logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی نگهبانان کهکشان 3 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023
دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

 

 

نگهبانان کهکشان 3 یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی محصول 2023 است که بر اساس تیم ابرقهرمانی مارول کامیکس Guardians of the Galaxy ساخته شده توسط مارول استودیو و توزیع شده توسط والت دیزنی استودیو موشن پیکچرز است. این آخرین قسمت از سه گانه فیلم Guardians of the Galaxy است که دنباله ای بر Guardians of the Galaxy (2014) و Guardians of the Galaxy Vol. 2 (2017) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU). این فیلم توسط جیمز گان نویسندگی و کارگردانی شد و گروهی از بازیگران با حضور کریس پرت، زوئی سالدانا، دیو باوتیستا، کارن گیلان، پوم کلمنتیف، وین دیزل، بردلی کوپر، شان گان، چوکودی ایووجی، ویل پولتر، الیزابت ماریا، الیزابت دبیکی به ایفای نقش پرداختند. باکالووا و سیلوستر استالونه در این فیلم، نگهبانان مأموریتی را آغاز می کنند تا از راکت (کوپر) در برابر فرد تکاملی عالی (ایووجی) محافظت کنند.

گان در نوامبر 2014 گفت که ایده های اولیه برای سومین فیلم از این مجموعه را داشته است و در آوریل 2017 بازگشت خود را برای نویسندگی و کارگردانی اعلام کرد. دیزنی او را در جولای 2018 به دنبال انتشار مجدد پست های جنجالی در توییتر از این فیلم اخراج کرد، اما استودیو در آن اکتبر مسیر خود را تغییر داد و گان را به عنوان کارگردان بازگرداند. بازگشت گان به طور عمومی در مارس 2019 فاش شد و پس از اینکه گان کار بر روی فیلم خود The Suicide Squad (2021) و فصل اول سریال اسپین آف آن Peacemaker (2022) را به پایان رساند، تولید از سر گرفته شد. فیلمبرداری در نوامبر 2021 در استودیو Trilith در آتلانتا، جورجیا آغاز شد و تا می 2022 ادامه داشت.

نگهبانان کهکشان 3 در 22 آوریل 2023 در دیزنی لند پاریس به نمایش درآمد و در 5 می 2023 در ایالات متحده به عنوان بخشی از فاز پنجم MCU منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. همچنین 48.2 میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا و 71.5 میلیون دلار در سایر مناطق به فروش رسیده است که مجموعاً 119.7 میلیون دلار در سراسر جهان است.

به عنوان یک بچه راکون، راکت به عنوان یک سوژه آزمایشی توسط High Evolutionary، دانشمندی که به دنبال ارتقاء تمام شکل‌های حیات حیوانات به گونه‌ای انسان‌ساز برای ایجاد یک ضد زمین بود، مورد آزمایش قرار می‌گیرد. راکت با سایر آزمودنی‌های High Evolutionary دوست می‌شود: سمور دریایی به نام لیلا، ماهی دریایی به نام تیفز و خرگوشی به نام فلور. او به زودی هوش و استعدادی فراتر از حیوانات دیگر نشان می‌دهد و نقص در فرآیند انسان‌سازی را استنباط می‌کند و فرگشت عالی را عصبانی می‌کند.

High Evolutionary توصیه‌های راکت را دنبال می‌کند و روند را کامل می‌کند، اما به راکت اطلاع می‌دهد که او و دوستانش بخشی از زمین جدید او نخواهند بود، و دستور می‌دهد راکت تشریح شود و سایر آزمودنی‌ها سوزانده شوند. راکت سعی می‌کند با دوستانش فرار کند، اما High Evolutionary به این موضوع مشکوک شده و لیلا را می‌کشد و باعث می‌شود او توسط راکتی خشمگین به هلاکت برسد. پس از کشته شدن Teefs و Floor در هرج و مرج متعاقب، راکت یک سفینه فضایی را می دزدد و از Counter-Earth فرار می کند.

