logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Napoleon 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ناپلئون با کیفیت عالی

دانلود فیلم ناپلئون دوبله فارسی Napoleon 2023
دانلود فیلم ناپلئون دوبله فارسی Napoleon 2023

 

 

ناپلئون یک فیلم درام تاریخی حماسی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات و نویسندگی دیوید اسکارپا است. این فیلم بر اساس داستان ناپلئون بناپارت، که عمدتاً به قدرت رسیدن رهبر فرانسه و همچنین رابطه او با همسرش، ژوزفین را نشان می دهد، با بازی خواکین فینیکس در نقش ناپلئون و ونسا کربی در نقش ژوزفین.

در اکتبر 2020، اسکات ناپلئون را به عنوان پروژه بعدی خود معرفی کرد. به دنبال تأخیرها و بازنویسی‌ها به دلیل همه‌گیری COVID-19، فیلمبرداری در فوریه 2022 در انگلستان آغاز شد و چندین ماه به طول انجامید. علاوه بر دیوید اسکارپا نویسنده، داریوش ولسکی فیلمبردار و کلر سیمپسون تدوینگر نیز از جمله همکاران مکرر اسکات بودند.

ناپلئون در 14 نوامبر 2023 در Salle Pleyel در پاریس به نمایش درآمد و در 22 نوامبر 2023 توسط Sony Pictures Releasing در ایالات متحده و بریتانیا منتشر شد و سپس در اپل تی وی پلاس پخش شد. این فیلم ۲۱۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرده است (اگرچه اکثراً نقدهای منفی در فرانسه دارند)، با تمجید از سکانس‌ها و اجراهای نبرد، اگرچه به دلیل سرعت، لحن و نادرستی‌های تاریخی مورد انتقاد قرار گرفت.

در سال 1793، در بحبوحه انقلاب فرانسه، افسر جوان ارتش ناپلئون بناپارت شاهد بریدن سر ماری آنتوانت توسط گیوتین بود. در اواخر همان سال، رهبر انقلاب، پل باراس، ناپلئون را به مدیریت محاصره تولون می‌رساند. او با موفقیت به شهر یورش می برد و کشتی های انگلیسی را با توپخانه دفع می کند. پس از خلع و اعدام ماکسیمیلیان روبسپیر در پایان سلطنت ترور، رهبران فرانسه، از جمله ناپلئون، تلاش می کنند تا ثبات را بازگردانند. ناپلئون دوباره با استفاده از توپخانه، شورش سلطنت طلبان را در 13 وندیمایر در سال 1795 سرکوب کرد.

ناپلئون، بیوه اشرافی، ژوزفین دو بوهارنایس را جلب می کند و این دو در نهایت ازدواج می کنند. علیرغم زندگی جنسی پرشورشان، آنها فرزندی به دنیا نمی آورند. در مصر، او دوباره در نبرد اهرام در سال 1798 پیروز شد، اما وقتی می شنود که ژوزفین یک معشوقه تقریباً 10 ساله جوان تر به نام هیپولیت چارلز دارد، به خانه می رود. دایرکتوری او را به خاطر ترک سربازانش مورد انتقاد قرار می دهد، اما او آنها را به خاطر رهبری ضعیفشان در فرانسه محکوم می کند و در کنار چندین همکار مانند Talleyrand، Fouché، Siyes و Ducos، آنها را در یک کودتا سرنگون می کند و کنسول اول می شود.

ناپلئون در سال 1804 توسط پاپ به عنوان امپراتور فرانسه تاج گذاری می شود و در طی آن او با جسارت تاج را بر سر خود می گذارد. وزیر امور خارجه تالیراند به اتریش پیشنهاد اتحاد می دهد، اگرچه اتریشی ها این ایده را رد می کنند. یک سال بعد، ناپلئون در نبرد آسترلیتز، اتریشی ها و روس ها را مغلوب کرد و آنها را مجبور کرد تا قبل از بمباران یخ ها و غرق کردن آنها، بر فراز دریاچه های یخ زده عقب نشینی کنند. پس از آن، او از امپراتور اتریش فرانسیس دوم برای شراب دعوت می کند – که تزار روسیه الکساندر اول از شرکت در آن امتناع می کند – و به فرانسیس می گوید که از آنجایی که او ارتش آنها را به طور کامل نابود نکرده است، انتظار دارد که دومی قدردان باشد.

مادر ناپلئون از او می خواهد که یک معشوقه را باردار کند و ثابت می کند که ژوزفین نابارور است. او در سال 1810 از او طلاق گرفت و هنگامی که در ابتدا از خواندن بخشش از فرمان خودداری کرد، علناً به صورت او سیلی زد، اما آن دو با هم رابطه خوبی دارند و به تبادل نامه های دوستانه ادامه می دهند. ناپلئون با ماری لوئیز اتریشی ازدواج کرد که یک سال بعد صاحب پسری شد.

در سال 1812، ناپلئون پس از انکار اسکندر از معاهده صلح با فرانسه، به روسیه حمله کرد. او با وجود مقاومت خونین چریکی توسط نیروهای دون قزاق، در نبرد بورودینو پیروز می شود، اما مسکو را خالی و بعداً شعله ور می یابد. ناپلئون در طول زمستان با از دست دادن حدود نیم میلیون نفر به فرانسه عقب نشینی می کند. در سال 1814، ائتلاف مجبور به کناره گیری ناپلئون و تبعید او به البا شد.

در سال 1815، ناپلئون با شنیدن اینکه ژوزفین حالش خوب نیست، از جزیره می گریزد و به قدرت در فرانسه باز می گردد. او که مجبور شده بود در قصر مالمیسون خلوت کند، قبل از رسیدن او می میرد. پادشاه لویی هجدهم هنگ پنجم را برای توقف ناپلئون می فرستد، اما او آنها را مجذوب خود می کند تا به او بپیوندند.

در نبرد واترلو در ژوئن، ناپلئون با جمع آوری نیروهای بیشتر، با ارتش بریتانیا به رهبری دوک ولینگتون مقابله کرد. حملات سواره نظام فرانسوی توسط میادین پیاده نظام بریتانیا دفع می شود، و ناپلئونی ناامید سربازان باقی مانده خود را به جلو می خواهد، اما این پیشروی توسط خطوط دوباره تشکیل شده از پیاده نظام دشمن نابود می شود. نیروهای مارشال بلوچر پروس برای تقویت ولینگتون وارد می شوند و فرانسوی ها شکسته می شوند. در حالی که ناپلئون عقب نشینی می کند، به ولینگتون سلام می کند.

ناپلئون این بار به جزیره سنت هلنا در وسط اقیانوس اطلس تبعید می شود و در حال شوخی با کودکان دیده می شود، خاطرات خود را می نویسد که به پرفروش ترین کتاب در سراسر جهان تبدیل می شود و نسخه ای از تاریخ را به شنوندگان خود ارائه می دهد. همیشه درست است

ناپلئون در سال 1821 با شنیدن اینکه ژوزفین به او اشاره کرد تا دوباره او را ملاقات کند می میرد. یک پایانی اشاره می کند که تقریباً 3 میلیون نفر در جنگ های ائتلاف (1792-1815) کشته شدند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ناپلئون دوبله فارسی Napoleon 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!