logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (3 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Furiosa: A Mad Max Saga 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی فوریوسا: حماسه مکس دیوانه با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم فوریوسا: حماسه مکس دیوانه دوبله فارسی Furiosa: A Mad Max Saga 2024
دانلود فیلم فوریوسا: حماسه مکس دیوانه دوبله فارسی Furiosa: A Mad Max Saga 2024

 

 

Furiosa: A Mad Max Saga (یا به سادگی Furiosa) یک فیلم اکشن پسا آخرالزمانی استرالیایی محصول 2024 به کارگردانی و تهیه کنندگی جورج میلر است که فیلمنامه را با نیکو لاتوریس نوشته است. این پنجمین قسمت از مجموعه مکس دیوانه است که به‌عنوان پیش درآمد و اسپین‌آف برای مکس دیوانه: جاده خشم (2015) عمل می‌کند، و بر شخصیت Imperator Furiosa در جاده خشم تمرکز دارد. در این فیلم آنیا تیلور جوی و آلیلا براون به عنوان نسخه‌های جوان‌تر Furiosa (با بازی چارلیز ترون) در کنار کریس همسورث و تام برک بازی می‌کنند.

داستان 15 تا 20 سال قبل از وقایع Fury Road، در یک زمین بیابانی که در آن جنگ سالاران بر سر آخرین منابع باقیمانده آب، غذا، اسلحه و بنزین می جنگند، Furiosa زندگی شخصیت جوان عنوان جوان را از ربوده شدن او توسط نیروهای جنگ سالار Dementus دنبال می کند. (همسورث) برای انتقام از فرمانده جنگ به خاطر از دست دادن مادرش. برای بیش از یک دهه، او برای زنده ماندن به عنوان یک برده و در نهایت، یک ستوان مورد اعتماد رهبر فرقه سیتادل، ایمورتان جو (لاچی هالم)، و فرمانده نظامی او پراتورین جک (برک) تلاش می کند.

میلر در ابتدا قصد داشت فیلم Furiosa را پشت سر هم با Fury Road فیلمبرداری کند، اما او چندین سال را در جهنم توسعه در میان اختلافات حقوقی با Warner Bros. Pictures، توزیع کننده Fury Road گذراند. چندین نفر از خدمه از Fury Road برای Furiosa بازگشتند، از جمله آهنگساز تام هولکنبورگ، طراح لباس جنی بیوان، تدوینگر مارگارت سیکسل (همسر میلر)، و فیلمنامه نویس Lathouris. فیلمبرداری در استرالیا از ژوئن تا اکتبر 2022 انجام شد.

Furiosa: A Mad Max Saga در 15 مه 2024 در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد. این فیلم توسط برادران وارنر و ویلیج رودشو پیکچرز در استرالیا در 23 مه 2024 در سینماها اکران شد و روز بعد در ایالات متحده آمریکا اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و ۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه ۱۶۸ میلیون دلاری فروخت.

سال ها پس از یک فاجعه جهانی نامشخص، استرالیا یک زمین بایر رادیواکتیو است و مکان سبز بسیاری از مادران یکی از آخرین مناطق باقی مانده با آب شیرین و کشاورزی است. مهاجمان در حالی که دو کودک به نام های Furiosa و Valkyrie در حال چیدن هلو هستند، مکان سبز را کشف می کنند. Furiosa تلاش می کند تا موتور سیکلت های آنها را خراب کند، اما مهاجمان او را به عنوان جایزه ای برای رهبر خود، فرمانده جنگ Dementus of the Biker Horde، دستگیر می کنند. ماری مادر Furiosa آنها را تا اردوگاه هورد تعقیب می کند و همه را به جز یک مهاجم کشته است. آخرین مهاجم، Furiosa را به Dementus تحویل می دهد، اما Furiosa قبل از اینکه بتواند مکان Green Place را فاش کند، او را مجروح می کند.

مری مخفیانه وارد کمپ می شود و Furiosa را نجات می دهد. گروه ترکان و مغولان تعقیب می کند. مری باز می‌ماند تا برای فوریوسا وقت بخرد و یک گودال هلو به او می‌دهد تا او را به یاد بیاورد، اما به هر حال فوریوسا نزد مادرش برمی‌گردد. دیمنتوس فوریوسا را ​​مجبور می کند تا مصلوب شدن مادرش را تماشا کند. او که با مرگ خانواده اش تسخیر شده است، Furiosa را به عنوان دخترش پذیرفته است، به این امید که او او را به Green Place هدایت کند. Furiosa یک نمودار ستاره را در محل سبز در بازوی چپ خود خالکوبی می کند تا راه خانه را پیدا کند.

