logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bandit 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی راهزن 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم راهزن دوبله فارسی Bandit 2022
دانلود فیلم راهزن دوبله فارسی Bandit 2022

راهزن (به انگلیسی: Bandit) یک فیلم جنایی زندگی‌نامه‌ای محصول ۲۰۲۲ کانادا به کارگردانی آلن اونگار و با بازی جاش دوهامل، الیشا کاتبرت، نستور کاربونل و مل گیبسون است.

این فیلم بر اساس داستان واقعی زندگی گیلبرت گالوان جونیور (همچنین با نام راهزن پرنده) ساخته شده است. گالوان در سال 1984 از زندان میشیگان فرار کرد و از مرز وارد کانادا شد و در آنجا به سرقت از 59 بانک و جواهرفروشی پرداخت در حالی که توسط یک گروه ضربت پلیس تعقیب می شد. او همچنان رکورددار بیشترین سرقت های متوالی در تاریخ کانادا است.

فیلمنامه کریگ ونمن عمدتاً بر اساس مصاحبه ها و روایت هایی است که در کتاب جنایی واقعی The Flying Bandit نوشته رابرت ناکل به همراه اد آرنولد در سال 1996 ارائه شده است. Redbox Entertainment و Quiver Distribution حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آوردند و آن را در سینماها و بنا به درخواست در 23 سپتامبر 2022 منتشر کردند.

در 30 اکتبر 2020 اعلام شد که جاش دوهامل در نقش گیلبرت گالوان جونیور در اقتباسی از کتاب راهزن پرنده اثر رابرت ناکل که زندگی گالوان را شرح می دهد، بازی خواهد کرد. در 19 می 2021 مل گیبسون و الیشا کاتبرت به بازیگران پیوستند. در 15 ژوئن 2021 گزارش شد که نستور کاربونل به عنوان کارآگاهی که شخصیت دوهامل را شکار می کند به بازیگران پیوسته است.

استقبال منتقدان از فیلم عمدتاً مثبت بوده و بسیاری از منتقدان و روزنامه نگاران جاش دوهامل را به خاطر ارائه بهترین بازی حرفه ای و همچنین کارگردانی اونگار تحسین می کنند. کریس بامبری از جابلو، بازی دوهامل را “خوب‌کننده” در یک “جنایت بزرگ” خواند و جولیان رومن از مووی‌وب گفت: “جاش دوهامل بهترین بازی حرفه‌ای خود را در نقش یک دزد بانک حیله‌گر و جذاب ارائه می‌دهد.” کریس نایت از نشریه نشنال پست به این فیلم چهار ستاره از پنج ستاره داد و گفت: «آلن اونگار کارگردان تورنتو سرعت را سریع و سبک نگه می‌دارد؛ علی‌رغم دو ساعت زمان، فیلم هرگز عقب نمی‌ماند». برایان کاستلو از Common Sense Media نیز به این فیلم 4 ستاره از 5 ستاره داد و گفت: “راهزن بیش از دو ساعت طول می کشد، اما تعادل بین اکشن و داستان آنقدر محکم است که به راحتی می توان در آنچه اتفاق می افتد گم شد.” وینسنت مانچینی از Uproxx در نقد خود بیشتر مختلط بود، اما بیان کرد که “دوهامل هرگز بهتر نبوده است.”. بریتنی ویترسپون از Screen Rant نیز در نقد او با هم ترکیب شد و به فیلم امتیاز 2.5/4 داد اما گفت: “شیمی بین جاش دوهامل و الیشا کاتبرت استثنایی است.”

الیزابت وایتزمن از The Wrap می‌گوید: «جاش دوهامل نمایش را می‌دزدد» و «ممکن است در حین تماشای این ستاره به ذهنتان خطور کند که این ستاره یک باند عالی و قدیمی می‌سازد». ریچارد کروز، منتقد سینما، سه ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و آن را «داستان جنایی شیک، هرچند نه خیلی عمیق، که توسط بازی‌های لذت‌بخش تقویت شده است» نامید. دیجیتال ژورنال بازی دوهامل را “عالی” و فیلم را “پرچین” خواند. مارکوس پاپاداتوس خاطرنشان کرد که “دوهامل در نقش گیلبرت یک اجرای خام، تزلزل ناپذیر و فرمانبردار ارائه می دهد و هر صحنه ای را که در آن حضور دارد می دزدد. تحویل او کنترل شده و ظریف است و او وجدان سارق باهوش بانک را تسخیر می کند.”

در Rotten Tomatoes، هفتادوشش درصد از 29 منتقد به این فیلم نقد مثبت دادند، با اجماع منتقدان اعلام کرد: “این فیلم تلاش می کند تا به طور مداوم جذابیت عجیب و غریب داستان مبتنی بر واقعیت خود را به تصویر بکشد، اما Bandit بیشتر کار می کند – و جاش دوهامل هرگز انجام نداده است.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راهزن دوبله فارسی Bandit 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!