logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Baang 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی بنگ با کیفیت عالی

دانلود فیلم بنگ دوبله فارسی Baang 2023
دانلود فیلم بنگ دوبله فارسی Baang 2023

 

 

کلمه “بنگ” در لغت به معنای صدای بلند یا شدید ناگهانی است. در حالی که فیلم Baang ساخته سری گانش پاراشورام، کارگردان تازه کار، که با یک «الف» اضافی همراه است، یک اکشن مهیج از نوع دیگری است.

اگر بخواهیم آن را به زبان ساده توضیح دهیم، اگرچه فیلم فقط چند دقیقه بیشتر از دو ساعت است، اما در نهایت به یک حماسه بی پایان ختم می شود. این نوعی تجربه “بنگ” است که ارائه می دهد.

جالب اینجاست که فیلم شانوی شریواستاوا در نقش یک گانگستر برای اولین بار روی پرده بازی می کند. همچنین خواننده-آهنگساز راگو دیکسیت اولین حضور خود را به عنوان بازیگر دارد. اما فایده ای نداشت.

بنابراین، چه چیزی باانگ را تبدیل به یک اکشن و هیجان انگیز «فراموش نشدنی» می کند؟ خوب، بیایید نگاهی گذرا به آن بیندازیم:

آخرین باری که به فیلمی برخورد کردید که در آن چیزی یا شخصی در صندوق عقب / صندوق عقب خودرو به خصوص متعلق به یک غریبه مانده است؟

بله، تعداد زیادی. این یکی نیز دارای توالی مشابهی است که زنجیره ای از رویدادها را آغاز می کند که به معنای واقعی کلمه به اوج “نفس گیری” منجر می شود.

اما قبل از آن، ما سه دوست داریم که در یک رانندگی طولانی و مهمانی آخر شب به بیرون می روند. آنها این کار را به این دلیل انجام می دهند که یکی از والدین دوستش خارج از ایستگاه است و برادر بزرگش او را از خانه بیرون می کشد زیرا او می خواهد با دوست دخترش وقت خصوصی بگذراند.

یک لحظه صبر کنید، چهار نفر هستند. سه دوست و برادر کوچکتر پسر ثروتمند در باند.

هنگامی که باند دوستان تقریباً آرام می شوند، توسط گانگسترهای واقعی مورد حمله قرار می گیرند. آنها به دنبال کیفی هستند – که قرار است در صندوق عقب ماشینشان باشد – حاوی مواد مخدر با بالاترین کیفیت به ارزش 40 کرور.

آنها پسر جوان را با اولتیماتوم به باند گروگان می گیرند تا کیف را پیدا کنند و به گانگستر «بابا» تحویل دهند. اگر این از قبل آزاردهنده به نظر می رسد، پس تجربه ای را که پس از آن به دنبال خواهد آمد تصور کنید.

گانش، تازه وارد، در تلاش برای تبدیل آن به یک اکشن هیجان‌انگیز گانگستری منحصربه‌فرد، چند ترفند جدید را امتحان می‌کند که هرگز جواب نمی‌دهند، اما بر خلاف قصد منحصربه‌فرد کردن آن هستند.

فصل‌های مختلفی در حماسه اکشن وجود دارد که نام آن‌ها برگرفته از فیلم‌های پرفروش کانادایی مانند Thrimurthy (1975)، Jedara Bale (1968)، Hello Daddy (1996)، عملیات راکت الماس (1978) و غیره است.

این امر نتیجه معکوس می‌دهد زیرا تماشاگران به یاد فیلم‌های پرطرفدار کلاسیک می‌افتند و آن‌ها در حال تماشای فیلمی با تجربه متفاوت هستند.

با این حال، تنها کارگردان گانش می‌تواند این ایده را توضیح دهد تا فیلم را در بخش‌های مختلف که با عناوین فیلم‌های فیلم‌های کلاسیک کانادایی منطبق است یا حتی ارتباط آن با سکانس‌ها مطابقت دارد، توضیح دهد.

اگرچه Baang ممکن است انتظارات یک سرگرم کننده را برآورده نکند، اما باانگ در ارائه منحصر به فرد خود روی صفحه چند امتیاز خوب به دست می آورد. به نظر می رسد کارگردان در بیان یک داستان از راه ها و زوایای مختلف، تحت تأثیر فیلمسازان عصر جدید قرار گرفته است.

علی‌رغم تمام سکته‌ها، باید از فیلمساز به خاطر تجربه در اولین اقدامش قدردانی کرد. این تصور را ایجاد می کند که او می خواهد تمام استعداد خود را در یک حرکت به نمایش بگذارد، اما متأسفانه به شدت دچار لغزش می شود.

با این وجود، اگر گانش روی فیلمنامه‌ای بسیار معقول‌تر کار کرده و آزمایش‌های خود را به خوبی مدیریت کند، گانش همه ویژگی‌ها را دارد که آن را به نفع خود انجام دهد.

تا آنجایی که به اجراها مربوط می شود، شانوی دل و جان خود را می گذارد اما در نهایت اثر را از دست می دهد. Raghu Dixit و گروه دوستان هم همینطور.

بزرگ‌ترین نکته در Baang موسیقی پس‌زمینه و موسیقی Ritvik Muralidhar است. موسیقی حسی غیرعادی به تریلر تجربی می دهد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بنگ دوبله فارسی Baang 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!