logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Rebecca 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم ربکا 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم ربکا دوبله فارسی Rebecca 2020
دانلود فیلم ربکا دوبله فارسی Rebecca 2020

ربکا (انگلیسی: Rebecca) یک فیلم مهیج عاشقانه بریتانیایی در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی بن ویتلی از فیلمنامه ای به کارگردانی جین گلدمن ، جو شرپنل و آنا واترهاوس است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از دافنه دو موریر ساخته شده است و لیلی جیمز ، آرمی همر ، کریستین اسکات توماس ، کیلی هاوز ، آن داوود و سام رایلی در آن بازی می کنند.

ربکا در 16 اکتبر 2020 در سینماهای منتخب اکران شد و در 21 اکتبر 2020 به صورت دیجیتالی از شبکه نتفلیکس اکران شد. نظرات مختلفی را از منتقدان دریافت کرد.

در حالی که به عنوان همراه خانم ون هاپر ، یک زن ثروتمند آمریکایی در تعطیلات در مونت کارلو کار می کرد ، یک زن جوان ساده لوح و بی نام در اوایل 20 سالگی با یک انگلیسی ثروتمند ، ماکسیم دو وینتر ، بیوه همسری اخیر آشنا می شود. پس از دو هفته خواستگاری ، او موافقت می کند که با او ازدواج کند و پس از عروسی و ماه عسل ، وی را به عنوان خانم جدید وینتر در عمارت ساحلی خود در کورن وال ، ملک زیبا Manderley همراهی می کند.

او با خانم دانورس ، خانه دار سختگیر آشنا می شود ، که عمیقا به اولین خانم دو وینتر ، ربکا ، که سال قبل در یک حادثه قایقرانی درگذشت ارادت داشت. تعاملات با کارمندان و دوستان ماکسیم همچنین تقویت می کند که ربکا غیرقابل تحریک جذاب و محبوب بود ، به ویژه توسط ماکسیم ، که به ویژه تحت تأثیر مرگ او قرار داشت. به ویژه به نظر می رسد خانم دانورس دائماً با مقایسه بر حقارت جدید خانم دو وینتر تأكید می كند. وقتی پسر عموی ربکا ، جک فاول ، وقتی ماکسیم غایب است به دیدار می آید ، به او می گوید که خانم دانورز او را دعوت کرده است. اطلاع از دیدار وی ماکسیم را خشمگین می کند ، که قبلا فاول را از محوطه ممنوع کرده بود و او خانم دو وینتر را به خیانت متهم می کند. خانم دو وینتر در مقابل خانم Danvers برای توطئه علیه او با دعوت از فاول روبرو می شود و خواستار استعفا می شود. خانم دانورس اصرار دارد كه فاول دروغ می گوید و سردی خود را به عنوان غم و اندوه نسبت به ربكا ، كه از كودكی از او مراقبت می كرد ، توضیح می دهد. دلسوزانه خانم د وینتر تسلیم می شود و از آنها می خواهد که از این به بعد با هم کار کنند.

این دو با همکاری دوستانه با یکدیگر برای اداره خانه کار می کنند و خانم دانورس در احیای سنت مشهور توپ لباس ماندرلی به خانم دی وینتر کمک می کند. خانم دانورز پیشنهاد می کند که خانم د وینتر ماکت لباسی را که در پرتره یکی از اجداد دی زمستان نشان داده شده برای لباس خود انتخاب کند.

شب مهمانی ، خانم دی وینتر با هیجان یک درامر را وارد کرده و با استفاده از نام بانوی موجود در تصویر ، ورود خود را اعلام می کند: کارولین دو وینتر. مهمانان شوکه شده و ماکسیم عصبانی است و خواستار تغییر او است. خانم د وینتر تحقیر و گیج می فهمد که ربکا سال قبل همین لباس را پوشیده بود.

با درک اینکه خانم دانورس در تمام مدت او را دستکاری کرده است و معتقد است که ماکسیم اکنون از ازدواج آنها پشیمان است ، از مهمانی فرار می کند. خانم دانورس ظاهر می شود و تحقیر خود را نسبت به خانم جدید وینتر و ایستگاه پایین خود نشان می دهد ، زیرا معتقد است که او در تلاش است تا جایگزین ربکا شود. او وسواس عمیق و ناسالم خود را نسبت به زن مرده آشکار می کند و اظهار می دارد که خانم دو وینتر هرگز به زیبایی ، شهرنشینی و جذابیتی که سلف خود داشته است نخواهد رسید.

