logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Agent Kannayiram 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مامور کنایرام با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم مامور کنایرام دوبله فارسی Agent Kannayiram 2022
دانلود فیلم مامور کنایرام دوبله فارسی Agent Kannayiram 2022

 

Agent Kannayiram یک فیلم کمدی معمایی به زبان تامیل هندی محصول 2022 به کارگردانی Manoj Beedha و محصول Labyrinth Films است. این یک بازسازی از فیلم تلوگو 2019 Agent Sai Srinivasa Athreya است. این فیلم با بازی Santhanam و Riya Suman با بازیگران مکمل شامل Munishkanth و Redin Kingsley بازی می‌کند. موسیقی فیلم توسط یووان شانکار راجا ساخته شده است، فیلمبرداری توسط دو نفره تنی ایشوار و سراوانان راماسامی و تدوین توسط آجی انجام شده است.[3] این فیلم در 25 نوامبر 2022 در سینماها اکران شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

 

مامور کنایرام ، یک کارآگاه خصوصی خودخوانده و بی ادعا با مشکل بی خوابی، که برای مرگ مادرش غمگین است، به زور در روستای زادگاهش برای اختلاف دارایی میراث خانوادگی اش می ماند. Aadhirai، یک مستندساز که برای کارهای پروژه خود از روستا دیدن می کند، برای مصاحبه با Kannayiram ملاقات می کند. Aadhirai اطلاعاتی در مورد افزایش تعداد اجساد ناشناس پیدا شده در منطقه کویمباتور و اطراف آن ارائه می دهد. کانایرام این پرونده را در دست می گیرد تا توانایی خود را ثابت کند.

Labyrinth Films با کارگردان Manoj Beedha (که قبلاً Vanjagar Ulagam را کارگردانی کرده بود) قرارداد امضا کرد تا بازسازی تامیلی فیلم تلوگو 2019 Agent Sai Srinivasa Athreya را برای خانه تولید خود به همراه Santhanam برای به تصویر کشیدن نقش اصلی کارگردانی کند. ریا سومان به عنوان نقش اول زن انتخاب شد.[6] عکاسی اصلی در 1 فوریه 2021 در کویمباتور شروع شد و اکثر قسمت‌ها در کویمباتور، پولاچی و کرالا گرفته شدند. پس از 55 روز فیلمبرداری، برنامه نهایی فیلم در اکتبر 2021 تکمیل شد. عنوان و پوستر نگاه اول فیلم توسط کارگردان Lokesh Kanagaraj از طریق حساب توییتر خود در 15 اکتبر 2021 رونمایی شد. در ژانویه 2022، بازیگران Arya و Jiiva منتشر شدند. تیزر فیلم به مناسبت تولد سانتانام.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مامور کنایرام دوبله فارسی Agent Kannayiram 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!