logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Legion 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم لژیون 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم لژیون The Legion 2020
دانلود فیلم لژیون The Legion 2020

 

 

 یک سرباز رومی یک جاده خطرناک را در میان کوههای زمستان ایجاد می کند تا یک پیام حیاتی را در درام ماجراجویی خوزه مگن با بازی میکی روورک و بای لینگ ارائه دهد.

شما واقعاً نمی توانید این روزها به پوسترهای فیلم اعتماد کنید. یکی از درام های جدید ماجراجویی The Legion میکی Rourke و بای لینگ را به طور برجسته بالای این عنوان نشان می دهد ، اما ، مانند همه این روزها در تولیدات بین المللی که این روزها بسیار معمولی است ، حضور آنها برای فریب مخاطبان جهانی طراحی شده است.

دانلود فیلم لژیون The Legion 2020

رورک با بازی در یک ژنرال رومی ، تقریباً تمام کلمات کوتاه خود را در این فیلم می گذرد و یک بحث و گفتگوی یک طرفه با یک شلوار امپراطور نرو را برعهده دارد. و بای لینگ ، اجازه می دهد تا آرایش های جذاب خود بیشتر بازیگری را برای او انجام دهد ، به عنوان همسر مرفه خود که یک حرف زدن پپ را در قالب تشویق او به شهید شدن ارائه می دهد ، برای یک صحنه واحد نمایش می دهد.

این توصیه ها ، حداقل برای رورک ، که بار دیگر اعتبار خود را برای گرفتن چک آسان می کند ، خود تحقق می یابد. با بازی کردن یک خط چشم ، خط چشم زیر آن و لاک ناخن سفید ، این بازیگر نامزد اسکار به شما اجازه می دهد سری بمب های F را از بین ببرد و با عصبانیت از سینه نرو می پرسد: “چه خبر است؟” می دانید ، همانطور که ژنرال های رومی در آن روزها نمی خواستند این کار را انجام دهند.

دانلود فیلم لژیون The Legion 2020

آن روزها بودن در سوریه در 62 سال A.D. ، به عنوان دقیق ، به عنوان عناوین آغازین فیلم “الهام گرفته از وقایع واقعی” ما را آگاه می کند. ستاره واقعی این اولین تلاش کارگردانی از تهیه کننده کهنه کار اسپانیایی José Magán (Stranded، Moscow Zero) معلوم می شود که لی پارریج ، بازیگر و مجری سیرک انگلیسی ، که اعتبار آینده آن طبق گفته IMDb ، شامل COVID-21: کشنده ویروس (که طولی نکشید)

در این فیلم که مانند نسخه رومی باستان سال 1917 بازی می کند ، پارتریج در نقش نورنو ، یک سرباز نیمه رومی بازی می کند که وظیفه عبور از کوه های زمستانی ارمنستان را برای انجام پیام فوری به دو لژیون رومی که در طول تهاجم گرفتار شده اند داده می شود. از پارتیا. به دلیل اینکه او یک دونده خبره است ، به دلیل این که یک دونده خبره است ، محاکمه می شود اما اگر واقعیتی که از امپراطوری روم متنفر است و هر آنچه در آن مخفف است ، به معنای این است که انگیزه او چیزی را به دلخواه می گذارد.

دانلود فیلم لژیون The Legion 2020

نورنو ، که او نیز این روند را روایت می کند ، با شجاعت به سفر خود می رود ، به طور دوره ای متوقف می شود تا درگیری با شمشیر شدید با سربازان اشکانی که از مسیر او عبور می کنند ، شرکت کند. در طول راه ، او همچنین با چهره های مختلفی روبرو می شود ، از جمله زن جوانی که او را از تجاوز نجات می دهد ، یک شکارچی فضل که مختصراً او را به اسارت می برد و پیرمردی که او را نجات می دهد و با او درگیر یک بحث طولانی فلسفی است که جلوی آن را می گیرد فیلم سرما نورونو اظهار داشت: “این چند روز گذشته ، من برای اولین بار احساس آزادی کردم.”

با این حال ، اکثر اوقات ، Noreno کارهای زیادی را اجرا می کند ، فعالیتی که به سرعت تکرار تماشای روی صفحه را اثبات می کند. (ورزشکاری پارتریج در اینجا به او بسیار خوب خدمت می کند ، گرچه بقیه عملکرد وی با مقایسه اثبات شده است.) با پایان ماموریت خود ، آشکار می شود که آنچه واقعاً نورنو را پشت سر گذاشت ، یک تجربه رشد قدرتمند بود. او می گوید: “می خواهم فکر کنم جایی در آنجا ، یک زن برای من باشد.” او با کمی گفت و گو گفتگو می کند که نشان دهنده پختگی فیلمنامه پدرو سانتاماریا و کارمن بالستروس است.

دانلود فیلم لژیون The Legion 2020

مدیر مگون هیچ گونه عیب و نقصی برای توالی های عملی نشان نمی دهد ، اگرچه محدودیت های بودجه به وضوح کمکی نمی کرد. او با موفقیت صحنه های دراماتیک را از بین نمی برد ، از جمله مواردی که در آن رورک یک مونولوگ اضطراب آور و اشک آور را به نمایش می گذارد که مانند یک قطعه شنیدنی استودیوی Actors دهه ها بازی می کند و تقریباً تمام خاطرات مربوط به کار حساس او را در فیلم هایی مانند Diner و Wrestler پاک می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لژیون The Legion 2020 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!