در حال حاضر، نگهبانان کهکشان مقر خود را در یک Knowhere بازسازی شده ایجاد کرده اند. در اواخر یک شب، آدام وارلاک، که توسط کاهن اعظم حاکم، عایشه، برای نگهبانانی که قبلاً از مردمش دزدی می کردند، به آنها حمله می کند. در طول مبارزه، آدام توسط سحابی شکست می‌خورد، اما راکت به‌شدت مجروح می‌شود، و نگهبانان نمی‌توانند زخم‌های او را به دلیل کشنده‌ای که در او تعبیه شده است، درمان کنند.

تیم تصمیم می گیرد با سفر به Orgoscope، مقر شرکت Orgocorp از High Evolutionary، به امید یافتن یک کد لغو، کلید kills Rocket را لغو کند. با کمک Ravagers و یک گامورای بی میل، [c] نگهبانان به سختی به Orgosphere نفوذ می کنند و پرونده راکت را بازیابی می کنند. هنگامی که آنها متوجه می شوند که کد از فایل Rocket حذف شده است، گروه حدس می زنند که تیل، یکی از مشاوران High Evolutionary، ممکن است کسی باشد که آن را در یک بانک حافظه خارجی نصب شده روی سرش دانلود کرده است. با این نتیجه که ممکن است این یک تله باشد، به هر حال راه افتادند.

تیم بر خلاف میل گامورا به Counter-Earth می رسد و بعد از آن عایشه و آدام. کویل، سحابی و گروت با کمک خانواده‌ای از انسان‌نماهای خفاش‌مانند، تیل را به کشتی High Evolutionary ردیابی می‌کنند، در حالی که درکس و مانتیس با گامورا و راکت باقی می‌مانند. کویل و گروت سوار کشتی High Evolutionary می شوند. پس از دریافت راهنمایی از کویل مبنی بر اینکه جمعیت Counter-Earth زندگی ناقصی دارند، با ناامیدی او، High Evolutionary شروع به نابودی Counter-Earth می کند، روندی که تمام تمدن های روی کره زمین از جمله عایشه را می کشد. همانطور که کشتی High Evolutionary وارد مدار می شود، Quill و Groot خود و Theel را از کشتی High Evolutionary در حین صعود پرت می کنند و با موفقیت بانک حافظه او را برای دسترسی به کد لغو بازیابی می کنند، جایی که پس از آن توسط Gamora نجات می یابند. سحابی، آخوندک و دراکس تصمیم می گیرند برای نجات یک کویل و گروت که اکنون غایب هستند، سوار کشتی شوند. در طول تلاش‌های این سه نفر برای دسترسی به کد لغو، راکت با خط مسطح روبرو می‌شود و تجربه‌ای نزدیک به مرگ دارد، جایی که لیلا، تیفز و فلور با او ملاقات می‌کنند. آنها به او می گویند که زمان او هنوز نرسیده است، درست قبل از اینکه کد لغو سوئیچ kill را غیرفعال کند و جان راکت را نجات دهد.

مانتیس، سحابی و دراکس با صدها کودک انسان‌نمای زندانی در کشتی High Evolutionary پیش از دستگیری و قرار دادن در اتاقکی با Abilisks روبرو می‌شوند. مانتیس می‌تواند با ابیلیسک‌ها رام کند و با آنها دوست شود، و این سه قبل از پیوستن دوباره به نگهبانان و غلبه بر ارتش تکاملی عالی، از اتاق فرار می‌کنند. کراگلین و کازمو با Knowhere می‌رسند. Cosmo یک تونل تله‌کینتیک ایجاد می‌کند که آن را به کشتی High Evolutionary متصل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد بچه‌های اسیر شده را آزاد کنند. راکت بستری از بچه راکون ها را پیدا می کند، همان راکونی که از آنجا آمده است، و دیگر حیوانات زمینی، اما توسط یک فرد تکاملی دیوانه مورد حمله قرار می گیرد. بقیه نگهبانان می‌رسند و فرگشت عالی را تحت تسلط خود در می‌آورند، زیرا او در کشتی خودش به هلاکت می‌رسد، در حالی که حیوانات نجات می‌یابند و همراه با بیشتر نگهبانان به کشتی Knowhere برده می‌شوند. کویل تقریباً در تلاش برای عبور از Knowhere می‌میرد، اما توسط آدام نجات می‌یابد که پس از نجات و نجات توسط نگهبانان تغییر قلب می‌دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نگهبانان کهکشان 3 Guardians of the Galaxy Vol. 3 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!