در لندن اکران شد و در 26 مارس 2024 در ایالات متحده و در 7 ژوئن 2024 در بریتانیا اکران شد. نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفتی در نظر گرفته شد. دنباله‌ای به نام Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 3 در دست ساخت است.

مدت کوتاهی پس از زنده ماندن از قتل وینی پو و پیگلت، کریستوفر رابین از جنگل صد هکتاری فرار می کند و به شهر دوران کودکی اش اشدان برمی گردد تا کمک بخواهد. اجساد ماریا و دوستانش را از جنگل بیرون می آورند، اما اعتقاد بر این است که کریستوفر مسئول آن است.

این حادثه “قتل عام صد هکتار” نامیده می شود و یک فیلم اقتباسی بر اساس قتل ها منتشر می شود که به شهرت کریستوفر در اشدان لطمه می زند. [الف] کریستوفر اکنون که از شهر دور شده است، کابوس هایی درباره پو می بیند و نزد هیپنوتیزم درمانگر خود مری دارلینگ می رود. برای مقابله با ترومای دوران کودکی که برادر دوقلویش بیلی ربوده شد و دیگر هرگز دیده نشد.

در همین حال، در چوب صد هکتاری، پو و پیگلت مجبور می شوند به دلیل چند نفر که واقعاً به داستان کریستوفر اعتقاد دارند، با موجودات دیگر ببر و جغد پنهان شوند. وقتی آنها سه دانشجوی دانشگاه را که برای تحقیق در یک وسیله نقلیه تفریحی آمده بودند سلاخی می کنند، جغد سعی می کند پو را متقاعد کند که به اشدان حمله کند به جای اینکه فقط منتظر باشد تا افراد بیشتری به جنگل بیایند. پس از اینکه چند شکارچی به کمین موجودات می پردازند و Piglet را می کشند، Pooh آنها را به تلافی می کشد و در پیشنهاد جغد تجدید نظر می کند.

به دلیل واکنش منفی شهر، کریستوفر شغل خود را در بیمارستان محلی از دست می دهد و برای انجام هیپنوتیزم درمانی بیشتر با مری باز می گردد. او همچنین با سرایدار بیمارستان کاوندیش ملاقات می‌کند که فاش می‌کند برای دکتر آرتور گالوپ، دانشمندی که او را مجبور به ربودن کودکان اطراف اشدان برای آزمایش ژن‌های حیوانی می‌کرد، کار می‌کرد. بچه ها زنده نماندند و در چوب صد هکتاری دفن شدند، جایی که آنها به عنوان هیبریدهای نیمه حیوان و نیمه انسان با فاکتور شفابخش افزایش یافته بازگشتند. هنگامی که کریستوفر در مورد موجودات با او روبرو می شود، کاوندیش اعتراف می کند که بیلی در میان قربانیان بوده است و قبل از اینکه به خاطر گناه خودکشی کند به عنوان پو زنده شده است.

کریستوفر با اطلاع از حمله قریب الوقوع موجودات، به کل شهر هشدار می دهد اما با تمسخر و شک مواجه می شود. پو، تایگر و جغد در سرتاسر اشدان غوغا می کنند و چندین نفر از ساکنان از جمله فین بهترین دوست کریستوفر را در راه می کشند. پو شخصاً والدین کریستوفر آلن و دافنه را می کشد و خواهر کوچکترش بانی را می رباید. دوست دختر جدید کریستوفر، لکسی نیز مورد حمله قرار می‌گیرد، اما زنده می‌ماند در حالی که موجودات به یک مهمانی جنجالی در یک انبار می‌رسند و همه مهمان‌داران را سلاخی می‌کنند. کریستوفر تایگر را می کشد و متوجه می شود که بانی ربوده شده است. او به چوب صد هکتاری باز می گردد و با پو می جنگد که به راحتی او را تحت سلطه خود در می آورد. هنگامی که کریستوفر پو را با نام واقعی خود، بیلی صدا می کند، سعی می کند دوران کودکی خود را به یاد بیاورد، اما کریستوفر را به رها کردن موجودات متهم می کند و او را مسئول مرگ ایور سال ها قبل می داند.

کریستوفر مجبور می شود قبل از اینکه دوباره با لکسی و بانی متحد شود، پو را با تبر بکشد. فیلم از کشتار موجودات در اشدان به پلیس منتقل می شود و کریستوفر از هرگونه تخلف پاک می شود. جغد پس از زنده ماندن، اجساد پو، ببر و خوکچه را بازیابی می کند و قول می دهد راهی برای احیای آنها بیابد.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم وینی پو: خون و عسل 2 دوبله فارسی Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!