پس از دریافت انعام از یک سرباز سرگردان، Dementus و Biker Horde سیتادل، یکی دیگر از سکونتگاه های Wasteland با آب شیرین و کشاورزی را محاصره کردند. آنها توسط پسران جنگ، ارتش متعصب فرمانده جنگ سیتادل، ایمورتان جو، دفع می شوند. Dementus مسیر خود را تغییر می‌دهد و از استراتژی اسب تروا برای تصرف Gastown، یک پالایشگاه نفت که سیتادل را با بنزین تامین می‌کند، استفاده می‌کند. در مذاکرات صلح، جو موافقت می کند که اقتدار Dementus بر Gastown را به رسمیت بشناسد و منابع غذایی و آب خود را در ازای پزشک هورد و Furiosa افزایش دهد.

در سیتادل، ایمورتان جو فوریوسا را ​​با اصطبل “همسران” خود در طاق زندانی می کند. پس از اینکه پسر جو، ریکتوس به او جذابیت نشان داد، او نقشه ای برای فرار طراحی می کند. یک شب، Rictus Furiosa را از طاق بیرون می‌کشد تا به سمت او پیشروی کند. با استفاده از کلاه گیس ساخته شده از موهای خودش، از دست او می لغزد و ناپدید می شود.

Furiosa که در لباس یک پسر نوجوان لال ظاهر می شود، برای بیش از یک دهه در صفوف مردان Immortan Joe بالا می رود و به ساخت “War Rig” کمک می کند، یک تانکر تدارکاتی با سلاح سنگین که می تواند در برابر حملات مهاجمان در Wasteland بی قانون مقاومت کند. در طی یکی از این حملات، خدمه ریگ از بین می‌روند و فرمانده آن، پراتورین جک و فوریوسا تنها بازمانده‌ها هستند. Furiosa تلاش می کند تا ریگ را به سرقت ببرد و به Green Place بازگردد، اما جک به راحتی او را خنثی می کند. با این حال، جک پتانسیل او را می شناسد و به او پیشنهاد می کند که اگر به او کمک کند تا خدمه خود را بازسازی کند، برای فرار از سیتادل آموزش دهد. Furiosa نفر دوم جک می شود و به Pretorian ارتقا می یابد. این دو به هم پیوند می خورند و تصمیم می گیرند یک روز با هم فرار کنند.

Immortan Joe تصمیم می گیرد به Gastown حمله کند، زیرا سوء مدیریت Dementus باعث شده است که این مرکز تقریباً به ویرانی برسد. او به Furiosa و Jack دستور می دهد تا اسلحه و مهمات را از مزرعه Bullet، یک مرکز معدنی متحد جمع آوری کنند. با این حال، Dementus، که پیشگیرانه به مزرعه گلوله حمله کرده و آن را به تصرف خود درآورده است، در بدو ورود به دکل جنگی کمین می کند. Furiosa و Jack به سختی فرار می کنند و بازوی چپ Furiosa به شدت آسیب می بیند. Dementus در نهایت آنها را تعقیب می کند و جک را تا حد مرگ شکنجه می دهد. Furiosa با بریدن بازوی آسیب دیده خود از زنجیرهایش فرار می کند و نقشه ستاره خود را قربانی می کند تا فرار کند. یک تنها [a] بازگشت Furiosa به قلعه را تماشا می کند. به محض ورود، Furiosa به جو کمک می کند تا یک جنگ 40 روزه را طراحی کند، که در طی آن بیشتر گروه گروه Dementus کشته می شوند.

پس از گم شدن مسیر خانه، Furiosa دوباره سر خود را می تراشد، بازوی خود را با یک پروتز مکانیکی جایگزین می کند و Dementus را خودش تعقیب می کند که او با بقایای گروه خود فرار می کند. پس از یک تعقیب و گریز طولانی، او او را در بیابان دستگیر می کند. دیمانتوس به او طعنه می زند و می گوید انتقام او را کامل نمی کند. در یک صدا، راوی بالقوه غیرقابل اعتماد ادعا می کند که Furiosa Dementus را در سیتادل زندانی کرده و از بدن زنده او به عنوان کود برای رشد یک درخت هلو از دانه مادرش استفاده کرده است.

به خاطر خدماتش، ایمورتان جو فوریوسا را ​​به «امپراتور» ارتقا می‌دهد و فرماندهی یک دکل جنگی جدید را به او می‌دهد. او در نهایت با پنج همسر باقیمانده جو در خزانه ای که جو زمانی زندانی اش بود ملاقات می کند. در صحنه پایانی، “پنج همسر” شب قبل از یک بار دیگر در دکل جنگی Furiosa پنهان می شوند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فوریوسا: حماسه مکس دیوانه دوبله فارسی Furiosa: A Mad Max Saga 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!