او با تحریک او برای پریدن از پنجره ، سعی می کند خانم de Winter را در تحقیر خود متقاعد کند که خودکشی کند. با این حال ، او در آخرین لحظه با اغتشاش ناشی از یک غرق کشتی در نزدیکی که توسط طوفان خارج شده بود ، خنثی می شود. این کشتی متعلق به ربکا است و جسد تجزیه شده او هنوز در کشتی کشف شده است.

این کشف تحقیقات در مورد مرگ ربکا را دوباره آغاز می کند. ماکسیم به همسرش اعتراف می کند که ازدواج او با ربکا یک امر ساختگی بود – و نه اینکه او را دوست داشته باشد ، او همیشه از او متنفر بود. ماکسیم نشان می دهد که ربکا ، زنی بی رحم و خودخواه بود که با در دست داشتن همه عاشقان ، از جمله فاول ، همه اطرافیان خود را باور می کرد که همسر کامل و یک سرمشق فضیلت است ، و می دانست که ماکسیم در برابر رسوایی خود ناتوان است. نام خانوادگی. شب مرگ او به ماکسیم گفت که از فرزند مرد دیگری حامله است و او را به بهانه اینکه فرزند ماکسیم است بزرگ می کند.

او اسلحه خود را روی سینه خود گذاشت و اظهار داشت که تنها راه آزاد شدن او کشتن او بود. ماکسیم با عصبانیت ماشه را کشید و او را کشت ، سپس بدنش را با قرار دادن در قایق خود و غرق شدن در دریا ، از بین برد. خانم دو وینتر با وجود اعتراف ، از اینکه می داند ماکسیم واقعاً او را دوست دارد و تصمیم می گیرد در حین تحقیقات از او حمایت کند ، خیالش راحت است. فاول سعی می کند ماکسیم را باج گیری کند ، و ادعا می کند اثبات اینکه ربکا نمی توانست قصد خودکشی داشته باشد ، بر اساس یادداشتی که شب شب برایش فرستاده است.

دادگاه بعدی نشان می دهد که قایق ربکا عمدا غرق شده است. شهادت خانم دانورس حاکی از دیدار ربکا از یک دکتر لندنی است که کمی قبل از مرگ او مربوط به بارداری بود. دادستان همچنین چک ماکسیم را که برای یادداشت به فاول نوشته شده است ، تولید می کند و فاول از نظر احساسی ماکسیم را به قتل ربکا و فرزند متولد نشده متهم می کند. ماکسیم تحت بازداشت قرار گرفت. در Manderlay ، خانم Danvers با عصبانیت فاش کرد که ربکا از همه مردان زندگی خود متنفر است و لیاقت این را دارد که زندگی خود را با بازی آنها برای احمق ها ادامه دهد. خانم دو وینتر Danvers را اخراج می کند و موفق می شود دکتر ربکا را پیدا کند و مخفیانه وارد مطب وی شود و پرونده ربکا را بخواند. او توسط بازپرس ، که برای مصاحبه با دکتر آمده است ، گرفتار شد ، اما بررسی بعدی پرونده و اظهارات دکتر نشان داد که ربکا نمی توانست باردار باشد زیرا به سرطان رحم پیشرفته مبتلا بود و طی چند ماه دردناک می مرد. محقق به این نتیجه رسید كه ربكا با دانستن سرنوشت خود ، خود را با شكست قایق خود كشت ، در حالی كه خانم دو وینتر به طور خصوصی نتیجه گرفت كه ربكا می خواست ماكسیم او را بكشد و او را از بدبختی خارج كند.

مطلق ، ماکسیم و خانم دو وینتر تنها به خانه منتدرلی رفتند تا عمارت را در آتش ببندند. یک خدمتکار فاش می کند که خانم دانورس آتش را آتش زد و فرار کرد. خانم دو وینتر به صخره ها می رود و خانم دانورس را پیدا می کند که روی یک پرتگاه ایستاده است. او از خانم دانورس التماس می کند که پرش نکند ، اما خانم دانورز اظهار می دارد که هرگز نمی تواند ماندرلای را تسلیم آنها کند ، زیرا این مال خود و ربکا بود ، تنها کسی که او همیشه دوست داشت. او به هر دوی آنها نفرین می کند تا هرگز خوشبختی را نشناسند ، اما خانم دی وینتر با سرکشی اظهار داشت که آنها این کار را خواهند کرد. خانم دانورز به دریا می پرد و غرق می شود. مدتی بعد از خواب بیدار شد ، خانم د وینتر در محیط جدید خود با ماکسیم احساس رضایت می کند ، زیرا آنها عاشق یکدیگر هستند و به دنبال خانه رویایی خود هستند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ربکا دوبله فارسی Rebecca 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!