logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی

توضیحات فیلم

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد

 دانلود فیلم دوزیست با کیفیت عالی و لینک مستقیم

کارگردان و نویسنده : برزو نیک نژاد | ژانر : اجتماعی | انتشار : 1398

زمان : 92 دقیقه | کیفیت : BluRay | انگلیسی : Dozist

نسخه : اورجینال | فارسی : دوزیست

داستان : فیلم دوزیست روایت سه دوست به نام‌های عطا ( جواد عزتی ) حمید ( هادی حجازی فر ) و مجتبی ( پژمان جمشیدی ) است که در شب عروسی دست به سرقت از فردی پولدار میزنند. آنان در طول ماجرا از طریق آزاده ( ستاره پسیانی ) با دختری آشنا می‌شوند که با ورودش روابط عاطفی آنها را پیچیده و زندگی‌شان رو دگرگون می‌کند.

بازیگران : پژمان جمشیدی, جواد عزتی, هادی حجازی فر, ستاره پسیانی, مانی حقیقی, سعید پورصمیمی, مجید نوروزی, لیلی فرهاد پوری, الهام اخوان

 دانلود فیلم دوزیست با کیفیت عالی و لینک مستقیم

درباره فیلم دوزیست :
فیلم دوزیست (Dozist Movie) به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی محصول سال 1398 ایران است. فیلم سینمایی دوزیست ابتداً در روز اول جشنواره فجر سی و هشتم رونمایی شد و سپس اکران عمومی گردید.

فیلم جدید نیک نژاد در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر، کاندیدای دریافت جایزه شد. بازیگران شاخصی ازجمله جواد عزتی که مدتی پیش در ( فیلم جان دار ) همچنین پژمان جمشیدی که امسال در ( فیلم هزارتو ) بازی می‌کردند، در این اثر سینمایی حضور دارند.

دانلود فیلم دوزیست رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم بطور کامل پس‌از اکران در فیلم تو ایرانی منتشر می‌شود. داستان و گریم بازیگران دوزیست کاملاً با آنچه که قبلاً از آنان به یاد داشتیم، متفاوت است که در ادامه مطلب به بررسی و نقد آن می‌پردازیم.

فیلم دوزیست
فیلم دوزیست
بیوگرافی برزو نیک نژاد کارگردان

برزو نیک نژاد کارگردان و فیلمنامه‌نویس اهل شهر گرگان و متولد سال 1354 است. نیک نژاد کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1387 در فیلم کلبه بعنوان نویسنده فعالیت داشته است. برزو نیک نژاد را بیشتر بعنوان نویسنده می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. وی علاوه‌بر نویسنده بعنوان کارگردان در سینما و تلویزیون فعال بوده که مهمترین آثارش را میتوان لونه زنبور و دوزیست ذکر کرد.

نقد فیلم دوزیست

دوزیست برزو نیک نژاد به لحاظ بصری تاحدودی قابل قبول است. بازیگران اصلی فیلم اجرای مناسبی از خود نشان دادند، مانند جواد عزتی که کاملاً موفق عمل کرده است و لحظات سرگرم کننده‌ای برای تماشاچی رقم میزنند. فیلمی پر از هیاهو و شلوغی با حوادث مکرر که بیننده را احتمالاً از تکرار اینروزای فیلمهای اجتماعی نجات میدهد. نقاط ضعفی در فیلم سینمایی دوزیست وجود دارد

همانند تلاش برای رودست زدن به مخاطب که باعث شده از شخصیت‌ها فاصله گیرد و به شناخت کافی از برخی آنان نرسیم. فیلمنامه نواقصی دارد و مدت‌ها تصور میشد رابطه‌ای احساسی میان عطا و آزاده وجود داشته است. ناگهان پس از عقد شدن مریم توسط عطا، آزاده میگه چرا به علاقه بین‌مان توجه نکردی و عطا میگه مگر بین ما علاقه‌ای وجود داشت، ابداً پذیرفتنی نیست. اینکه مریم به عقد عطا درآمده ولی آخرسر با حمید سرقرار میرود.

دانلود رایگان فیلم دوزیست کامل با بازی جواد عزتی کیفیت عالی و نقد

اطلاعات بیشتر : Wiki و IMDB .

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دوزیست با کیفیت عالی و لینک مستقیم

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!